quote:Ik ben weer thuis met het hele spul.
Het uitpakken van de gitaartas was wel een verrassing.
Kwam een vol pakje Marlboro + aansteker en een setje snaren tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
Dit dus.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:28 schreef vosss het volgende:
Hoe ik het lees zijn de sigaretten, de aansteker en de snaren EXTRA zegmaar en is verder gewoon alles geleverd toch?
Scheelt dan weer dat ik niet rook.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb die tas al 2 jaar niet meer gebruikt, die meuk zal wel niet meer te roken zijn denk ik zo
TS heeft een kloon?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:50 schreef swollywood het volgende:
[..]
Scheelt dan weer dat ik niet rook.
-edit- aansteker doet het nog wel
Ik heb de 2 gitaren, gitaarversterker en effectenpaneel van SSB gekocht.quote:
ooh wat voor muziek staat er opquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:53 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ik heb de 2 gitaren, gitaarversterker en effectenpaneel van SSB gekocht.
Met gratis peuken en aansteker en setje snaren.
Kom net ook nog een gebrand cdtje tegen in een ander vak.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:20 schreef genakt het volgende:
SSB ook wel bekend als So_Surreal_Baby Faalde weer eens met spullen verkopen. Hij had mooi gitaartsetje te koop voor een beginner
Allemaal leuk en gezellig zijn de spulletjes opgehaald
[..]En wat is nou zozeer de klacht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 15 februari 2011 01:47 schreef skattebaut het volgende:
Dat vieze genetisch afval ligt nog steeds hiernaast op de bank met een uitkering.
Hoezo?
Hij post nu voornamelijk in ONZ, dat is bijna hetzelfde.quote:
Klaagbaak is helaas niet meer zoals vroegerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:58 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Hij post nu voornamelijk in ONZ, dat is bijna hetzelfde.
ONZ wel.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Klaagbaak is helaas niet meer zoals vroeger
Ik ga weer eens een kijkje nemen, ik heb nog wel een klacht over een neger in de treinquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:02 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
ONZ wel.
KLB is de laatste maanden weer tof trouwens.
Was ff wat zoekwerk, was gebrand als audio CD.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd wat voor muziek er op de CD staat!
Ik wil een tracklist van Swollywood
Hmm die cd nam ik dan altijd mee naar gitaarles denk ik, want al die nummers kon ik destijds spelenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:12 schreef swollywood het volgende:
[..]
Was ff wat zoekwerk, was gebrand als audio CD.
Racoon - Love You More
Red Hot Chili Peppers - Can't Stop
Oasis - Wonderwall
Good Charlotte - I Just Wanna Live
Good Charlotte - The Chronicles of Life and Death
Green Day - Boulevard of Broken Dreams
Green Day - Time of Your Life
Gestopt met roken, knuppel.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:58 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Hij post nu voornamelijk in ONZ, dat is bijna hetzelfde.
Geen homemade pr0n van SBS?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:12 schreef swollywood het volgende:
[..]
Was ff wat zoekwerk, was gebrand als audio CD.
Racoon - Love You More
Red Hot Chili Peppers - Can't Stop
Oasis - Wonderwall
Good Charlotte - I Just Wanna Live
Good Charlotte - The Chronicles of Life and Death
Green Day - Boulevard of Broken Dreams
Green Day - Time of Your Life
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |