U beweert nochthans dat een jaartal zou kunnen telefoneren, dus geheel serieus was u niet. Verder kan ik u geen ongelijk geven omtrent het feit dat het geen grap was, het was namelijk inderdaad geenzins grappigquote:
Het was midden in de nachtquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:01 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Dit dus inderdaad.
Zolang er geen meter sneeuw ligt zie je dat er een paaltje staat. Dus tenzij je een blindengeleidehond hebt zie ik geen reden waarom jij dat paaltje niet gezien hebt.
Kut Rotterdam!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Snap alleen niet zo dat mensen op een stad zeiken zonder te zeggen waarom, komt een beetje op mij over als 'ik zeik op Amsterdam (of Rotterdam of Den Haag) omdat het kan en het wellicht stoer staat'
En terecht, vuile verkeerscrimineel. Dat zal je leren, uitschot van de maatschappij.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:55 schreef nattermann het volgende:
Had je maar beter op moeten letten, infantiel.
De gemeente moet zorgen dat dit bord zichtbaar is.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:53 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Je zag toch een bedekt bord staan? Dan veeg je die toch ff schoon?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |