Het bewijs is verdwenen als sneeuw voor de zon.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:15 schreef Anus_Cocainus het volgende:
Als het niet goed zichtbaar is heb je denk ik wel een zaak hoor...
quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:19 schreef IJsVoorMij het volgende:
Ik spaar mijn geld goed op, zodat ik elk jaar mijn collegegeld in 1x kan afbetalen zonder bijbehorende administratiekosten
Alleen weet ik niet of het voordelig is. Ik zit op TU Delft en daar zijn de administratiekosten 24 euro.
Als ik het zo bekijk voor 2012 met het voorlopig geschatte collegegeld, dan betaal ik gespreid 24/1713*100=1,4% meer.
Dit is echter exclusief rente van de bank, dus als ik het geld nou opspaar (ik heb ABN Amro), zie ik nu op een internetspaarrekening van 1,5%, hoeveel voordeel kan ik dan krijgen als ik dit geld gewoon op de bank hou? Er zijn natuurlijk termijnen van betalingen, en naar mijn weten krijg je kwartaalijks 1/4* 1,5% = 0,33%. Reken er dan maar op dat het eerste maand 130 afgaat, daarover een berekening, dan hou ik bv. weer 750 over en daarover weer 0,33%, etc. totdat ik een paar honderd heb en daarweer over bereken.
Ik zelf denk dat het geen voordeel geeft en ik het beste in 1 keer kan betalen omdat het voor mij mogelijk is, is dit echter wel waar? Heeft iemand misschien een excel sheet of iet dergelijks voor mij of betere berekeningen zodat ik dit met andere zaken kan berekenenUiteraard kan ik ook van bank wisselen met een hoger spaarrente
![]()
Ja terugrekenen naar guldens ja en als je daar problemen mee hebt kan je een pak slaag krijgen, snotjongquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja terugrekenen naar guldens ja en als je daar problemen mee hebt kan je een pak slaag krijgen, snotjong
Leefde je onder een steen tijdens de winterquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:21 schreef Zwitsalletje het volgende:
Het lijkt me sterk dat zo'n bord zo erg is ondergesneeuwd dat deze niet meer leesbaar is
Altijd lachen dat plaatje, plaats hem zelf ook weleens, aardig dat je hem ditmaal zelf al post, hoef ik het niet te doen, weten we direct wie dat nou eigenlijk isquote:
Dat dus, TS is zelf een enorme prutser en probeert zijn gefaal op anderen af te schuiven.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:17 schreef -J-D- het volgende:
Samenvatting:
TS parkeert op invalidenparkeerplaats ---> 279 euro
TS baalt.
TS krijgt er nog een boete overheen ---> 166 euro
TS betaalt dus 445 euro
TS baalt nog steeds.
TS rekent in guldens
TS houdt er van om alles en iedereen de schuld te geven icm een ziekte, ipv de schuld van beide problemen bij zichzelf te zoeken.
Ik heb er wel over gedacht, maar door al die sneeuw besloot ik maar lekker warm thuis te blijvenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:26 schreef IJsVoorMij het volgende:
[..]
Leefde je onder een steen tijdens de winter
Hoop lire ook.quote:Dit land kan niks, geen moer. Geen enkel nut. Het enige wat Nederland te bieden heeft, zijn lekker natte kutjes van blonde hoertjes. Effe serieus hoeveel wijven had ik kunnen neuken met 445 euro/1000 gulden? Precies.
Krijg toch de tyfus![]()
Niet zo he!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Soberzoooo Amsterdam![]()
Het begin van treurigheid
Overtuigend en sterk argumentquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Soberzoooo Amsterdam![]()
Het begin van treurigheid
Ipv Amsterdam verdedigen zou je de sluizen bij de afsluitdijk vol open moeten zettenquote:
Den Haagquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Overtuigend en sterk argument![]()
Tenzij je een Rotterdammer bent, om de een of andere manier hebben die 2 steden geen reden nodig om elkaar te haten![]()
Zodat de Zuiderzee weer ontstaat? Dat zou nog eens een goed idee zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ipv Amsterdam verdedigen zou je de sluizen bij de afsluitdijk vol open moeten zetten
Morgen ook weer zonder punten thuiskomen
Amen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:48 schreef Paxcon het volgende:
Jouw taalgebruik
Gelukkig hebben ze jou even geld afgetroggeld.
Snap alleen niet zo dat mensen op een stad zeiken zonder te zeggen waarom, komt een beetje op mij over als 'ik zeik op Amsterdam (of Rotterdam of Den Haag) omdat het kan en het wellicht stoer staat'quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Den Haag![]()
en nee ik verdedig Den Haag niet want dat is vaak ook kut
Krijg de kankerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:48 schreef Paxcon het volgende:
Jouw taalgebruik
Gelukkig hebben ze jou even geld afgetroggeld.
Dit dus inderdaad.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat dus, TS is zelf een enorme prutser en probeert zijn gefaal op anderen af te schuiven.
WAT!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
en nee ik verdedig Den Haag niet want dat is vaak ook kut
1901 belde, ze wilden hun humor terug.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:42 schreef Barcaconia het volgende:
2001 belde, ze willen hun munteenheid terug.
Dat was geen grap.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
1901 belde, ze wilden hun humor terug.
U beweert nochthans dat een jaartal zou kunnen telefoneren, dus geheel serieus was u niet. Verder kan ik u geen ongelijk geven omtrent het feit dat het geen grap was, het was namelijk inderdaad geenzins grappigquote:
Het was midden in de nachtquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:01 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Dit dus inderdaad.
Zolang er geen meter sneeuw ligt zie je dat er een paaltje staat. Dus tenzij je een blindengeleidehond hebt zie ik geen reden waarom jij dat paaltje niet gezien hebt.
Kut Rotterdam!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Snap alleen niet zo dat mensen op een stad zeiken zonder te zeggen waarom, komt een beetje op mij over als 'ik zeik op Amsterdam (of Rotterdam of Den Haag) omdat het kan en het wellicht stoer staat'
En terecht, vuile verkeerscrimineel. Dat zal je leren, uitschot van de maatschappij.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:55 schreef nattermann het volgende:
Had je maar beter op moeten letten, infantiel.
De gemeente moet zorgen dat dit bord zichtbaar is.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:53 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Je zag toch een bedekt bord staan? Dan veeg je die toch ff schoon?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |