Dat snap ik ook niet, zal wel met rechten te maken hebben?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:32 schreef iBenny het volgende:
Waarom komen elke talentenjacht weer dezelfde nummers terug?
Blanke meisjes ookquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben zo klaar met donkergekleurde meisjes die Alicia Keysnummers van jaren geleden zingen.
Echte artiesten hebben wel wat beters te doenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:31 schreef MaLo het volgende:
Stees probeert Pyke het bed in te praten.
Ik snap ook niet waarom Eliza Doolittle en die zanger van Scounting for girsl nu begeleiding geven. Ze zijn wel goed, maar geen echt aansprekende namen.
Nu je het zegt ja...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:32 schreef iBenny het volgende:
We zijn toch allen één grote familie?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:33 schreef Joooo-pi het volgende:
Waarom heet dit eigenlijk "familieconcert"?
Ik vind het allemaal een beetje saai vanavond, hopelijk komt er straks nog verandering in.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:33 schreef iBenny het volgende:
Het klinkt wel oke, maar ze kijkt zo saai
Meer kennen ze nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:32 schreef iBenny het volgende:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:33 schreef Balisto het volgende:
[..]
We zijn toch allen één grote familie?
Het is net een alu-hoedje.quote:
Daarom... er zit geen logica in de volgordequote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat raar dat nog niet iedereen twee keer heeft opgetreden en er nu al een uitslag is.
Ik dacht al dat ik niet op had zitten letten.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:35 schreef MaLo het volgende:
Wat een rare montage: óók voor jou heb ik nu de uitslag.
Hoezo ook voor jou, ze was de eerste.
Nee, toenstraks werd wel de indruk gewekt dat ze wel zelf mochten kiezen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:38 schreef JaneDoe het volgende:
okay, dus ze mogen niet zelf kiezen wordt hiermee duidelijk
Daarom zei ik het ook. Ik wilde je niet onnodig laten wachtenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het moest he?
Ik zat er namelijk al op te wachten
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:40 schreef D. het volgende:
Ze is dan wel zwanger, maar volgens mij nog nooit goed genomen
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:40 schreef D. het volgende:
Ze is dan wel zwanger, maar volgens mij nog nooit goed genomen
Ze heeft haar laatste avondmaal op de x-campus gehadquote:
Dat kun je nu wel zeggen jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Anders was ik ook gewoon gestopt met kijken
Ik wil ook niet in hanneke.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:45 schreef Karina het volgende:
Gordon speelde met poppen, met Ken zeker dan.
Veel plezier in bedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:46 schreef MaLo het volgende:
Ik ga in bed verder kijken, morgen weer vroeg op.
Tot volgende week
Truste!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:46 schreef MaLo het volgende:
Ik ga in bed verder kijken, morgen weer vroeg op.
Tot volgende week
Snap ik ook niet helemaalquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:46 schreef iBenny het volgende:
Hij moet kiezen tussen Daniel of Tim? Dat is de bedoeling van deze aflevering?
Gelukkig gaan ze niet allebei door. Maar helaas gaat minstens één van de twee wel door.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:46 schreef iBenny het volgende:
Hij moet kiezen tussen Daniel of Tim? Dat is de bedoeling van deze aflevering?
Viezer dan Joran!quote:
reclame van Hellemaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:50 schreef Karina het volgende:
Welke was dat? Ik zat even niet op te letten.
Een ouder stel zat te tongenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:50 schreef Karina het volgende:
Welke was dat? Ik zat even niet op te letten.
Als Kukident er nou een vervolgreclame van maakt!quote:
Oh die ja,quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:53 schreef Pheno het volgende:
Ajam Bali voor kip?
Wat denk je dat "ajam" betekent eikel
Ik voel me jong!quote:
Ajam () in Arabic literally means "one who is illiterate in language", "silent", or "mute", and refers to non-Arabs in general, or people of Southern Persian origin specifically.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:53 schreef Pheno het volgende:
Ajam Bali voor kip?
Zouden ze ook Babi Ketjap voor varkensvlees hebben?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:53 schreef Pheno het volgende:
Ajam Bali voor kip?
Ik zou indonesisch proberenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ajam () in Arabic literally means "one who is illiterate in language", "silent", or "mute", and refers to non-Arabs in general, or people of Southern Persian origin specifically.
Ik ook niet. En mijn hamster kruipt ook alweer weg.quote:
Help mequote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:55 schreef Karina het volgende:
He bah, wat een vreselijke stem heeft dat joch.
nog niet gezakt in zn strottehoofdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:55 schreef Karina het volgende:
He bah, wat een vreselijke stem heeft dat joch.
Op de rollerbank!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet. En mijn hamster kruipt ook alweer weg.
Daar kwam ie dan te laat achter.quote:
Figuurtjes tekenen, doe ik ook bij vergaderingen!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:57 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk ben ik wel benieuwd wat die gasten nou opschrijven op die kladblokken
Sopsop.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:58 schreef Karina het volgende:
Ik zal eens aan mijn nichtje vragen of zij hem leuk vindt.
Geniale vraag hoe Ruud dat doet weerquote:
Fuck, ik word soft.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:00 schreef Pheno het volgende:
Ik mag hem meer dan die Bieber-wannabee van daarnet.
Ajam Paniki dan maar!quote:
Ze beginnen dit seizoen.. dus eigenlijk zijn ze er nog niet mee begonnenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik weet wel American Idols, maar X-Factor?
Dat doet mijn oma ook. En die is dood.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:02 schreef Karina het volgende:
Hij zingt in ieder geval wel beter dan Timmie.
Da's ook niet zo heel moeilijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:02 schreef Karina het volgende:
Hij zingt in ieder geval wel beter dan Timmie.
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doet mijn oma ook. En die is dood.
2006 belde.quote:
Die donshaartjes bij z'n lipquote:
Die ben je niet kwijt, die was er nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:07 schreef JaneDoe het volgende:
schiet mij maar lek, ik ben de logica kwijt hier
Ik denk dat dat een staaltje montage is. Kan me niet voorstellen dat ze dat inderdaad zo doen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:08 schreef Greys het volgende:
Belachelijk, die anderen uit dat groepje van Gordon nog niet eens gezongen en dan Landers er al uit pleurenOp naar de spruitjeslucht dan maar weer.
Die hebben trouwens nu wel een leuke single!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:08 schreef Joooo-pi het volgende:
Slechte keus Gordon. Is ie straks weer zo overdreven positief als bij de badboys
Dan een belachelijk staaltje montage.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een staaltje montage is. Kan me niet voorstellen dat ze dat inderdaad zo doen.
Oh even opzoeken zometeen in de reclame, ik vond ze leukquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die hebben trouwens nu wel een leuke single!
maar dat ff tussendoor
Heel goed niet, maar wel goed en zeker beter dan Tim.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:10 schreef UltraR het volgende:
Maar ben ik de enige die dat tweede nummer van Daniel echt heel goed vond?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh even opzoeken zometeen in de reclame, ik vond ze leuk
nee hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:10 schreef UltraR het volgende:
neequote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:10 schreef UltraR het volgende:
Die blinde pianist!quote:
Ik denk dat dat het Amerikaanse wat aan hem hing.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:10 schreef Greys het volgende:
Ik vond Landers helemaal niet zo over the top en arrogant trouwens.
Vond het een lief jong, deed keurig wat de jury zei, ik vond hem zelfs vrij bescheiden.
Nou ja, jammer maar helaas.
Die Tim dat wordt niets
Ik vond het ook een van z'n betere nummersquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:10 schreef UltraR het volgende:
Snap niet wat het probleem daarvan is.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het Amerikaanse wat aan hem hing.
Ook die pillenvan Gordon op denk ik!quote:
Nee, ik denk dat Gordon Pyke groter zag worden!quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat Gordon Pyke groter zag worden!
Zoals die vent bij de Engelse x-factor?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat Gordon Pyke groter zag worden!
Tja, met Cheryl voor je!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoals die vent bij de Engelse x-factor?
Zijn x-factor wordt overschaduwd door zijn arrogantiequote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:23 schreef Rnnz het volgende:
Snap niet zo goed dat die Daniel er uit is. Zong Iris ontzettend goed en heeft X-Factor all over him.
Eens, die Nederlanders en die zogenaamde nuchterheid altijd.. Alsof dat niet gespeeld is.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:23 schreef Rnnz het volgende:
Snap niet zo goed dat die Daniel er uit is. Zong Iris ontzettend goed en heeft X-Factor all over him.
En iedereen moet dan weer wel "knallen"!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:25 schreef Saboo het volgende:
[..]
Eens, die Nederlanders en die zogenaamde nuchterheid altijd.. Alsof dat niet gespeeld is.
Ik ben teleurgesteld in Gordon.. Niet dat ik nou hele hoge verwachtingen van hem hadMaar toch
Bieber moest eerst!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Jezus, zit nou iedereen opeens te huilen dat Daniel eruit is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |