En wat heeft straling precies met een chemo kuur te maken?quote:Op zondag 3 april 2011 01:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Gewoon wat vaker op vakantie. Krijg je genoeg straling.
Ik was idd vrij vroeg wakker vanmorgenquote:Op zondag 3 april 2011 06:31 schreef truepositive het volgende:
Beter kom je net ergens van terug tuin. Want als je net op ben en hier terecht gekomen bent, dan ben ik erg teleurgesteld.
Jij weet het verschil niet tussen straling en een chemokuur?quote:Op zondag 3 april 2011 06:31 schreef truepositive het volgende:
Beter kom je net ergens van terug tuin. Want als je net op ben en hier terecht gekomen bent, dan ben ik erg teleurgesteld.
De bron is anders. Maar beide vernielen je lichaam.quote:Op zondag 3 april 2011 18:12 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Jij weet het verschil niet tussen straling en een chemokuur?
Wat betreft straling hangt dat, net als bij gif, sterk af van de dosering.quote:Op maandag 4 april 2011 07:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De bron is anders. Maar beide vernielen je lichaam.
Straling bij hoeveelheid van straling en hoeveelheid dat men straling krijgt is hier de grote factor idd.quote:Op maandag 4 april 2011 08:39 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Wat betreft straling hangt dat, net als bij gif, sterk af van de dosering.
Aha, dus je weet gewoon niet waar je het over hebt. Wat een verrassing.quote:Op maandag 4 april 2011 07:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Sterker nog, zonder infraroodstraling en licht waren we er niet eens geweest dus roepen dat straling heel schadelijk is, is nogal dom.quote:Op maandag 4 april 2011 08:39 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Wat betreft straling hangt dat, net als bij gif, sterk af van de dosering.
Dat beantwoord de vraag niet.quote:Op maandag 4 april 2011 07:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Sta je daar nog van te kijken?quote:
Tuurlijk nietquote:
Ik sta ervan te kijken dat dit topic nog in NWS staat aangezien het heel veel BNW-trekjes vertoont.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:39 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Tuurlijk nietEerder business as usual.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |