Is dicht inmiddels, 300 postsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:39 schreef Zyzz het volgende:
Irritante ecto in de gym!
Kan dicht, gaat echt nergens meer over.
Ik heb m'n best gedaan....
Jouw plaatje had best in dat topic gekund.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:10 schreef hakunamatafaka het volgende:
Mensen die kraanvogels vouwen voor Japan
Waarom wordt dit topic niet gesloten, en mijn goed onderbouwde topic over wilbert wel?
Nieuwe vogel is ziek.
Het is weer even druk op het moment ja, please stand byquote:Op zondag 20 maart 2011 12:46 schreef Stuurver het volgende:
Hebben mods de hoop ogegeven? heb nog nooit zoveel bagger in klb gezien
Thanks!quote:Op zondag 20 maart 2011 13:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
dichte duer en lekke band
Lemming door een nerd!
Doe eens wat linkjes dan, ik zie het namelijk niet terug in zijn laatste posthistory.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:57 schreef Weissman het volgende:
Kan iemand Psy-Freak waarschuwen ? ik zie dit plaatje bijna in elk topic terug.
[ afbeelding ]
Pff, ik zal even kijkenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:02 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Doe eens wat linkjes dan, ik zie het namelijk niet terug in posthistory.
Aprovelquote:Op zondag 20 maart 2011 13:57 schreef Weissman het volgende:
Kan iemand Psy-Freak waarschuwen ? ik zie dit plaatje bijna in elk topic terug.
[ afbeelding ]
Hij noemt me kkgabbertjequote:
Ging over die topspinbanner zeker? Er zijn echt tientallen van die topics verwijderd door een van de hogere machten.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Niet dat het heel veel boeit hoor, maar waarom is mijn complete topic verwijderd?![]()
http://forum.fok.nl/topic/1623692
De banner is inmiddels weg, maar waarom is hij niet gewoon gesloten, maar verwijderd als jullie hem niet actueel genoeg meer vonden?
Gesloten.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:32 schreef porsche1 het volgende:
Mensen die niet tegen WoWchicks kunnen.
Met zijn niet grappige kut lemming, de kneus.
Klopt.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:06 schreef Zyzz het volgende:
Mensen die niet tegen lowkicks kunnen
Alleen maar getroll.
Nee.quote:Kunnen die mensen een ban krijgen?
Mensen die niet tegen lowkicks kunnenquote:
Ik wilde nog even wachten tot ie vol was maar het gaat nergens meer over inderdaad. Dicht.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:42 schreef wise het volgende:
Mensen die niet tegen lowkicks kunnen
kan heel dat topic niet dicht. Ik zie alleen maar pokemon plaatjes
Op zich mogen die gymnastiek knulletjes ook klagen natuurlijk. Zolang het niet meteen een onleesbaar dagboekverhaaltje met kansloze vaktermen is kan het best. Als het je niet boeit, wat ik me goed kan voorstellen, reageer dan niet. Het topic bloedt dan vanzelf dood.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:46 schreef Pharkus het volgende:
Heel dat bodybuilding geklaag is getroll en lokt alleen maar troll reacties uit. Andere sportbeoefenaars hebben een stuk minder te klagen lijkt het wel.
Natuurlijk mag er over geklaagd worden, maar sinds de laatste week worden dit soort topics geopend puur om bepaalde reacties uit te lokken volgens mij, zelfde geldt voor een aantal audiofiel/monster cable topics, die, soms, nog enigszins vermakelijk waren. (maar nu ook al tegen het 450 euro eins gehalte aanzitten).quote:Op maandag 21 maart 2011 09:50 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik wilde nog even wachten tot ie vol was maar het gaat nergens meer over inderdaad. Dicht.
[..]
Op zich mogen die gymnastiek knulletjes ook klagen natuurlijk. Zolang het niet meteen een onleesbaar dagboekverhaaltje met kansloze vaktermen is kan het best.
De laatste paar fitnessboytopics waren an sich best ok maar zijn verbaggerd door mensen die het topic niet konden waarderen. Dat is niet nodig. Mocht je die bodybuilders meuk / troll offtopic in andere topics die over heel iets anders gaan tegenkomen dan hoor ik het graag. Zelfde voor die monstercable zut.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:54 schreef Pharkus het volgende:
Natuurlijk mag er over geklaagd worden, maar sinds de laatste week worden dit soort topics geopend puur om bepaalde reacties uit te lokken volgens mij, zelfde geldt voor een aantal audiofiel/monster cable topics, die, soms, nog enigszins vermakelijk waren. (maar nu ook al tegen het 450 euro eins gehalte aanzitten).
Er komen in één dat tijd, twee 'users' bij met brede borsten als UI en 4chan taal in hun sig, ondertitel en gebruikersnaam en jij geeft ze een eerlijke kansquote:Op maandag 21 maart 2011 09:50 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik wilde nog even wachten tot ie vol was maar het gaat nergens meer over inderdaad. Dicht.
[..]
Op zich mogen die gymnastiek knulletjes ook klagen natuurlijk. Zolang het niet meteen een onleesbaar dagboekverhaaltje met kansloze vaktermen is kan het best. Als het je niet boeit, wat ik me goed kan voorstellen, reageer dan niet. Het topic bloedt dan vanzelf dood.
volgens mij was die grap maar voor 1 uur geldig ofzoquote:Op maandag 21 maart 2011 12:32 schreef Yu-Kee het volgende:
Is er nog ergens na te lezen waarom Klaagbaak ineens overgenomen werd door andere moderators?
Die hilarische grap is namelijk geheel langs me heen gegaan.
Klachten over lente bestaan niet. Verder was je OP gewoon kut met je anti-klacht en jolige spoiler.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:22 schreef KevinMalone het volgende:
Ludo wth!?Het is alweer lente... waarom een slotje? Het is een klacht dat de tijd zo snel gaat dat het weer lente is, daarom een nadruk op alweer en niet omdat lente kut is of zo, op een paar punten na dan.
Lente is een tijdsperiode waarin mensen veel last hebben van hooikoorts, is dat niet klachtwaardig?quote:Op maandag 21 maart 2011 13:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Klachten over lente bestaan niet. Verder was je OP gewoon kut met je anti-klacht en jolige spoiler.
Dan is de klacht hooikoorts en niet lente. Maar het ging voornamelijk om het laatste deel van mijn voorgaande post.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:26 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Lente is een tijdsperiode waarin mensen veel last hebben van hooikoorts, is dat niet klachtwaardig?Dat is nog niet eens de helft van hoe kut ik het zou kunnen maken.
Dit dus.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:46 schreef wise het volgende:
Bodybuilding haat.
waarom is deze troep nog open
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:23 schreef Aukje83 het volgende:
Dit is dikke onzin, ik heb het topic niet gelezen maar er is helemaal geen haat tegen bodybuilders nergens niet. Jullie beginnen gewoon elke keer zelf met je 'u jelly' en 'u mad' onzin en als er dan reacties op komen zeg je 'haters gonna hate' en ga je een topic maken dat mensen een probleem hebben met bodybuilding.
Ik begin het gesodemieter van jou en je gymvriendjes goed zat te worden. Laat dat duidelijk zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:57 schreef Chestbrah het volgende:
wise en ezio die steeds moeten janken als iets ze niet aanstaat, zie ook wise met zijn welbekende nsb acties hierboven. Is klaagbaak een vrijbrief om je als een mongool te gedragen soms? Ik doel hier vooral op ezio die maar blijft janken
wees eens als een goede mod heel duidelijk dan. Wat doen ik en mijn 'gymvriendjes' fout? Dan heb je nog een groepje members die steeds het topic komen verkankeren met pokemon of ander gebagger.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:31 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik begin het gesodemieter van jou en je gymvriendjes goed zat te worden. Laat dat duidelijk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |