En toen ze weg mocht, mocht jij weer uit de kast?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:36 schreef mYsca het volgende:
[..]
Ze zat aan mijn bed vast met handboeien
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:39 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
En toen ze weg mocht, mocht jij weer uit de kast?
ah ok das ook al lang geledenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ah okay... Gaat over de RLS der RLS'en. BB1 uiteraard en niet te vergeten HBB...
Leave Bart alone. Hij heeft Amanda helemaal gek gemaakt in DGK en Viool in HBB.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:37 schreef Capt1caveman het volgende:
Bart Springuithetraam, van Big Brother 1....
succes, ff doorbijten nogquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:40 schreef Annelies-G het volgende:
ik ben er weer weg van, nog even 4 uurtjes werken en dan eindelijk W E E K E N D!!!!
Ik val Bart niet lastig....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leave Bart alone. Hij heeft Amanda helemaal gek gemaakt in DGK en Viool in HBB.
On Topic: Ze dammen.
over roze gesproken, jo houdt absoluut niet van roze en draagt dan ook nooit rozequote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:39 schreef flugeltje het volgende:
Mooie kleur roze zo bij LauraKleurt 'r goed.... #vrouwengelul
Dankje, gaat lukken. Nog veel plezier. En niet teveel typen, moet ik alles weer terug lezenquote:
tuuuurlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:41 schreef suzi1 het volgende:
[..]
over roze gesproken, jo houdt absoluut niet van roze en draagt dan ook nooit roze
en die badjas van blond is niet roze, dat schijnt inene zalmroze te zijn. jaja
Roze is rozequote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:41 schreef suzi1 het volgende:
[..]
over roze gesproken, jo houdt absoluut niet van roze en draagt dan ook nooit roze
ik zal me inhouden maar ik spreek niet voor de restquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:42 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Dankje, gaat lukken. Nog veel plezier. En niet teveel typen, moet ik alles weer terug lezen
Is ie van Blond? Ik dacht dat die van Pip studio was...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:41 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is zalmROZE geen ROZE meerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:41 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Nice, ik vind het een toffe gast. Tijdens The Bunker viel hij wat tegen in zijn legerkloffie en de herdershond van Dot.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:41 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik val Bart niet lastig....
We hebben gezamelijke vrienden...
sinds muts dat zegtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:43 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Sinds wanneer is za
[..]
Sinds wanneer is zalmROZE geen ROZE meer
nee staat iets van with blond in bath oid opquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is ie van Blond? Ik dacht dat die van Pip studio was...
diklipwebshopkudtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:44 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Ze gaat er nog steeds goed mee om hoor.
ook een andere griet in het huis noemde het zowaar zalmroze.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:43 schreef knagsje het volgende:
[..]
niet in de hemisferen van de draak hoor
Ze heeft zichzelf op noodstroomvoorziening gezet, niet al haar implantaten functioneren nog.....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:44 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Ze gaat er nog steeds goed mee om hoor.
Het is deze badjasquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:44 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nee staat iets van with blond in bath oid op
Oh, dat is inderdaad een andere ja. die van Pip studio was dan van iemand anders daar...quote:
en als ze stress heeftquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:47 schreef Tamaartje het volgende:
Joanna gaat niet opgeven... al moet ze kruipend!
Ze wil heel graag haar medicijnen, want het verergerd als ze moe is?
een van deze?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:47 schreef suzi1 het volgende:
ooh die van laura zal dan van pip zijn?
grijs met roosjes he
Ja zoiets ja..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |