SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste Frontpage-nieuwsberichten:
[Upd] Spoedtop in Parijs over Libi
Libi: NAVO-top bijeen voor militaire actie
Hoe beoordeel je bronnen?
Dingen die je kunt doen om de revolutie te steunen
Libi Fototopicbronquote:Landen die militair meewerken:
- Frankrijk: Een van de drijvende krachten achter de VN-resolutie.
- Groot-Brittanni: IJverde samen met Frankrijk voor de resolutie. Levert gevechtsvliegtuigen om de no-flyzone af te kunnen dwingen.
- Noorwegen: Wil militair helpen, maar heeft nog niet bepaald hoe. 'Het sturen van vliegtuigen lijkt voor de hand liggend', aldus de minister van Defensie.
- Belgi: Stelt dat aan voorwaarden voor medewerking is voldaan. Verwachten verzoek van de NAVO om F-16's en een fregat te leveren.
- Denemarken: Bereid tot militaire steun, maar wil dit pas toezeggen na besluit in parlement.
- Zweden: Bereid tot militaire steun als de NAVO hierom vraagt. Zweden is overigens geen lid van de NAVO.
- Itali: Stelt vliegbases beschikbaar voor de gevechtsvliegtuigen en mogelijk meer.
- Spanje: Stelt vliegbases beschikbaar en zal luchtmacht en marine inzetten indien nodig.
Landen die wel meewerken, maar niet militair:
- Polen: Wil enkel logistiek ondersteunen.
- Duitsland: Onthield zich bij de VN van stemming. Overweegt radarvliegtuigen naar Afghanistan te sturen, zodat de NAVO materiaal vrij kan maken om in Libi in te zetten.
- Litouwen: Stelt een militair transportvliegtuig beschikbaar voor humanitaire hulp.
Landen die nog overwegen hoe ze mee kunnen werken:
- Verenigde Staten: tevreden met resolutie, nog geen uitspraken over hun mogelijke inzet.
- Qatar: Stelt een bijdrage te willen leveren aan internationale inspanningen om Libische burgers te beschermen. Gaf niet aan hoe.
- Nederland: Heeft nog geen hulpverzoek gehad en is afhankelijk van wat de NAVO vraagt.
Landen die niet meewerken:
- Rusland, India, China en Brazili.
[ Bericht 1% gewijzigd door remlof op 19-03-2011 18:49:29 ]Zoon van Tolmai.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben tegen democratie, en ook tegen massamoord. Dus Ghaddafi wegbombarderen lijkt me een uitstekende oplossing.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:21 schreef Marf_the_Kling het volgende:
[..]
en ik wil me als 18 jarige jongen niet identificeren met mensen die een democratie waanzin hebben.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:30 schreef Eenskijken het volgende:
merkel op de NOS zei dat ze eigenlijk wel europa steunen.. duh. had dan gewoon ja gestemd.. >.<
Dat moet ook niemand doen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:32 schreef Bartholomaeus het volgende:
bintlibya
Clinton: The United States WILL NOT deploy ground troops
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:33 schreef Bartholomaeus het volgende:
gpdMiddleEast
Extreem klein leed:mijn kat Oggi baalt;vanwege #Libie moet hij weer naar pension.Oggi is trouwens wel antiKadhafi. http://twitpic.com/4b38ti
[ afbeelding ]
Ik ben alleen benieuwd hoelang de oppositie dat volhoudt, zoals er gezegd werd in P&W; uiteindelijk zijn de grondtroepen bepalend, en die zijn ng voor Ghadaffi.quote:
Zonder zich zorgen te maken om luchtaanvallen zullen de anti's veel gerichter te werk kunnen gaan. tevens krijgen ze op andere vlakken steun, zoals betere wapens geleverd via Egypte en ze zullen ongetwijfeld ook tactische support krijgen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik ben alleen benieuwd hoelang de oppositie dat volhoudt, zoals er gezegd werd in P&W; uiteindelijk zijn de grondtroepen bepalend, en die zijn ng voor Ghadaffi.
Knul een tip; Disney XD is meer geschikt voor jou beperkte capaciteiten. Een tekenfilm volgen zal begrijpelijker voor je zijn. Dom kind.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:21 schreef Marf_the_Kling het volgende:
[..]
en ik wil me als 18 jarige jongen niet identificeren met mensen die een democratie waanzin hebben.
Al deze dingen werden ook genoemd in Egypte...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:34 schreef Marf_the_Kling het volgende:
Door te laten slachten.
Stond je erbij. Hoe lang geleden was de laatste chte actie van Khadaffi.
Iets met n (enkel maar... eentje) vliegtuig dat neerstortte.
Die man ziet dat wanneer de gevestigde orde wegvalt er anarchie heerst. Dit is niet hetzelfde als de revolutie in Egypte.
Er zijn dadelijk ook Jakobijnen en Girondijnen.
Nu op de NOS luisteren.,
Machtsvacum, pad met veel risico's, geen politiek scenario als Khadaffi weg is, gekaapte revolutie, mogelijkheid voor sharia......
Volgens mij heeft Hillary het sinds Lewinsky niet meer zo op sigarenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:34 schreef venomsnake het volgende:
Mevrouw Clinton moet gewoon eens een dikke sigaar in dr muil steken.
I love it when a plan comes togetherquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:34 schreef venomsnake het volgende:
Klopt met mijn vermoedens dat deze irritante man geen vrouw/vriendin heeft om op de kat te passenquote:
Zijn vrouw is bij hem, ook een journalist.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Klopt met mijn vermoedens dat deze irritante man geen vrouw/vriendin heeft om op de kat te passen
Nu, hij valt Zirtan aan.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:34 schreef Marf_the_Kling het volgende:
Door te laten slachten.
Stond je erbij. Hoe lang geleden was de laatste chte actie van Khadaffi.
Frankrijk.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:36 schreef Lagrinta het volgende:
Wie stuurt deze missie nu eigenlijk aan en van waaruit?
quote:mauricewijnen R.I.P IJsbeer Knut. De 4-jarige wereldberoemde Berliner is niet meer...
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:31 schreef SoldMayor het volgende:
ons land werg genoemd door H.clinton.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De NAVO.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:36 schreef Lagrinta het volgende:
Wie stuurt deze missie nu eigenlijk aan en van waaruit?
Wel Navo dus. Waar zit zon commandocentrum van ze?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:37 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
De NAVO.Met Frankrijk en Groot-Brittanni voorop in de strijd.
ik zit te kijken hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:38 schreef Eenskijken het volgende:
welke stream volgen jullie? clinton heeft hier nog helemaal geen nederland gezegd..
Al-Jazeera.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:38 schreef Eenskijken het volgende:
welke stream volgen jullie? clinton heeft hier nog helemaal geen nederland gezegd..
Wat is er gebeurd met die Mohammed?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:15 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Als de verbinding wegvalt is het gebeurd.
Of in d'r kut... vindt Bill lekkerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:34 schreef venomsnake het volgende:
Lijkt me niet reel om te zeggen tegen iemand met iq van 130 maar ach jij bent rechtenstudent.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Knul een tip; Disney XD is meer geschikt voor jou beperkte capaciteiten. Een tekenfilm volgen zal begrijpelijker voor je zijn.
Hij is dood.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:39 schreef vergezocht het volgende:
ShababLibya LibyanYouthMovement
Mohammed Nabbous on the phone this morning during heavy gunfire in Benghazi. 1 of his last conversations #libya #feb17
[..]
Wat is er gebeurd met die Mohammed?
Ad hominems mogen in POLquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:39 schreef Marf_the_Kling het volgende:
[..]
Lijkt me niet reel om te zeggen tegen iemand met iq van 130 maar ach jij bent rechtenstudent.
"Kuch kuch, weer zo'n intellectule snob die zijn eigen mening voor waar aanziet omdat leraren hem indoctrineerde als Jullie zijn de slimste van school, de slimste van het gymnasium/vwo,
En voila het resultaat een individu met een gestokte mening die maar staaft op de normen. waarden en gedachtegang van het individu an sich en zijn beperkte omgeving.
weer iemand die niet open staat voor de meningen van anderen als ze afwijken en zichzelf dan ook het recht geeft de argumenten van dit individu uit schakelen in de discussie.
http://english.aljazeera.net/watch_now/quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:38 schreef Eenskijken het volgende:
Dat zou ik niet weten..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:38 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Wel Navo dus. Waar zit zon commandocentrum van ze?
Linkje?quote:
Nato heeft weekend, die beginnen maandag pas.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:37 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
De NAVO.Met Frankrijk en Groot-Brittanni voorop in de strijd.
het is toch zo?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:41 schreef yavanna het volgende:
Woorden van 2011.![]()
"Clinton: this is a fluid and fast-moving situation"
quote:
'inside joke'. mbt hoevaak dat gezegd wordt, sedert begin januarie.quote:
Ik weet niet of het tijdens deze schietpartij is gebeurt, het is het laatste wat ze van hem hoorde.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:42 schreef vergezocht het volgende:
[..]
![]()
Tijdens diezelfde schietpartij? Die we te horen kregen in dat filmpje?
Waarom was Mohammed niet bewapend trouwens?
Hij is in zijn hoofd geschoten tijdens dat gesprek, toen het uitviel.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:43 schreef shomila het volgende:
[..]
Ik weet niet of het tijdens deze schietpartij is gebeurt, het is het laatste wat ze van hem hoorde.
Ja tijdens die schietpartij. En uiteraard was ie niet bewapend, het was een burgerjournalist. Hij is in zijn hoofd geschoten door een sniper.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:42 schreef vergezocht het volgende:
[..]
![]()
Tijdens diezelfde schietpartij? Die we te horen kregen in dat filmpje?
Waarom was Mohammed niet bewapend trouwens?
Flud is HET woord van 2011quote:
Shit he...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:45 schreef yavanna het volgende:
[..]
Hij is in zijn hoofd geschoten tijdens dat gesprek, toen het uitviel.
Hoezo? Ze zegt immers prima dingen mbt het libische volk en hun bescherming.quote:
roflquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:49 schreef aerdt het volgende:
Ik heb medelijden met de NOS. Hoe moeten ze in hemelsnaam in December een samenvatting maken van het belangrijkste nieuws in 2011...
De NOS heeft gewoon niet de middelen om zoiets als Al-Jazeera neer te zetten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:49 schreef aerdt het volgende:
Ik heb medelijden met de NOS. Hoe moeten ze in hemelsnaam in December een samenvatting maken van het belangrijkste nieuws in 2011...
Hoe erg zij achter lopen is gewoon schandelijk. Ze hebben gerust de mankracht en geld om beter werk neer te zetten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:49 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
De NOS heeft gewoon niet de middelen om zoiets als Al-Jazeera neer te zetten.
wel de middelen, niet de goede mensenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:49 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
De NOS heeft gewoon niet de middelen om zoiets als Al-Jazeera neer te zetten.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:31 schreef SoldMayor het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOH MY GOD
OOOOOOOOOOOOOOOOOH SHITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
ons land werg genoemd door H.clinton.![]()
![]()
![]()
![]()
EN NIET EENS ALS LAATSTESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
nee joh, dat zijn geen schietende vliegtuigen, dat zijn beschermende vliegtuigenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:53 schreef Marf_the_Kling het volgende:
Ok misschien verdraait de beste man de waarheid een beetje
Moet je dan meteen met schietende vliegtuigen komen
Beetje overdreven???
Ik hoop dat dit een slechte poging tot satire is? Want je kan niet serieus menen dat het allemaal wel meevalt met Khaddaffi ...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:53 schreef Marf_the_Kling het volgende:
Beetje overdreven???
quote:Libyan women supporting Moammar Gadhafi stage a demonstration on the front doors of the Rixos hotel where foreign journalists are staying in Tripoli, Libya, Saturday March 19, 2011. Moammar Gadhafi warned international forces they would "regret" intervening in Libya and his troops attacked the heart of the 5-week-old uprising on Saturday, swarming the first city seized by the rebels with shells, gunfire and warplanes. (AP Photo/Jerome Delay)
Nou moet jij eens goed gaan luisteren knul, je hebt totaal geen besef over hetgeen wat je aandraagt. Je stompzinnigheid wordt als te meer bevestigd door de foutieve- en incorrecte cirkelredenering die je aandraagt. Daarnaast gebruik je bewoordingen waarvan je de werkelijk inhoudelijke betekenis er niet van kent of totaal geen weet hebt van wat je uitkraamt. Enerzijds door te stellen dat jij je niet wilt ''identificeren'' met mensen die democratie waanzin hebben, los van hetgeen dat dit slecht Nederlands is, heeft dit ook totaal niets met het feit te maken dat de resolutie (die tot stand is gekomen door een Noord-Atlantische verdrag) in mandaat uitgevoerd wordt. Overigens kun je die onzin over je IQ in het vervolg achterwegen laten, dit komt namelijk stompzinnig over en kan door een zwakzinnige (zoals jij) op het internet ten alle tijden uitgekraamd worden. En ik ben betwijfel het overigens ten zeerste, je komt namelijk behoorlijk dom over.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:39 schreef Marf_the_Kling het volgende:
[..]
Lijkt me niet reel om te zeggen tegen iemand met iq van 130 maar ach jij bent rechtenstudent.
"Kuch kuch, weer zo'n intellectule snob die zijn eigen mening voor waar aanziet omdat leraren hem indoctrineerde als Jullie zijn de slimste van school, de slimste van het gymnasium/vwo,
En voila het resultaat een individu met een gestokte mening die maar staaft op de normen. waarden en gedachtegang van het individu an sich en zijn beperkte omgeving.
weer iemand die niet open staat voor de meningen van anderen als ze afwijken en zichzelf dan ook het recht geeft de argumenten van dit individu uit schakelen in de discussie.
Die slachtpartijen van Ghaddafi zijn overdreven.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:53 schreef Marf_the_Kling het volgende:
Beetje overdreven???
Waar weet je dat zo snel?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:57 schreef yavanna het volgende:
Frans vliegtuig heeft op een voertuig geschoten, AJE
Eerste schot!
Ik wil jou zien lachen als e.o.a. dictator je stad met MLRS plat gooit en je gewonde familie in het ziekenhuis komt executeren.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:56 schreef Marf_the_Kling het volgende:
Nee het was satire.
Om alles moet je kunnen lachen ook om Khadaffi, anders sluit je hem als individu
buiten de maatschappij.
Maar dan kunnen ze geen voetbal meer uitzenden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:52 schreef yavanna het volgende:
[..]
Hoe erg zij achter lopen is gewoon schandelijk. Ze hebben gerust de mankracht en geld om beter werk neer te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |