Nou ik was vanmiddag naar de gym gegaan om te trainen, had best veel zin en hoopte op een goede training. In de gym aangekomen en de training ging heel erg goed.
Tot dat er een irritante ecto (zeer mager persoon zonder vet en spieren) aankwam.
Opzicht heb ik niks tegen ecto's (dat was ik namelijk ook) zolang ze maar zwaar trainen en goed eten. Maar deze ecto haalde het bloed onder mijn nagels vandaan, het enige wat hij trainde waren zijn biceps en buik.
Om de een of andere reden erger ik me daar heel erg aan, en zoals ik al had verwacht ging de kwaliteit van mijn training achteruit.

Ondanks de grote irritatie was het mij toch nog gelukt om 150kg te squaten.
Zodra ik klaar was met mijn setje kwam de ecto naar mij toen en vroeg hoeveel kg dat was, dus ik zei tegen hem '150'. De ecto keek mij toen echt aan van:

en zei dat zijn benen dat waarschijnlijk niet volhouden. Mijn reactie daarop was 'daarom moet je je benen trainen, en zwaar!' Wat hij toen zei kon ik niet geloven, hij zei dat hij geen zin had om z'n benen te trainen!
Ik kon het niet laten om tegen de ecto te zeggen dat als hij zijn benen niet traint, hij een pussy is, vervolgens liep hij weg en kon ik verder gaan met mijn training.

Edit: waar ik me ook nog aan ergerde, tussen zijn 'heavy ass setjes' zat hij de hele tijd met zijn telefoon te spelen!
[ Bericht 1% gewijzigd door Zyzz op 18-03-2011 19:25:52 ]
Zyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.