Een half topic maarquote:
Geen slagroom gek, Vanille ijs.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
+2 ... ik wil er graag slagroom bij...
Oh wat is de laatste roddelquote:
Geeeeeeeeeeeeeen idee.... zoals elke soap ...gaat ook de Singles soap meestal niet over zware onderwerpen....quote:
Dus niemand zwanger, verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden, dood, etcquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geeeeeeeeeeeeeen idee.... zoals elke soap ...gaat ook de Singles soap meestal niet over zware onderwerpen....
Ach, niet overdrijven, wie neukt met wie, dat is al genoeg info. Praat me even bij.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus niemand zwanger, verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden, dood, etc
Zwanger... momenteel niet..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus niemand zwanger, verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden, dood, etc
Tsja... hoe moet ik dat wetenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, niet overdrijven, wie neukt met wie, dat is al genoeg info. Praat me even bij.
Ik neuk met niemand en niemand neukt met mij. De rest geen ideequote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, niet overdrijven, wie neukt met wie, dat is al genoeg info. Praat me even bij.
Nee ik ben weer helemaal bijquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zwanger... momenteel niet..
Verliefd... dit is Singles
Verloofd... nope
Getrouwd... alleen onze air en superms
Gescheiden >>> barbs maar die is weer verliefd
Dood... ik niet in ieder geval
Aan de drugs... uhm E_M natuurlijk (just in the good way)
Uhm auto's check en check
mis ik iets?
Ja ik heb een broer op Fok! alleen hij komt er niet meerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:46 schreef -Engel- het volgende:
Oja.... hebben wij al een verloren gewaande tweelingbroer of zus?
Dat lijkt me echt een hel.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:51 schreef tijnbrein het volgende:
http://www.bibelot.net/ProgrammaDetail.aspx?id=1171
Voor wie speed wil daten
Ik niet... vraag het Peuquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het niet, iemand moet het toch wel weten.
ik vond het wel leuk.quote:
Kan nooit erger zijn dan op Paiqquote:
Waarom niet? Dat is toch leuk.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kan nooit erger zijn dan op Paiq
Ennuh... ik ga vanavond naar een feest waar ze eerst een spel gaan doen
Ik ben benieuwd..... hoop niet dat het een soort van zaklopen wordt ofsow
Nog mensen daarvan later nog gezien?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ik vond het wel leuk.Ook al is het best moeilijk om zo gefoceerd met iemand te moeten praten binnen een bepaalde tijd.
Paiq.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kan nooit erger zijn dan op Paiq
Ennuh... ik ga vanavond naar een feest waar ze eerst een spel gaan doen
Ik ben benieuwd..... hoop niet dat het een soort van zaklopen wordt ofsow
Neequote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nog mensen daarvan later nog gezien?
Nou iddquote:
En ben je knapper?quote:
Stukkenquote:
Yup, lig dan ook lekker op de bank in het zonnetje.quote:
Ik heb geen bank in het zonnetjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, lig dan ook lekker op de bank in het zonnetje.
Doe er iets aan. Verplaats de zon naar je bank toe of als dat niet lukt de bank naar de zon toequote:
Ik weiger mijn woonkamer naar buiten te verhuizenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe er iets aan. Verplaats de zon naar je bank toe of als dat niet lukt de bank naar de zon toe
Geen raam met zon?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik weiger mijn woonkamer naar buiten te verhuizen
Dan ga je daar zittenquote:
Wat naar!quote:
Morgen wordt het hier schoonmaak-dagquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:56 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb nog steeds geen plannen voor vanavond en/of morgen
Dat is bagger. Schoonmaken doe ik niet meerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:59 schreef cafpow het volgende:
[..]
Morgen wordt het hier schoonmaak-dag![]()
En vanavond lekker slapen, aangezien iemand het gisteren in zijn hoofd haalt om ons rond 2 uur wakker te bellen waardoor ik vervolgens niet meer kon slapen tot een uur half 6
hahaha...dat zou ik me ook wel afvragen of het niet wat fris is..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is bagger. Schoonmaken doe ik niet meervandaag het inwendige van de oldtimers schoongemaakt. En de oldtimers de weg op, betekend de zomerbanden onder de andere auto's. Dus heb vandaag flink wat gedaan, voel mn schouders ook wel
Ondertussen ook nog lekker gereden(en heel vaak de vraag gehad "is dat niet koud").
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Goed excuus om in de zon te zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ja ja, ik ben bleekquote:
zo kan je t ook opvattenquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zo kan je t ook opvatten![]()
leuke kapsel, leuk jurkje = goed excuus om in de zon te zitten en mooi te zijn
Was nog bijna bij je langs gekomenquote:
Cockblocked by dad?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was nog bijna bij je langs gekomenMaar had mn pa bij me en we hadden eigenlijk geen tijd om te stoppen.
cockblockquote:
quote:
Volgens mij doe ik dat allangquote:
Nu draait die arme jongen helemaal door van onwetendheidquote:
quote:
Ik ben jou nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nu draait die arme jongen helemaal door van onwetendheid
quote:
Oh dus je komt maar voor 1 ding..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik rij de volgende keer ook wel door, schakel wel terug, dan hoor je de plofjes in de uitlaat![]()
Je deur ging niet op slot tochquote:
Je wilt 's nachts mijn bed insluipen?quote:
Tsja, wat moet ik danquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dus je komt maar voor 1 ding..
's avonds kan ookquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je wilt 's nachts mijn bed insluipen?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, wat moet ik dan
[..]
's avonds kan ookof 's ochtends.
quote:
quote:
Als ik met vrienden ben, dan ben ik 's ochtends alles altijd weer vergeten, soms ook wie dat dan naast mij isquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik met vrienden ben, dan ben ik 's ochtends alles altijd weer vergeten, soms ook wie dat dan naast mij is
illustratie van hoe gezelligheid afloopt bij mijquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
illustratie van hoe gezelligheid afloopt bij mij
quote:
ik?quote:
[..]
JIJ!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!! Mooi meis!
♥ || Baby catcher in training || ♥
heyquote:
quote:
Nop. Over een uur mag ik aan dosis 3 van vandaag. Maandagmiddag ben ik er vanafquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hey
Cranberries hebben je niet geholpen begrijp ik?
[..]
looking good missie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
enallemaal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:01 schreef xFriendx het volgende:
Wat draagt dat jurkje voor leuks
Tevens goedenavond allen.
Mwah, dat jurkje zal na x keer wassen een keer z'n glans verliezen, jij niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het nieuwe jurkje draagt iets ouds
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, dat jurkje zal na x keer wassen een keer z'n glans verliezen, jij niet.
Dit is net zo erg als mijn opmerking van gisterenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, dat jurkje zal na x keer wassen een keer z'n glans verliezen, jij niet.
Mwah, daar kan ik niet aan tippen hoor, die was wel een niveautje hoger (of lager, net hoe je het wil zienquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dit is net zo erg als mijn opmerking van gisteren
Ik vind het er om hangenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, daar kan ik niet aan tippen hoor, die was wel een niveautje hoger (of lager, net hoe je het wil zien)
Je vind ons heus wel lief. Maar goed, desondanks ga ik douchen, ik zal m'n mond wel even spoelen met die nare taal van mij.quote:
Ik heb niets gedaanquote:
ik nietquote:
vreselijkquote:
nog maar een paar nachtjesquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:25 schreef Yuki het volgende:
Waarom krijg ik adds over vreemdgaan en schaamlipcorrecties op de mobiele layout?
Vooral in Singles, je moet toch eerst bezet zijn wil je kunnen vreemdgaanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:25 schreef Yuki het volgende:
Waarom krijg ik adds over vreemdgaan en schaamlipcorrecties op de mobiele layout?
Vreemdgaan kan ik niet en een labiacorrectie heb ik helemaal niet nodigquote:
Dit dus!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vooral in Singles, je moet toch eerst bezet zijn wil je kunnen vreemdgaan
DOE HET NIET!!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:45 schreef Watertornado het volgende:
Ik zie hier net dat de open universiteit vindt dat ik een cursus psychologie moet doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
DOE HET NIET!!!!Serieuze 50+ singles (sic)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beter onethisch dan oneetbaar
Misschien hebben die wel iets aan de andere ADSquote:
quote:
Is er hier op Fok! wel iemand die in die catogorie valt?quote:
Oh vast welquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is er hier op Fok! wel iemand die in die catogorie valt?
Over een paar jaar val ik op die catogoriequote:
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Over een paar jaar val ik op die catogorie
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alles komt bij hem die weet te wachten.
Ah jij valt op ouder dus... Weet eigenlijk niet eens hoe oud jij bent.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Over een paar jaar val ik op die catogorie
Ik word ouderquote:
Goeie wijn verjaard nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alles komt bij hem die weet te wachten.
28quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah jij valt op ouder dus... Weet eigenlijk niet eens hoe oud jij bent.
wanneer is het boekendag?quote:
Als je een boekenweekgeschenk hebt, dan kan je morgen (vandaag) gratis reizen met de treinquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:30 schreef cafpow het volgende:
[..]
wanneer is het boekendag?
Ik heb trouwens gisteren een boek uitgelezen dat ik al vanaf mijn heenreis opvakantie uit probeerde te krijgenmaar helaas vondt ik het niet zo'n interesant boek. Maar ach was ook op laatste moment gekocht om de 13 uur durende reis uit te houden..
En een hot foon!quote:
Nee, hij is dichtquote:Op zondag 20 maart 2011 00:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Is dit topic nu nog open?
Werkdag weer voorbij![]()
De deuren waren anders gewoon dicht toen ik thuis kwam hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 00:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zie je die open deur?
Die trapte je net in
quote:
Als k maar wist waar;(quote:
Dat is zwaar rukquote:
Hey!quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 01:00 schreef El_Matador het volgende:
Ik ga zo douchen en es wat eten. Die enorme vleesberg van gisteren (heb zelfs een kippenhartje geprobeerd, niet veel bijzonders) was extreem goed, maar nu wel verteerd... Heb honger als een caballo.
Ik ga nog niet weg?!quote:Op zondag 20 maart 2011 01:02 schreef Delan het volgende:
[..]
![]()
![]()
nou gezellig ben jij hoor! ben ik hier, ga jij weg
dan is het goed, haha!quote:Op zondag 20 maart 2011 01:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ga nog niet weg?!
Ik wist niet eens dat je nog wakker was.
Had ik gisternacht ook. Prompt kon ik niet wakker worden vanochtend. Vlucht wel gehaald gelukkig. Nachtmerries en weet ik wat. Het vliegtuig van Sao Paulo naar Bogota was halfleeg, dus heb languit over 3 stoelen liggen pitten...quote:Op zondag 20 maart 2011 01:07 schreef Delan het volgende:
[..]
dan is het goed, haha!
ik lag ook al in mn bedje maar ik denk nog niet moe genoeg al hangen mn ogen op zwaar. dus toch maar even achter het pctje gekropen
ik hoop dat die 2 schatjes me morgenvroeg even lekker laten liggen, dat zou fijn zijn.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Had ik gisternacht ook. Prompt kon ik niet wakker worden vanochtend. Vlucht wel gehaald gelukkig. Nachtmerries en weet ik wat. Het vliegtuig van Sao Paulo naar Bogota was halfleeg, dus heb languit over 3 stoelen liggen pitten...
Haha ja, ff bijslapen... Maar anders kan je dat woensdag doen toch?quote:Op zondag 20 maart 2011 01:10 schreef Delan het volgende:
[..]
ik hoop dat die 2 schatjes me morgenvroeg even lekker laten liggen, dat zou fijn zijn.
nachtmerries ja?
ja en dinsdag pas om 12 uur beginnen dus dat scheelt. ach meestal blijven we toch tot een uurtje of 10 met zn drietjes liggen dus dat komt wel goed morgenvroeg.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha ja, ff bijslapen... Maar anders kan je dat woensdag doen toch?
Ja, heftig. Geen idee meer waar het nu over ging, maar het was heel licht dromen, waardoor ik gedachtes over mijn vlucht en Rio mengde met enge dingen, ik weet niet meer hoe en wat precies.
is goed, start ik dan dit ding weer aan, hahaquote:Op zondag 20 maart 2011 01:13 schreef El_Matador het volgende:
Maar morgen 17:00 komt beter uit. Had er geen rekening mee gehouden dat het hier 6 ipv 4 uur vroeger is.
jaaaaaaaaaaa heeeeeeeeeeeee, ik was nog niet weg!!!!quote:Op zondag 20 maart 2011 01:19 schreef El_Matador het volgende:
Ok meis, welterusten dan!
Ik ga douchen (heb het koud) en eten (heb honger).
Tot morgjes.![]()
Hoiquote:
Haaayquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 01:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Haaay![]()
![]()
Bulletstorm, boel schieten en vernielen enzo
Was al bijna af, maar kwam niet verder, vanavond opeens wel..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op zondag 20 maart 2011 01:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]al dat geweld
Liever geweld in een spelletje als op straatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Uhu zeker!! Vriendinnetje belde me vanmiddag bij haar om de hoek is iemand neergestokenquote:Op zondag 20 maart 2011 01:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Liever geweld in een spelletje als op straat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op zondag 20 maart 2011 01:35 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Uhu zeker!! Vriendinnetje belde me vanmiddag bij haar om de hoek is iemand neergestokenIk was 't niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Fieuwww dat scheelt dan weerquote:
Lui krengquote:Op zondag 20 maart 2011 01:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Op dat tijdstip lag ik nog/weer op bed
quote:Op zondag 20 maart 2011 01:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tss, om over jou nog maar te zwijgen
Ja hallooo... ik moet eigen bed ook opvullenquote:
Die kan wel een nachtje zonder jouquote:Op zondag 20 maart 2011 01:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja hallooo... ik moet eigen bed ook opvullen
quote:Op zondag 20 maart 2011 01:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die kan wel een nachtje zonder jou
Had je eerder moeten zeggen, J-K komt em graag opvullenquote:Op zondag 20 maart 2011 01:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja hallooo... ik moet eigen bed ook opvullen
Stop de katten erin!quote:Op zondag 20 maart 2011 01:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]dat denk ik niet hoor... iemand moet hem toch opwarmen
Ohw... vertelquote:Op zondag 20 maart 2011 01:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had je eerder moeten zeggen, J-K komt em graag opvullen
Hou op, ik moet zo in een koud en leeg bedquote:Op zondag 20 maart 2011 01:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]dat denk ik niet hoor... iemand moet hem toch opwarmen
Ja ik ook hier hoor!quote:Op zondag 20 maart 2011 01:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hou op, ik moet zo in een koud en leeg bed
Die kunnen ook niet zonder mijquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 01:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hou op, ik moet zo in een koud en leeg bed
Ja, ik nu dus ookquote:
Tuurlijk wel, die hebben elkaar!quote:
Ik zou bijna zeggen laten we elkaar helpen maar dat doe ik maar nietquote:Op zondag 20 maart 2011 01:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik nu dus ook
[..]
Tuurlijk wel, die hebben elkaar!
Ik ben voor!quote:Op zondag 20 maart 2011 01:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen laten we elkaar helpen maar dat doe ik maar niet![]()
Sjonge jonge daar gaan al mijn smoesjes JK
Heb je een groot bed dan? Gaat niet passen hier hoor met z'n 3enquote:
Neuken?quote:
3? Jij, ik.. Das 2 hoor..quote:Op zondag 20 maart 2011 01:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Heb je een groot bed dan? Gaat niet passen hier hoor met z'n 3en
Wel met jou in bedquote:Op zondag 20 maart 2011 01:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
3? Jij, ik.. Das 2 hoor..![]()
140x200 is toch groot zat?
J-k past in de kattenmandquote:Op zondag 20 maart 2011 01:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Heb je een groot bed dan? Gaat niet passen hier hoor met z'n 3en
Daar pas je net alleen inquote:Op zondag 20 maart 2011 01:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En Peu dan?? die wilde ook zijn koude bedje niet inquote:Op zondag 20 maart 2011 01:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik deel niks met Peu, die zoekt maar ergens andersquote:Op zondag 20 maart 2011 02:00 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
En Peu dan?? die wilde ook zijn koude bedje niet in
quote:Op zondag 20 maart 2011 02:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
J-k past in de kattenmand
maar ik kan slecht delen, dus alleen of niet
Tsjaquote:Op zondag 20 maart 2011 02:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik deel niks met Peu, die zoekt maar ergens anders
Uhuh zoals je zietquote:
quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 02:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Cliché
Dat mag niet dan he....of wacht
Nee echt?quote:
Wat wilde je er aan doen dan?quote:
Net zo lang doorzeuren dat je helemaal gestoord van me wordtdtdtdtdtquote:
Blijft wel singles hier he dus mag nietquote:
Hoelang ben je dan wel nietquote:Op zondag 20 maart 2011 02:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee echt?![]()
![]()
Ik weet ongeveer hoe lang ze is, tov mij is dat best lang
tsja...quote:Op zondag 20 maart 2011 02:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee echt?![]()
![]()
Ik weet ongeveer hoe lang ze is, tov mij is dat best lang
Ik ben niet 1.75 of langer. Wel korter.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijft wel singles hier he dus mag niet
[..]
Hoelang ben je dan wel niet![]()
Ouchquote:Op zondag 20 maart 2011 02:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben niet 1.75 of langer. Wel korter.
quote:Op zondag 20 maart 2011 02:06 schreef missbehavin het volgende:
Zeg, zit mijn 1,75 eens niet zo af te katten ja! En vaak op 12 cm hakken
Wat?quote:
quote:
quote:
Heb jofu nooit irl meegemaaktquote:Op zondag 20 maart 2011 02:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus hij zat precies op de goede hoogte om te staren zo +-
Hahaha ja, niet Rusland idd.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ook onthouden welk land de andere helft van je bloedmengsel vandaan komt
Dat ligt aan het moment zekerquote:Op zondag 20 maart 2011 02:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ook onthouden welk land de andere helft van je bloedmengsel vandaan komt
Nee, niet wanneer het aangelengd is met Wodka, maar zoals het standaard isquote:
Kloptquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 02:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, niet wanneer het aangelengd is met Wodka, maar zoals het standaard is
Ik negeerde je gewoonquote:Op zondag 20 maart 2011 02:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
BlonT ben je gewoon ook altijd he dus tja
Moet jij is opletten.. MissB is geniepig.. Die onthoudt dit gewoon enzo, en dan opeens, wanneer je niet oplet heb je het gedaan en krijg je alsnog de schuld!quote:Op zondag 20 maart 2011 02:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mooi, dan krijg ik ook niet de schuld zo
Oh, dat is zo onderhand al gewoonte geworden hier tochquote:Op zondag 20 maart 2011 02:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moet jij is opletten.. MissB is geniepig.. Die onthoudt dit gewoon enzo, en dan opeens, wanneer je niet oplet heb je het gedaan en krijg je alsnog de schuld!
quote:Op zondag 20 maart 2011 02:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moet jij is opletten.. MissB is geniepig.. Die onthoudt dit gewoon enzo, en dan opeens, wanneer je niet oplet heb je het gedaan en krijg je alsnog de schuld!
quote:Op zondag 20 maart 2011 02:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja! Damn jofu, je kent me echt goed. Ik zou er bijna bang van worden, zo eens checken of de gordijnen wel goed dicht zijn...
Als je de deur maar open laatquote:Op zondag 20 maart 2011 02:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja! Damn jofu, je kent me echt goed. Ik zou er bijna bang van worden, zo eens checken of de gordijnen wel goed dicht zijn...
quote:Op zondag 20 maart 2011 02:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig heb ik geen gordijnen die me in de weg zitten op m'n verstopplekje![]()
Ik merk wel dat er plekken zijn waar je weinig met de stofzuiger komt.. *kucht zachtjes*
Het stoort me verder niet hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 02:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je weet wat voor beroerde huisvrouw ik ben..
Ik kan wel lekker koken en het is op zich schoon hoor, maar ik ben niet zo'n neurotisch wijf als bv mijn zusquote:
Meer hoeft niet, ik ben omquote:Op zondag 20 maart 2011 02:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan wel lekker koken en het is op zich schoon hoor, maar ik ben niet zo'n neurotisch wijf als bv mijn zus![]()
En mijn schone was ruikt altijd heerlijk
Dat is meestal zo he met wasmiddel erdoorheenquote:Op zondag 20 maart 2011 02:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan wel lekker koken en het is op zich schoon hoor, maar ik ben niet zo'n neurotisch wijf als bv mijn zus![]()
En mijn schone was ruikt altijd heerlijk
I beg your pardon?quote:
Nuhuh, dat valt nog tegenquote:Op zondag 20 maart 2011 02:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is meestal zo he met wasmiddel erdoorheen
En jij bent gewoon vervelend tegen me, doe es lief! Neem een voorbeeld aan jofuquote:Op zondag 20 maart 2011 02:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is meestal zo he met wasmiddel erdoorheen
quote:Op zondag 20 maart 2011 02:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En jij bent gewoon vervelend tegen me, doe es lief! Neem een voorbeeld aan jofu
Alsof je zelf nog niet wist dat je een slijmbal bentquote:Op zondag 20 maart 2011 02:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
Shht, straks word ik nog verlegen van je!
Nu ja zegquote:Op zondag 20 maart 2011 02:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alsof je zelf nog niet wist dat je een slijmbal bent
quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 02:43 schreef PeuRac het volgende:
Kut geluid, die draaikolk van euro's
92,12 euro60 liter
Bij mij is het altijd gelijkquote:Op zondag 20 maart 2011 02:43 schreef PeuRac het volgende:
Kut geluid, die draaikolk van euro's
92,12 euro60 liter
Beetje zacht.quote:
Ach, van deze tank had ik 2 avonden plezier, hoewel t weer een bijzondere avond wasquote:Op zondag 20 maart 2011 02:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De geile hakken die ik heb gezien zijn zowat de helft![]()
I'll raise youquote:
Wat dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 02:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, van deze tank had ik 2 avonden plezier, hoewel t weer een bijzondere avond was
Laat ik t zo zeggen, k had ineens geen zin meer in sexquote:
quote:
I'll re-raise that!quote:
quote:
T genaaide is, ik rij 1 op 8 met die auto volgens mij, ik durf t niet exact bij te houdenquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 02:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T genaaide is, ik rij 1 op 8 met die auto volgens mij, ik durf t niet exact bij te houden
Fail, mijn Civic deed 1:15 totdat de remmen aan bleven lopenquote:
Die van jou is geen automaat en weegt 1700kgquote:
Oh wat een verrassing..quote:
wil je nu een update of niet?quote:
Een update!!quote:
moet je msn aan slingerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |