reddende engel...quote:
Of... ze zijn gewoon lui...quote:Op maandag 21 maart 2011 12:09 schreef Patch het volgende:
[..]
reddende engel...
Mensen die al 2 jaar het topic volgen en de OP hebben doorgelezen, ik geloof er niet meer in...
Mensen die al jaren meedoen en en het niet kunnen opbrengen om een nieuw topic te openen en op reddende engelen wachten...quote:Op maandag 21 maart 2011 12:09 schreef Patch het volgende:
[..]
reddende engel...
Mensen die al 2 jaar het topic volgen en de OP hebben doorgelezen, ik geloof er niet meer in...
gelukkig maar...quote:
Ik weet het, ik weet het:quote:Op maandag 21 maart 2011 18:29 schreef DragonFodder het volgende:
@the_sub: raad eens wat ik vandaag in de brievenbus vond?![]()
Samuel +1quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dragon Age II
Krijg ik daar ook een punt voor?
Dank je wel hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:09 schreef hornage het volgende:
Naja zeg....
Ik had nog wat backups neer moeten zetten
Gedeeld dan nog hequote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:38 schreef SamuelofSEK het volgende:
Sta ik in ieder geval ergens bovenaan dit jaar
quote:
Stand Slowchat 2011:quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:26 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Samuel +1
Stand Slowchat 2011:
SamuelofSEK 1
Maar als het ook nog om films ging die voor het gevoel langer duren dan 150 minuten had je hem wel gehadquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:09 schreef hornage het volgende:
Naja zeg....
Ik had nog wat backups neer moeten zetten
3 daagjes, moet ook nog werken.quote:
Welke dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:29 schreef Patch het volgende:
[..]
Waren maar enkele martelwerktuigen in die 6 films waarbij ik toch even half wegkeek
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:59 schreef Patch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
Heb je The Dentist gezien?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:23 schreef Patch het volgende:
Het gaat me niet zozeer bij Saw, of andere horror en slashers, om vies of gore, maar meer over het voorstellingsvermogen.
Zo kan ik veel gore kijken, maar gaan mijn tanden op elkaar en adem ik flink in bij zo'n papercut-scene van Jackass of tenen plat slaan met een hamer in Payback, en dat heeft puur te maken denk ik, in hoeverre men zoiets kan voorstellen.
Dat is inderdaad zo, daarom vind ik bijv Audition wel een goede filmquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:23 schreef Patch het volgende:
Het gaat me niet zozeer bij Saw, of andere horror en slashers, om vies of gore, maar meer over het voorstellingsvermogen.
Zo kan ik veel gore kijken, maar gaan mijn tanden op elkaar en adem ik flink in bij zo'n papercut-scene van Jackass of tenen plat slaan met een hamer in Payback, en dat heeft puur te maken denk ik, in hoeverre men zoiets kan voorstellen.
Hehe maar die zijn ook grappig, over de top gore en veel actiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:34 schreef Dopekoe het volgende:
Ik kijk eigenlijk nooit weg bij films....
Bij bijvoorbeeld planet terror moest ik lachen
Maar ik heb nog geen enkele saw sinds deel 2 gezien ....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:38 schreef Asap het volgende:
[..]
Hehe maar die zijn ook grappig, over de top gore en veel actie
Ja zeg!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gedeeld dan nog he
[..]
[..]
Stand Slowchat 2011:
Robby87 1
SamuelofSEK 1
Stand Slowchat 2011:quote:
Daarom moet je de knoflooksaus van Pyramide niet eten..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:39 schreef Patch het volgende:
Helmonder aangehouden voor opblazen eigen woning
ja, wist ik veel...
Oh die was epic! Die emo beerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:27 schreef Baszh het volgende:
Dit is toch wel de beer die mij het meest is bijgebleven, werd tot leven gewenst en pleegde een paar dagen later zelfmoord.
[ afbeelding ]
Welke film is dat?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:27 schreef Baszh het volgende:
Dit is toch wel de beer die mij het meest is bijgebleven, werd tot leven gewenst en pleegde een paar dagen later zelfmoord.
[ afbeelding ]
Supernatural, een seriequote:
Volgens mij ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:45 schreef hornage het volgende:
Iemand moet hier de latijnse nummers leren
Moet zijn: XIX als ik me niet vergis
Goede vraag inderdaad. Ik vind het ook een achterhaald conceptquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Volgens mij ook![]()
Waarom gebruiken jullie eigenlijk romeinse cijfers? (vraag zal al wel gesteld zijn, maar ik ben nog nieuw)
Vraag het me af...quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:12 schreef Gillingham het volgende:
Zal Hulkio nog een vraag gaan stellen?
Ben ongeduldig vandaag.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
He rustig aan he, me photoshop liep te kutten
Weet alleen dat ie in hetzelfde jaar verscheen als Revolutionary Road en dat dat wel eens verwarring teweeg bracht. Verder niet gezien en geen idee van de cast/crew.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
Kenden jullie Reservation Road echt niet?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik had er ooit een trailer en poster van gezien, daar houdt het mee op. Het is stiekem van het slag Hollywood-drama dat ik gewoon oversla.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zoals The Changeling?quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:43 schreef Doff het volgende:
[..]
Ik had er ooit een trailer en poster van gezien, daar houdt het mee op. Het is stiekem van het slag Hollywood-drama dat ik gewoon oversla.
... of dat ik over had moeten slaan.quote:
Gewoon zoveel mogelijk in 1 post proppenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:39 schreef Asap het volgende:
Hehe idd, om het topic zo goed mogelijk te benutten
Hintjes natuurlijk wel handig hier
Vraag en antwoord in 1 post?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:40 schreef Sands het volgende:
[..]
Gewoon zoveel mogelijk in 1 post proppen
Goed idee kan je jezelf punten gevenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:41 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Vraag en antwoord in 1 post?
De rest was al door jullie genoemdquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:47 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Dan moet de goede er wel bij zitten.
Ja jij bent Samuel The Sniperquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:50 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
De rest was al door jullie genoemd
Ik dacht aan Showdown in Little Tokyo ipv The Crow...quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:50 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
De rest was al door jullie genoemd
Ik vond de hint zelf redelijk duidelijkquote:
Gaat Patch leuk vinden!quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
zucht wil ik me post editen... post ik een nieuwe
Het is dat ik geen tijd heb voor een nieuwe vraag ofja niet morgenvroeg meer zou kunnen beantwoorden of jullie antwoorden goed zijn etc....anders was het in 1 keer boemquote:
Doe maar hintjes danquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:12 schreef Sands het volgende:
[..]
Het is dat ik geen tijd heb voor een nieuwe vraag ofja niet morgenvroeg meer zou kunnen beantwoorden of jullie antwoorden goed zijn etc....anders was het in 1 keer boem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |