quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:59 schreef Patch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
Heb je The Dentist gezien?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:23 schreef Patch het volgende:
Het gaat me niet zozeer bij Saw, of andere horror en slashers, om vies of gore, maar meer over het voorstellingsvermogen.
Zo kan ik veel gore kijken, maar gaan mijn tanden op elkaar en adem ik flink in bij zo'n papercut-scene van Jackass of tenen plat slaan met een hamer in Payback, en dat heeft puur te maken denk ik, in hoeverre men zoiets kan voorstellen.
Dat is inderdaad zo, daarom vind ik bijv Audition wel een goede filmquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:23 schreef Patch het volgende:
Het gaat me niet zozeer bij Saw, of andere horror en slashers, om vies of gore, maar meer over het voorstellingsvermogen.
Zo kan ik veel gore kijken, maar gaan mijn tanden op elkaar en adem ik flink in bij zo'n papercut-scene van Jackass of tenen plat slaan met een hamer in Payback, en dat heeft puur te maken denk ik, in hoeverre men zoiets kan voorstellen.
Hehe maar die zijn ook grappig, over de top gore en veel actiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:34 schreef Dopekoe het volgende:
Ik kijk eigenlijk nooit weg bij films....
Bij bijvoorbeeld planet terror moest ik lachen
Maar ik heb nog geen enkele saw sinds deel 2 gezien ....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:38 schreef Asap het volgende:
[..]
Hehe maar die zijn ook grappig, over de top gore en veel actie
Ja zeg!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gedeeld dan nog he
[..]
[..]
Stand Slowchat 2011:
Robby87 1
SamuelofSEK 1
Stand Slowchat 2011:quote:
Daarom moet je de knoflooksaus van Pyramide niet eten..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:39 schreef Patch het volgende:
Helmonder aangehouden voor opblazen eigen woning
ja, wist ik veel...
Oh die was epic! Die emo beerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:27 schreef Baszh het volgende:
Dit is toch wel de beer die mij het meest is bijgebleven, werd tot leven gewenst en pleegde een paar dagen later zelfmoord.
[ afbeelding ]
Welke film is dat?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:27 schreef Baszh het volgende:
Dit is toch wel de beer die mij het meest is bijgebleven, werd tot leven gewenst en pleegde een paar dagen later zelfmoord.
[ afbeelding ]
Supernatural, een seriequote:
Volgens mij ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:45 schreef hornage het volgende:
Iemand moet hier de latijnse nummers leren
Moet zijn: XIX als ik me niet vergis
Goede vraag inderdaad. Ik vind het ook een achterhaald conceptquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Volgens mij ook![]()
Waarom gebruiken jullie eigenlijk romeinse cijfers? (vraag zal al wel gesteld zijn, maar ik ben nog nieuw)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |