Ghaddafi begon.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:28 schreef CantFazeMe het volgende:
Dan nog rest de vraag, wie begon er? Naar mijn mening is het gebeurt door de media met een kettingreactie tot gevolg.
Zulke vrienden heb ik ook. Ach ja, in je eentje red je het niet, haha.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:26 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Kut man ik moet zo tot 21:00 op verjaardag bij mensen waar het over voetbal of secret story gaat
French military jets over Libyaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:31 schreef SemperSenseo het volgende:
NET OP BBC: Franse gevechtsvliegtuigen in luchtruim boven Libie!
Free Libyan Air Forcequote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:33 schreef msnk het volgende:
I iz confused. Vraagje over het vliegtuig dat was neergeschoten:
Klopt het een beetje dat rebellen beweren dat het een rebellen vliegtuig was neergeschoten door Ghaghaffi's troepen?
En dat hij op zijn beurt beweert dat het een rebellen vliegtuig was dat neergeschoten is door de rebellen zelf (friendly fire)?
If so; dan is het dus een feit dat het een rebellen vliegtuig was, maar uhm... Ja, hoe komen ze daar aan dan, een overgestapte militair of zo?
Eerste 2 stellingen kloppen, maar hoe ze eraan komen geen idee -mss gaan shoppen in Maltaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:33 schreef msnk het volgende:
I iz confused. Vraagje over het vliegtuig dat was neergeschoten:
Klopt het een beetje dat rebellen beweren dat het een rebellen vliegtuig was neergeschoten door Ghaghaffi's troepen?
En dat hij op zijn beurt beweert dat het een rebellen vliegtuig was dat neergeschoten is door de rebellen zelf (friendly fire)?
If so; dan is het dus een feit dat het een rebellen vliegtuig was, maar uhm... Ja, hoe komen ze daar aan dan, een overgestapte militair of zo?
Idd, beetje het journaal van afgelopen woensdag herhalenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:34 schreef Nibb-it het volgende:
Het is wel weer huilen op Journaal24, gauw weer naar Aljazeera
Stond misschien nog ergens geparkeerd toen de demonstraties begonnen, of idd van een overgelopen piloot.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:33 schreef msnk het volgende:
quote:
quote:Update 15:34 Het wachten is op een verklaring van Sarkozy, die op korte termijn een verklaring af zal geven over de gesprekken vanmorgen met wereldleiders.
Thanks, dat wist ik dus niet. Nu snap ik ook wel hoe ze het zo lang volhouden, met een handjevol generaals en een bataljon soldaten gaat het niet lukken tegen zo'n tiran neequote:
Verdeel-en-heers politiek. Al Qaida bestaat ws helemaal niet, of is net zo een lege vlag als Anonymous. Religieuze tegenstellingen zijn verzonnen en veroorzaakt door regimes.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:35 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar hebben jullie wel aan gedacht aan een terroristische organisatie? Stel je voor om macht en de bende leider huurt huurlingen in om demostranten te doden en wijs dan naar Khadaffi. Hoe verklaart de media dan de eerste geschoten kogel?
Dan krijg je dit soort rare spelletjes dus. Al is Khadaffi geen frisse man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |