Helaas trainen bij mij in de gym meer van dat soort mensenquote:
Ik kon ook alleen neerzetten 'ecto deed irritant tijdens mijn training'quote:
Doe maar in je onderschrift danquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:23 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Ik kon ook alleen neerzetten 'ecto deed irritant tijdens mijn training'
Had inderdaad je kuttopic een stuk korter gemaaktquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:23 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Ik kan toch ook iets te klagen hebben als ik heb getraindquote:
Had je ook moeten doen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:23 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Z'n leuter past inderdaad vast in zo'n flesje.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:25 schreef kwiwi het volgende:
Was jij niet die pauper die z'n breezer bezwangerd heeft?
quote:
Als jullie dit een kuttopic vinden, hoeven jullie hier niet te postenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Had inderdaad je kuttopic een stuk korter gemaakt
Met gemak zou ik zelfs durven zeggen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:26 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Z'n leuter past inderdaad vast in zo'n flesje.
Mag welquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:27 schreef Zyzz het volgende:
[..]
[..]
Als jullie dit een kuttopic vinden, hoeven jullie hier niet te posten
Wut?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:25 schreef kwiwi het volgende:
Was jij niet die pauper die z'n breezer bezwangerd heeft?
Alsof je een frikandel door de gang gooit.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:28 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Alsof je een frikandel door de gang gooit.
Trainigsbroeken passen welquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:26 schreef Drinky het volgende:
Mensen die zwaar squatten
Door squats kon ik geen passende broeken meer kopen
Heb je daar je toestemming voor? Dank je wel!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:28 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Mag welEn jij mag je saaie verhaaltjes ook best in je dagboek opschrijven
Kore?quote:
Graag gedaan, volgende keer dus van de nieuw topic knop blijven als je toch niets te melden hebtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:30 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Heb je daar je toestemming voor? Dank je wel!
Ik begeef me niet in traininsbroeken in het openbaar.quote:
Waarom eigenlijk die haat richting bodybuilders? Jaloers?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Graag gedaan, volgende keer dus van de nieuw topic knop blijven als je toch niets te melden hebt
Ik alleen maar, spijkerbroeken zitten veel te strakquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:32 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik begeef me niet in traininsbroeken in het openbaar.
Waarom zouden mensen jaloers moeten zijn op bodybuilders? Het is nou niet alsof ze er lekker uitzienquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:32 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk die haat richting bodybuilders? Jaloers?
Ben jij toevallig ook een ecto? Of juist heel dik?
Neger, alsjeblieft...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:32 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Geen haat, maar iedereen kan spieren kweken. Zelf heb ik er ook een tijd actief aan gedaan, vrij eentonig allemaal.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:32 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Omdat bodybuilders een beter lichaam hebben, en daarvoor is discipline nodig, en een hoop mensen hebben dat niet, vandaar de jaloezie;)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen jaloers moeten zijn op bodybuilders? Het is nou niet alsof ze er lekker uitzien
Neger?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Neger, alsjeblieft...
irritante onzelfverzekerde mannetjes...
Definieer 'beter'.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:34 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Omdat bodybuilders een beter lichaam hebben, en daarvoor is discipline nodig, en een hoop mensen hebben dat niet, vandaar de jaloezie;)
Vrij eentonig? Beetje afwisseling in de training misschien?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:34 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Geen haat, maar iedereen kan spieren kweken. Zelf heb ik er ook een tijd actief aan gedaan, vrij eentonig allemaal..
Ik kan niet begrijpen waarom je dagelijks een saai topic als deze zou openen. Maar goed, oppervlakkige mensen hè.
Wie zijn dat?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
TS klinkt een beetje als die michellos/flammie of zo. Kloontje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |