Die donshaartjes bij z'n lipquote:
Die ben je niet kwijt, die was er nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:07 schreef JaneDoe het volgende:
schiet mij maar lek, ik ben de logica kwijt hier
Ik denk dat dat een staaltje montage is. Kan me niet voorstellen dat ze dat inderdaad zo doen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:08 schreef Greys het volgende:
Belachelijk, die anderen uit dat groepje van Gordon nog niet eens gezongen en dan Landers er al uit pleurenOp naar de spruitjeslucht dan maar weer.
Die hebben trouwens nu wel een leuke single!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:08 schreef Joooo-pi het volgende:
Slechte keus Gordon. Is ie straks weer zo overdreven positief als bij de badboys
Dan een belachelijk staaltje montage.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een staaltje montage is. Kan me niet voorstellen dat ze dat inderdaad zo doen.
Oh even opzoeken zometeen in de reclame, ik vond ze leukquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die hebben trouwens nu wel een leuke single!
maar dat ff tussendoor
Heel goed niet, maar wel goed en zeker beter dan Tim.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:10 schreef UltraR het volgende:
Maar ben ik de enige die dat tweede nummer van Daniel echt heel goed vond?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh even opzoeken zometeen in de reclame, ik vond ze leuk
nee hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:10 schreef UltraR het volgende:
neequote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:10 schreef UltraR het volgende:
Die blinde pianist!quote:
Ik denk dat dat het Amerikaanse wat aan hem hing.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:10 schreef Greys het volgende:
Ik vond Landers helemaal niet zo over the top en arrogant trouwens.
Vond het een lief jong, deed keurig wat de jury zei, ik vond hem zelfs vrij bescheiden.
Nou ja, jammer maar helaas.
Die Tim dat wordt niets
Ik vond het ook een van z'n betere nummersquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:10 schreef UltraR het volgende:
Snap niet wat het probleem daarvan is.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het Amerikaanse wat aan hem hing.
Ook die pillenvan Gordon op denk ik!quote:
Nee, ik denk dat Gordon Pyke groter zag worden!quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat Gordon Pyke groter zag worden!
Zoals die vent bij de Engelse x-factor?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat Gordon Pyke groter zag worden!
Tja, met Cheryl voor je!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoals die vent bij de Engelse x-factor?
Zijn x-factor wordt overschaduwd door zijn arrogantiequote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:23 schreef Rnnz het volgende:
Snap niet zo goed dat die Daniel er uit is. Zong Iris ontzettend goed en heeft X-Factor all over him.
Eens, die Nederlanders en die zogenaamde nuchterheid altijd.. Alsof dat niet gespeeld is.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:23 schreef Rnnz het volgende:
Snap niet zo goed dat die Daniel er uit is. Zong Iris ontzettend goed en heeft X-Factor all over him.
En iedereen moet dan weer wel "knallen"!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:25 schreef Saboo het volgende:
[..]
Eens, die Nederlanders en die zogenaamde nuchterheid altijd.. Alsof dat niet gespeeld is.
Ik ben teleurgesteld in Gordon.. Niet dat ik nou hele hoge verwachtingen van hem hadMaar toch
Bieber moest eerst!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Jezus, zit nou iedereen opeens te huilen dat Daniel eruit is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |