Een half topic maarquote:
Geen slagroom gek, Vanille ijs.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
+2 ... ik wil er graag slagroom bij...
Oh wat is de laatste roddelquote:
Geeeeeeeeeeeeeen idee.... zoals elke soap ...gaat ook de Singles soap meestal niet over zware onderwerpen....quote:
Dus niemand zwanger, verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden, dood, etcquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geeeeeeeeeeeeeen idee.... zoals elke soap ...gaat ook de Singles soap meestal niet over zware onderwerpen....
Ach, niet overdrijven, wie neukt met wie, dat is al genoeg info. Praat me even bij.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus niemand zwanger, verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden, dood, etc
Zwanger... momenteel niet..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus niemand zwanger, verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden, dood, etc
Tsja... hoe moet ik dat wetenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, niet overdrijven, wie neukt met wie, dat is al genoeg info. Praat me even bij.
Ik neuk met niemand en niemand neukt met mij. De rest geen ideequote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, niet overdrijven, wie neukt met wie, dat is al genoeg info. Praat me even bij.
Nee ik ben weer helemaal bijquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zwanger... momenteel niet..
Verliefd... dit is Singles
Verloofd... nope
Getrouwd... alleen onze air en superms
Gescheiden >>> barbs maar die is weer verliefd
Dood... ik niet in ieder geval
Aan de drugs... uhm E_M natuurlijk (just in the good way)
Uhm auto's check en check
mis ik iets?
Ja ik heb een broer op Fok! alleen hij komt er niet meerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:46 schreef -Engel- het volgende:
Oja.... hebben wij al een verloren gewaande tweelingbroer of zus?
Dat lijkt me echt een hel.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:51 schreef tijnbrein het volgende:
http://www.bibelot.net/ProgrammaDetail.aspx?id=1171
Voor wie speed wil daten
Ik niet... vraag het Peuquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het niet, iemand moet het toch wel weten.
ik vond het wel leuk.quote:
Kan nooit erger zijn dan op Paiqquote:
Waarom niet? Dat is toch leuk.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kan nooit erger zijn dan op Paiq
Ennuh... ik ga vanavond naar een feest waar ze eerst een spel gaan doen
Ik ben benieuwd..... hoop niet dat het een soort van zaklopen wordt ofsow
Nog mensen daarvan later nog gezien?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ik vond het wel leuk.Ook al is het best moeilijk om zo gefoceerd met iemand te moeten praten binnen een bepaalde tijd.
Paiq.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kan nooit erger zijn dan op Paiq
Ennuh... ik ga vanavond naar een feest waar ze eerst een spel gaan doen
Ik ben benieuwd..... hoop niet dat het een soort van zaklopen wordt ofsow
Neequote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nog mensen daarvan later nog gezien?
Nou iddquote:
En ben je knapper?quote:
Stukkenquote:
Yup, lig dan ook lekker op de bank in het zonnetje.quote:
Ik heb geen bank in het zonnetjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, lig dan ook lekker op de bank in het zonnetje.
Doe er iets aan. Verplaats de zon naar je bank toe of als dat niet lukt de bank naar de zon toequote:
Ik weiger mijn woonkamer naar buiten te verhuizenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe er iets aan. Verplaats de zon naar je bank toe of als dat niet lukt de bank naar de zon toe
Geen raam met zon?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik weiger mijn woonkamer naar buiten te verhuizen
Dan ga je daar zittenquote:
Wat naar!quote:
Morgen wordt het hier schoonmaak-dagquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:56 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb nog steeds geen plannen voor vanavond en/of morgen
Dat is bagger. Schoonmaken doe ik niet meerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:59 schreef cafpow het volgende:
[..]
Morgen wordt het hier schoonmaak-dag![]()
En vanavond lekker slapen, aangezien iemand het gisteren in zijn hoofd haalt om ons rond 2 uur wakker te bellen waardoor ik vervolgens niet meer kon slapen tot een uur half 6
hahaha...dat zou ik me ook wel afvragen of het niet wat fris is..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is bagger. Schoonmaken doe ik niet meervandaag het inwendige van de oldtimers schoongemaakt. En de oldtimers de weg op, betekend de zomerbanden onder de andere auto's. Dus heb vandaag flink wat gedaan, voel mn schouders ook wel
Ondertussen ook nog lekker gereden(en heel vaak de vraag gehad "is dat niet koud").
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Goed excuus om in de zon te zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ja ja, ik ben bleekquote:
zo kan je t ook opvattenquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zo kan je t ook opvatten![]()
leuke kapsel, leuk jurkje = goed excuus om in de zon te zitten en mooi te zijn
Was nog bijna bij je langs gekomenquote:
Cockblocked by dad?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was nog bijna bij je langs gekomenMaar had mn pa bij me en we hadden eigenlijk geen tijd om te stoppen.
cockblockquote:
quote:
Volgens mij doe ik dat allangquote:
Nu draait die arme jongen helemaal door van onwetendheidquote:
quote:
Ik ben jou nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nu draait die arme jongen helemaal door van onwetendheid
quote:
Oh dus je komt maar voor 1 ding..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik rij de volgende keer ook wel door, schakel wel terug, dan hoor je de plofjes in de uitlaat![]()
Je deur ging niet op slot tochquote:
Je wilt 's nachts mijn bed insluipen?quote:
Tsja, wat moet ik danquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dus je komt maar voor 1 ding..
's avonds kan ookquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je wilt 's nachts mijn bed insluipen?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, wat moet ik dan
[..]
's avonds kan ookof 's ochtends.
quote:
quote:
Als ik met vrienden ben, dan ben ik 's ochtends alles altijd weer vergeten, soms ook wie dat dan naast mij isquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik met vrienden ben, dan ben ik 's ochtends alles altijd weer vergeten, soms ook wie dat dan naast mij is
illustratie van hoe gezelligheid afloopt bij mijquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
illustratie van hoe gezelligheid afloopt bij mij
quote:
ik?quote:
[..]
JIJ!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!! Mooi meis!
♥ || Baby catcher in training || ♥
heyquote:
quote:
Nop. Over een uur mag ik aan dosis 3 van vandaag. Maandagmiddag ben ik er vanafquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hey
Cranberries hebben je niet geholpen begrijp ik?
[..]
looking good missie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
enallemaal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:01 schreef xFriendx het volgende:
Wat draagt dat jurkje voor leuks
Tevens goedenavond allen.
Mwah, dat jurkje zal na x keer wassen een keer z'n glans verliezen, jij niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het nieuwe jurkje draagt iets ouds
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, dat jurkje zal na x keer wassen een keer z'n glans verliezen, jij niet.
Dit is net zo erg als mijn opmerking van gisterenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, dat jurkje zal na x keer wassen een keer z'n glans verliezen, jij niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |