Jamin.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:13 schreef Nezhi het volgende:
Oja, nog iets.. chocowaaiers.
Ze worden vast nog wel ergens verkocht, maar hier niet in de deka of AH. Ze verkopen alleen nog maar die hele dikke wafel achtige
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:18 schreef bluejean het volgende:
[..]
Het schijnt dat Cherry Garcia binnenkort weer in de winkels verschijnt.
Coca Cola Vanilla hebben ze hier bij de c100 gewoon nog steedsquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:42 schreef Heroinjunk het volgende:
Winner Taco's.
Cheetos Balls!
Coca Cola Vanille.
splashquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:37 schreef Melochan het volgende:
Vroeger, heel vroeger, zeg 10+ jaar terug vroeger, had je van die chemische meuk in een spuitbus die je in je melk moest doen met aardbeiensmaak enzo. Geen ideeeee meer hoe het heet, maat het was zo lekker
quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:40 schreef Melochan het volgende:
[..]
net die reclame gezien op YouTube, kan de link niet plakken op mn foon, maar inderdaad! Splash! Waarom ze dat ooit uit het assortiment hebben gehaald is me een raadsel
er liep zelfseen topic over in KLB
Ik heb daar nog twee bekers vanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:40 schreef Melochan het volgende:
[..]
net die reclame gezien op YouTube, kan de link niet plakken op mn foon, maar inderdaad! Splash! Waarom ze dat ooit uit het assortiment hebben gehaald is me een raadsel
er liep zelfseen topic over in KLB
Adres van deze C1000 bitte.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:24 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Coca Cola Vanilla hebben ze hier bij de c100 gewoon nog steeds
Da's ook zo'n bekend fenomeen inderdaad. Verzorgingsproducten die ineens verdwijnen. Zo had je bij De Tuinen (ik praat over een jaar of 10 terug) een heerlijke haarverzorgingslijn van het merk Aussy, had je ook heel fijne haarmaskers van en zo. Op een gegeven moment gewoon verdwenen. Kwam ik onlangs in Londen, hebben ze daar bij de Boots gewoon het hele assortiment nog staan!quote:Op zondag 20 maart 2011 01:59 schreef Tinkepink het volgende:
Niet eetbaar, maar de afgelopen jaren zijn mijn favoriete haarverf, creme en serum uit het assortiment verdwenen
yesssss klopt!quote:Op zondag 20 maart 2011 11:05 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Da's ook zo'n bekend fenomeen inderdaad. Verzorgingsproducten die ineens verdwijnen. Zo had je bij De Tuinen (ik praat over een jaar of 10 terug) een heerlijke haarverzorgingslijn van het merk Aussy, had je ook heel fijne haarmaskers van en zo. Op een gegeven moment gewoon verdwenen. Kwam ik onlangs in Londen, hebben ze daar bij de Boots gewoon het hele assortiment nog staan!
Bubble Joe shampooquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:35 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Schwarzkopf.
[ afbeelding ]
Topic op Fok! zelfs: Cola shampoo!
En dat waren Timon en Pumbaa ijsjes, van de Lion Kingquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:12 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
Magnum double caramel regular. Je hebt ze nu alleen nog maar in mini
En je had vroeger van die waterijsjes met winegums erin. Beste uitvinding ooit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |