Ik heb geen zin om ingewikkelde berekeningen te doen, spellingsnaziquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:24 schreef Schuifpui het volgende:
Je doet een studie aan de TU en je kan dat niet uitrekenen?![]()
Daarnaast het TU Delft?
![]()
Dat mag. Mogen wij dat ook?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:27 schreef IJsVoorMij het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om ingewikkelde berekeningen te doen, spellingsnazi
Ik zit elke dag al shit uit te rekenen, mag ik nou vrij in het weekend!
Hehe als je dan toch gaat mierenneuken moet dat inderdaad ookquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:47 schreef Clupea het volgende:
Vergeet niet de inflatie mee te rekenen... Hoe later je betaald, hoe minder het is!
En jij noemde mij praktisch een spellingsnazi in een andere draad.quote:Daarnaast het TU Delft?![]()
Nou hoeveel inflatie is het nou? 1-2% per jaar? Reken daarbij aparte rentes bij op die ook weer jaarlijks veranderen, het is heel moeilijk om te schatten wat beter is om te betalenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:47 schreef Clupea het volgende:
Vergeet niet de inflatie mee te rekenen... Hoe later je betaald, hoe minder het is!
Serieus, als je dit al te moeilijk voor je is...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:01 schreef IJsVoorMij het volgende:
het is heel moeilijk om te schatten wat beter is om te betalen
Ja, hier. Maar mijn uurloon ligt waarschijnlijk zo rond je besparingen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:01 schreef IJsVoorMij het volgende:
[..]
Nou hoeveel inflatie is het nou? 1-2% per jaar? Reken daarbij aparte rentes bij op die ook weer jaarlijks veranderen, het is heel moeilijk om te schatten wat beter is om te betalen
Echter zal het voordeel maximaal 20 euro liggen denk ik... wel een aantal drankjes in de kroeg maar toch![]()
Geen accountants of boekhouders hiero?
Waarom deel je het niet met je mede-FOK!kersquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:15 schreef destrovel het volgende:
[..]
Ja, hier. Maar mijn uurloon ligt waarschijnlijk zo rond je besparingen.
Maargoed; voor ¤5 reken ik het wel voor je uit. PM maar voor rekeningnummer
Nee, het gaat hier om rente.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:47 schreef Clupea het volgende:
Een duidelijke typfout is wat anders dan niet weten welk lidwoord je moet gebruiken he. Nu heeft hij het lidwoord maar helemaal wel gehaald.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
En jij noemde mij praktisch een spellingsnazi in een andere draad.
Is het niet de TUDelf?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |