Waar heb jij al die verhalen eigenlijk vandaan? Uit je eigen familie/vrienden/kennissenkring of zijn het gewoon wat verhaaltjes die je op internet hebt gelezen op vage sites?quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:36 schreef Lambiekje het volgende:
ik ken alleen maar verhalen dat mensen ziender ogen opknappen als ze stoppen met de chemische rommelproducten.
het is oerstom om uberhaupt te beginnen met een kuur.
Jouw redenatie volgend, zou Big Pharma een terminale vriendin van me nog 1 laatste chemokuur in de maag moeten splitsen om de bonussen van de directie/arts veilig te stellen etc. Want daar zijn ze volgens jou alleen maar mee bezig toch? Waarom grijpen ze die kans dan niet?quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik ken alleen maar verhalen dat mensen ziender ogen opknappen als ze stoppen met de chemische rommelproducten.
Wat een enorme hoop bullshit.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Inderdaad, ik neem zelf ook amper pijnstillers. Maar er zijn genoeg mensen die voor elk pijntje meteen een pil pakken. "Oh, ik heb hoofdpijn!" en hup meteen een pil pakken. Ik neem zelf altijd pas pijnstillers als ik echt heel erg ziek ben en ontzettend veel pijn heb.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:02 schreef StateOfMind het volgende:
Wat een enorme hoop bullshit.
Voorheen slikte ik zelf geen paracetamolletjes, omdat ik niks van medicijnen moest hebben. Ik moest die rommel niet, dan maar een beetje hoofdpijn.
Sterkte ermeequote:Echter heb ik sinds een aantal maanden reumatoïde artritis, en wel in al mijn gewrichten. Nu gebruik ik een viertal medicijnen en daar ben ik erg blij mee, omdat ik zonder die medicijnen amper kan lopen en bewegen.
Mwah, ik heb het idee dat Lambiekje al 'iets heeft', iets psychisch.quote:Ik hoop van harte dat je zelf eens een keer iets krijgt. Kijken of je dan nog zulke onzin uitkraamt.
Mwoa, dat artikel somt een aantal criteria op waarvan sommige vrij subjectief zijn, zo zeggen die 2 doctoren dat dit geen omvangrijke groep betreft (100 doden op jaarbasis), terwijl dat criterium zo te lezen zegt dat de ziekte een grote groep van de bevolking moet bedreigen, niet doden. En bedreigen doet doet dus wel, nl ~50% van de bevolking. Verder moet de acceptatie groot zijn, maar dat is lastig te bepalen als leden van een forum hier compleet ongefundeerde uitspraken over doen, uitspraken welke niet medisch, of uberthaupt van enige onderbouwing zijn voorzien.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:08 schreef De_Nuance het volgende:
In deze heeft Lambiekje gewoon een punt hoor.
Tuurlijk is het fijn dat er minder pijn is en dat is ieders goed recht om het te verzachten. Maar de oorzaak van je artritis is daarmee niet mee opgelost. De medicatie is onderdrukking.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat een enorme hoop bullshit.
Voorheen slikte ik zelf geen paracetamolletjes, omdat ik niks van medicijnen moest hebben. Ik moest die rommel niet, dan maar een beetje hoofdpijn.
Echter heb ik sinds een aantal maanden reumatoïde artritis, en wel in al mijn gewrichten. Nu gebruik ik een viertal medicijnen en daar ben ik erg blij mee, omdat ik zonder die medicijnen amper kan lopen en bewegen.
Ik hoop van harte dat je zelf eens een keer iets krijgt. Kijken of je dan nog zulke onzin uitkraamt.
Waarom zou ik iets denigrerends zeggen over je vriendin. Ik ontken ook helemaal niet dat mensen niet ziek kunnen worden. Geen slecht woord over de patiënten. Ik heb wel kritiek op de wijze hoe patiënten behandeld worden.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:54 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Jouw redenatie volgend, zou Big Pharma een terminale vriendin van me nog 1 laatste chemokuur in de maag moeten splitsen om de bonussen van de directie/arts veilig te stellen etc. Want daar zijn ze volgens jou alleen maar mee bezig toch? Waarom grijpen ze die kans dan niet?
En waag het niet om iets kwetsends/denigrerends over haar te zeggen.Ik wil je mening horen over hoe BigPharma volgens jou hier in past, that's all.
dus een vaccin werkt niet probleemgericht?quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom zou ik iets denigrerends zeggen over je vriendin. Ik ontken ook helemaal niet dat mensen niet ziek kunnen worden. Geen slecht woord over de patiënten. Ik heb wel kritiek op de wijze hoe patiënten behandeld worden.
Daarnaast stel alleen dat onze medische zorg nog al geldbelust bezig is en niet salvematisch. En dat het niet probleemgericht te werk gaat maar onderdrukkend.
Slotje!quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:08 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
dus een vaccin werkt niet probleemgericht?
een vaccin zet je lichaam sluimerend op tiltquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:08 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
dus een vaccin werkt niet probleemgericht?
.. op jouw mondquote:
Op langere termijn kijken is zeker een te lastig iets?quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Weetje mijn punt nog met situatie 1 en situatie 2? Heb je daar nu een duidelijk en kloppend antwoord op dan?quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
een vaccin zet je lichaam sluimerend op tilt
Als er iets NIET wordt gedaan door bigpharma dan is het wel lange termijn kijken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:07 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Op langere termijn kijken is zeker een te lastig iets?
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:31 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Weetje mijn punt nog met situatie 1 en situatie 2? Heb je daar nu een duidelijk en kloppend antwoord op dan?
Blijkbaar beter dan jij dat doet, in dit gevalquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als er iets NIET wordt gedaan door bigpharma dan is het wel lange termijn kijken.
Zo jong is het inderdaad het beste om je kinderen snel te leren dat je je beter door angst kunt laten leiden dan door feiten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:09 schreef tntkiller het volgende:
en wat krijg ik vervolgens te zien als advertentie door google
*
Laden...
*
Vaccineren tegen HPV
Uitgebreide informatie over HPV en het nut van vaccineren.
www.humacare.nl
heb 2 dochter waarvan 1 al de oproep heeft gehad...nou ze komt echt niet....
winst maximalisatie daar is men wel op de lange termijn bezig,quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Blijkbaar beter dan jij dat doet, in dit geval
Wat RIVM en gelieerde instanties doen is en de feiten doelbewust onjuist verkondigen + de angst aanpraterij aanwakkeren. RIVM medewerkers horen achter tralies.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:06 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Zo jong is het inderdaad het beste om je kinderen snel te leren dat je je beter door angst kunt laten leiden dan door feiten.
Je snapt het nog steeds niet he? Denk eens na. Kan je vast welquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
winst maximalisatie daar is men wel op de lange termijn bezig,
Gewoon wat vaker op vakantie. Krijg je genoeg straling.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:13 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je snapt het nog steeds niet he? Denk eens na. Kan je vast welWat gebeurt er nou op korte termijn als je stopt met een chemo kuur, en wat op lange termijn?
En wat heeft straling precies met een chemo kuur te maken?quote:Op zondag 3 april 2011 01:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Gewoon wat vaker op vakantie. Krijg je genoeg straling.
Ik was idd vrij vroeg wakker vanmorgenquote:Op zondag 3 april 2011 06:31 schreef truepositive het volgende:
Beter kom je net ergens van terug tuin. Want als je net op ben en hier terecht gekomen bent, dan ben ik erg teleurgesteld.
Jij weet het verschil niet tussen straling en een chemokuur?quote:Op zondag 3 april 2011 06:31 schreef truepositive het volgende:
Beter kom je net ergens van terug tuin. Want als je net op ben en hier terecht gekomen bent, dan ben ik erg teleurgesteld.
De bron is anders. Maar beide vernielen je lichaam.quote:Op zondag 3 april 2011 18:12 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Jij weet het verschil niet tussen straling en een chemokuur?
Wat betreft straling hangt dat, net als bij gif, sterk af van de dosering.quote:Op maandag 4 april 2011 07:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De bron is anders. Maar beide vernielen je lichaam.
Straling bij hoeveelheid van straling en hoeveelheid dat men straling krijgt is hier de grote factor idd.quote:Op maandag 4 april 2011 08:39 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Wat betreft straling hangt dat, net als bij gif, sterk af van de dosering.
Aha, dus je weet gewoon niet waar je het over hebt. Wat een verrassing.quote:Op maandag 4 april 2011 07:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Sterker nog, zonder infraroodstraling en licht waren we er niet eens geweest dus roepen dat straling heel schadelijk is, is nogal dom.quote:Op maandag 4 april 2011 08:39 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Wat betreft straling hangt dat, net als bij gif, sterk af van de dosering.
Dat beantwoord de vraag niet.quote:Op maandag 4 april 2011 07:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Sta je daar nog van te kijken?quote:
Tuurlijk nietquote:
Ik sta ervan te kijken dat dit topic nog in NWS staat aangezien het heel veel BNW-trekjes vertoont.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:39 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Tuurlijk nietEerder business as usual.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |