Gewoon zoveel mogelijk in 1 post proppenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:39 schreef Asap het volgende:
Hehe idd, om het topic zo goed mogelijk te benutten
Hintjes natuurlijk wel handig hier
Vraag en antwoord in 1 post?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:40 schreef Sands het volgende:
[..]
Gewoon zoveel mogelijk in 1 post proppen
Goed idee kan je jezelf punten gevenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:41 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Vraag en antwoord in 1 post?
De rest was al door jullie genoemdquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:47 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Dan moet de goede er wel bij zitten.
Ja jij bent Samuel The Sniperquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:50 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
De rest was al door jullie genoemd
Ik dacht aan Showdown in Little Tokyo ipv The Crow...quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:50 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
De rest was al door jullie genoemd
Ik vond de hint zelf redelijk duidelijkquote:
Gaat Patch leuk vinden!quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
zucht wil ik me post editen... post ik een nieuwe
Het is dat ik geen tijd heb voor een nieuwe vraag ofja niet morgenvroeg meer zou kunnen beantwoorden of jullie antwoorden goed zijn etc....anders was het in 1 keer boemquote:
Doe maar hintjes danquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:12 schreef Sands het volgende:
[..]
Het is dat ik geen tijd heb voor een nieuwe vraag ofja niet morgenvroeg meer zou kunnen beantwoorden of jullie antwoorden goed zijn etc....anders was het in 1 keer boem
Al de 2e nutteloze post in dit topicquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
zucht wil ik me post editen... post ik een nieuwe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |