quote:
Als ik met vrienden ben, dan ben ik 's ochtends alles altijd weer vergeten, soms ook wie dat dan naast mij isquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik met vrienden ben, dan ben ik 's ochtends alles altijd weer vergeten, soms ook wie dat dan naast mij is
illustratie van hoe gezelligheid afloopt bij mijquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
illustratie van hoe gezelligheid afloopt bij mij
quote:
ik?quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
JIJ!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!! Mooi meis!
♥ || Baby catcher in training || ♥
heyquote:
quote:
Nop. Over een uur mag ik aan dosis 3 van vandaag. Maandagmiddag ben ik er vanafquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hey
Cranberries hebben je niet geholpen begrijp ik?
[..]
looking good missie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
enallemaal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:01 schreef xFriendx het volgende:
Wat draagt dat jurkje voor leuks
Tevens goedenavond allen.
Mwah, dat jurkje zal na x keer wassen een keer z'n glans verliezen, jij niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het nieuwe jurkje draagt iets ouds
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, dat jurkje zal na x keer wassen een keer z'n glans verliezen, jij niet.
Dit is net zo erg als mijn opmerking van gisterenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, dat jurkje zal na x keer wassen een keer z'n glans verliezen, jij niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |