Ik snapt het helemaal.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
weet ikmeer mensen vinden mijn stem niet echt mooi ofzo, maar agressief worden van mijn stem vind ik nog steeds heel raar
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snapt het helemaal.
Die stem is zo irritant dat het enige dat je wil doen is de persoon door de kabel heentrekken en hem dwingen zn eigen stembanden op te eten
Ohhh,... je snapt mij echt zo goedquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snapt het helemaal.
Die stem is zo irritant dat het enige dat je wil doen is de persoon door de kabel heentrekken en hem dwingen zn eigen stembanden op te eten
Ik dacht dat ik de enige wasquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snapt het helemaal.
Het begint gewoon eng te worden hequote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:38 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ohhh,... je snapt mij echt zo goed
Ja sorry maar het is zo.quote:
Sowieso sopje sopje en ik ookquote:
Het wordt een beetje eng jaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het begint gewoon eng te worden he
[..]
Ja sorry maar het is zo.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat gewoon jammer vind. Je doet zo goed je best er een leuke show van te maken met je items en alles. Nu nog de baard in je keel krijgen en wie weet dat we dan gaan luisteren
Maar Huppel wat vond je nou van mijn stem? Viel het mee of niet?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snapt het helemaal.
mijn stem is nu hoger dan dat het vroeger wasquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het begint gewoon eng te worden he
[..]
Ja sorry maar het is zo.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat gewoon jammer vind. Je doet zo goed je best er een leuke show van te maken met je items en alles. Nu nog de baard in je keel krijgen en wie weet dat we dan gaan luisteren
Oh naat lees je dat?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:42 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Het wordt een beetje eng ja![]()
en ook hier ben ik het mee eens, hij doet zeker zn best
dragems heeft trouwens een stemverlagend programma misschien is dat wat voor naatje
Geen ideequote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Maar Huppel wat vond je nou van mijn stem? Viel het mee of niet?
Het viel dus niet op, het zal dus wel goed zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh naat lees je dat?
[..]
Geen idee
wut wut wutquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:49 schreef djkoelkast het volgende:
Als naatje topic van de dag doet kom ik echt klaar op zijn stem
ik word er ook altijd opgewonden van als een vrouw agressief is.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:49 schreef djkoelkast het volgende:
Als naatje topic van de dag doet kom ik echt klaar op zijn stem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |