soort vna ik had wel huissleutel maar IEMAND (niet ik) had een sleutel aan allebei de binnenkanten van de deuren gedaan wtf wie doet dat nouquote:Op zondag 20 maart 2011 04:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
Fiets weggesmeten inclusief lekke band is geen verrassing in het weekend he.
En geen huissleutel hebben voor je twee achterdeuren () is je eigen schuld.
Woon je in een bunker ofzo?
Je huisgenoot. Sla 'm in elkaar!quote:Op zondag 20 maart 2011 04:42 schreef Snuf. het volgende:
[..]
soort vna ik had wel huissleutel maar IEMAND (niet ik) had een sleutel aan allebei de binnenkanten van de deuren gedaan wtf wie doet dat nou
Waar ken ik dat van...quote:Op zondag 20 maart 2011 04:34 schreef Snuf. het volgende:
anders had ik ook nog een ruit in moeten slaan
Hij heeft het verhaal vannacht op Radio Onzin verteld. Was wel een duidelijk verhaalquote:Op zondag 20 maart 2011 12:49 schreef Psy-freak het volgende:
Iets zegt me dat... ik weet het niet meer. Lemming is?
Ging je toen niet aanbellen ofzo?quote:Op zondag 20 maart 2011 12:35 schreef DutchSpike het volgende:
Lol, ik was eens mijn huissleutel vergeten, maar de achterdeur was niet op slot want daar kon sowieso niemand komen, dus ik had een ladder geleend van de buren en bleek dat de achterdeur wél op slot zat..Dus heb ook zitten wachten zonder huissleutel.
Oh, dus er zijn meer mongolen die geen sleutels meenemen.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft het verhaal vannacht op Radio Onzin verteld. Was wel een duidelijk verhaal![]()
Nee is geen lemming
Hij had wel sleutel bij alleen die werkt niet als er een sleutel aan de binnenkant in het slot zitquote:Op zondag 20 maart 2011 12:57 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Oh, dus er zijn meer mongolen die geen sleutels meenemen.
Herkenbaar. lees je mee, pa?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij had wel sleutel bij alleen die werkt niet als er een sleutel aan de binnenkant in het slot zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |