http://tinychat.com/onzinradioquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Linkje TC?
[..]
JaaRandom plaatje van het internet of niet?
Dat willen ze niet zeggenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Linkje TC?
[..]
JaaRandom plaatje van het internet of niet?
nee idd, blijf nou eens van mijn piemel af. Zitten al blaren op vanwege popjes nieuwe UIquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik val de mensen hier nog niet zo lang lastig
Viro is geilquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:19 schreef Viro het volgende:
[..]
nee idd, blijf nou eens van mijn piemel af. Zitten al blaren op vanwege popjes nieuwe UI
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:19 schreef Viro het volgende:
[..]
nee idd, blijf nou eens van mijn piemel af. Zitten al blaren op vanwege popjes nieuwe UI
dat ding heeft zijn eigen wilquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Sorry.. maar zit er dan niet de hele tijd zo verleidelijk mee te zwaaien
Geef dan niet mij de schuld dat ik er de hele tijd aanzitquote:
ik probeer 'm te temmen kom jij eraan met je handjesquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Geef dan niet mij de schuld dat ik er de hele tijd aanzit
Sommige dingen zijn te lekker om af te blijvenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:23 schreef Viro het volgende:
[..]
ik probeer 'm te temmen kom jij eraan met je handjes
afblijven, doet pijnquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:24 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn te lekker om af te blijven
Aw sorryquote:
Awh en ik wilde nog wel vragen of ik na haar mocht, maar dat zal wel niet gaan danquote:
kusjes mogen altijdquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Awh en ik wilde nog wel vragen of ik na haar mocht, maar dat zal wel niet gaan dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:27 schreef Goudvis_ het volgende:
Ik keek net een filmpje, Rebecca Black - Friday, en toen liep het beeld vast op dit punt![]()
![]()
![]()
:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3,1415926535897932384626433
Ik keek net een filmpje, Rebecca Black - Friday, en toen liep het beeld vast op dit punt![]()
![]()
![]()
:
Slecht nummer ':')SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
![]()
![]()
:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Vermakelijk, deed me denken aan Justin Bieberquote:
![]()
![]()
:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lijkt erg veel op![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |