Wat heeft dat te maken met de kraanvogels?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:17 schreef dandybleu het volgende:
japan is niet alleen.... we hadden ook chernobil.....zelfs europa had verhoogde radioactiviteit....meetbaar in groente enzo op het land in holland........
nou ja ik word er ook niet vrolijk van dus,,,,,is een halve nachtmerrie hey?
Wow wat verhelderend.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:17 schreef dandybleu het volgende:
japan is niet alleen.... we hadden ook chernobil.....zelfs europa had verhoogde radioactiviteit....meetbaar in groente enzo op het land in holland........
nou ja ik word er ook niet vrolijk van dus,,,,,is een halve nachtmerrie hey?
Het is een japanse traditie, dat doen ze ook voor ons. Waar we in europa bloemetjes leggen vouwen zij kraanvogels.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:15 schreef DrDentz het volgende:
http://nos.nl/video/226886-kraanvogels-vouwen-voor-japan.html
Je bent je huis, werk, vrouw en kinderen kwijt en radioactief besmet maar niet getreurd, in Nederland vouwen we wel een kraanvogel voor je.
Dat zeggen ze ook in het nieuwsbericht brainiac.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:23 schreef zoefschildpad het volgende:
[..]
Het is een japanse traditie, dat doen ze ook voor ons. Waar we in europa bloemetjes leggen vouwen zij kraanvogels.
Ik was van de zomer in auschwitz en daar lagen ze tussen de bloemen en dat deed me wel wat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |