quote:Op zondag 20 maart 2011 02:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moet jij is opletten.. MissB is geniepig.. Die onthoudt dit gewoon enzo, en dan opeens, wanneer je niet oplet heb je het gedaan en krijg je alsnog de schuld!
quote:Op zondag 20 maart 2011 02:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja! Damn jofu, je kent me echt goed. Ik zou er bijna bang van worden, zo eens checken of de gordijnen wel goed dicht zijn...
Als je de deur maar open laatquote:Op zondag 20 maart 2011 02:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja! Damn jofu, je kent me echt goed. Ik zou er bijna bang van worden, zo eens checken of de gordijnen wel goed dicht zijn...
quote:Op zondag 20 maart 2011 02:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig heb ik geen gordijnen die me in de weg zitten op m'n verstopplekje![]()
Ik merk wel dat er plekken zijn waar je weinig met de stofzuiger komt.. *kucht zachtjes*
Het stoort me verder niet hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 02:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je weet wat voor beroerde huisvrouw ik ben..
Ik kan wel lekker koken en het is op zich schoon hoor, maar ik ben niet zo'n neurotisch wijf als bv mijn zusquote:
Meer hoeft niet, ik ben omquote:Op zondag 20 maart 2011 02:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan wel lekker koken en het is op zich schoon hoor, maar ik ben niet zo'n neurotisch wijf als bv mijn zus![]()
En mijn schone was ruikt altijd heerlijk
Dat is meestal zo he met wasmiddel erdoorheenquote:Op zondag 20 maart 2011 02:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan wel lekker koken en het is op zich schoon hoor, maar ik ben niet zo'n neurotisch wijf als bv mijn zus![]()
En mijn schone was ruikt altijd heerlijk
I beg your pardon?quote:
Nuhuh, dat valt nog tegenquote:Op zondag 20 maart 2011 02:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is meestal zo he met wasmiddel erdoorheen
En jij bent gewoon vervelend tegen me, doe es lief! Neem een voorbeeld aan jofuquote:Op zondag 20 maart 2011 02:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is meestal zo he met wasmiddel erdoorheen
quote:Op zondag 20 maart 2011 02:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En jij bent gewoon vervelend tegen me, doe es lief! Neem een voorbeeld aan jofu
Alsof je zelf nog niet wist dat je een slijmbal bentquote:Op zondag 20 maart 2011 02:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
Shht, straks word ik nog verlegen van je!
Nu ja zegquote:Op zondag 20 maart 2011 02:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alsof je zelf nog niet wist dat je een slijmbal bent
quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 02:43 schreef PeuRac het volgende:
Kut geluid, die draaikolk van euro's
92,12 euro60 liter
Bij mij is het altijd gelijkquote:Op zondag 20 maart 2011 02:43 schreef PeuRac het volgende:
Kut geluid, die draaikolk van euro's
92,12 euro60 liter
Beetje zacht.quote:
Ach, van deze tank had ik 2 avonden plezier, hoewel t weer een bijzondere avond wasquote:Op zondag 20 maart 2011 02:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De geile hakken die ik heb gezien zijn zowat de helft![]()
I'll raise youquote:
Wat dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 02:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, van deze tank had ik 2 avonden plezier, hoewel t weer een bijzondere avond was
Laat ik t zo zeggen, k had ineens geen zin meer in sexquote:
quote:
I'll re-raise that!quote:
quote:
T genaaide is, ik rij 1 op 8 met die auto volgens mij, ik durf t niet exact bij te houdenquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 02:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T genaaide is, ik rij 1 op 8 met die auto volgens mij, ik durf t niet exact bij te houden
Fail, mijn Civic deed 1:15 totdat de remmen aan bleven lopenquote:
Die van jou is geen automaat en weegt 1700kgquote:
Oh wat een verrassing..quote:
wil je nu een update of niet?quote:
Een update!!quote:
moet je msn aan slingerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |