Jamin.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:13 schreef Nezhi het volgende:
Oja, nog iets.. chocowaaiers.
Ze worden vast nog wel ergens verkocht, maar hier niet in de deka of AH. Ze verkopen alleen nog maar die hele dikke wafel achtige
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:18 schreef bluejean het volgende:
[..]
Het schijnt dat Cherry Garcia binnenkort weer in de winkels verschijnt.
Coca Cola Vanilla hebben ze hier bij de c100 gewoon nog steedsquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:42 schreef Heroinjunk het volgende:
Winner Taco's.
Cheetos Balls!
Coca Cola Vanille.
splashquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:37 schreef Melochan het volgende:
Vroeger, heel vroeger, zeg 10+ jaar terug vroeger, had je van die chemische meuk in een spuitbus die je in je melk moest doen met aardbeiensmaak enzo. Geen ideeeee meer hoe het heet, maat het was zo lekker
quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:40 schreef Melochan het volgende:
[..]
net die reclame gezien op YouTube, kan de link niet plakken op mn foon, maar inderdaad! Splash! Waarom ze dat ooit uit het assortiment hebben gehaald is me een raadsel
er liep zelfseen topic over in KLB
Ik heb daar nog twee bekers vanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:40 schreef Melochan het volgende:
[..]
net die reclame gezien op YouTube, kan de link niet plakken op mn foon, maar inderdaad! Splash! Waarom ze dat ooit uit het assortiment hebben gehaald is me een raadsel
er liep zelfseen topic over in KLB
Adres van deze C1000 bitte.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:24 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Coca Cola Vanilla hebben ze hier bij de c100 gewoon nog steeds
Da's ook zo'n bekend fenomeen inderdaad. Verzorgingsproducten die ineens verdwijnen. Zo had je bij De Tuinen (ik praat over een jaar of 10 terug) een heerlijke haarverzorgingslijn van het merk Aussy, had je ook heel fijne haarmaskers van en zo. Op een gegeven moment gewoon verdwenen. Kwam ik onlangs in Londen, hebben ze daar bij de Boots gewoon het hele assortiment nog staan!quote:Op zondag 20 maart 2011 01:59 schreef Tinkepink het volgende:
Niet eetbaar, maar de afgelopen jaren zijn mijn favoriete haarverf, creme en serum uit het assortiment verdwenen
yesssss klopt!quote:Op zondag 20 maart 2011 11:05 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Da's ook zo'n bekend fenomeen inderdaad. Verzorgingsproducten die ineens verdwijnen. Zo had je bij De Tuinen (ik praat over een jaar of 10 terug) een heerlijke haarverzorgingslijn van het merk Aussy, had je ook heel fijne haarmaskers van en zo. Op een gegeven moment gewoon verdwenen. Kwam ik onlangs in Londen, hebben ze daar bij de Boots gewoon het hele assortiment nog staan!
Bubble Joe shampooquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:35 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Schwarzkopf.
[ afbeelding ]
Topic op Fok! zelfs: Cola shampoo!
En dat waren Timon en Pumbaa ijsjes, van de Lion Kingquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:12 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
Magnum double caramel regular. Je hebt ze nu alleen nog maar in mini
En je had vroeger van die waterijsjes met winegums erin. Beste uitvinding ooit.
Die waren ook echt baas.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En dat waren Timon en Pumbaa ijsjes, van de Lion King
Coca cola vanille was echt heerlijk!quote:Op zondag 20 maart 2011 13:21 schreef altootje86 het volgende:
Ik zou dit nog wel eens willen:
coca cola vanille
punica (al moet ik zeggen, dat is eerder jeugdsentiment dan daadwerkelijk verdwenen?)
hamka's met pizzasmaak
butterscotchstroop
en wat veeeeeeeel meer supermarkten zouden moeten verkopen: postelijn![]()
en qua verzorgingsproducten:
andrélon eishampoo... werd mn haar zó lekker zacht van!
impulse deodorant, hadden hele lekkere geurtjes![]()
en ik ben ook wel nieuwsgierig hoe ik bijvoorbeeld het geurtje nafnaf nu zou vinden... zo'n 15 jaar geleden was dat helemaal hot...
Ik vind die nep-Magnums bij de Lidl, dus chocolade met nootjes aan de buitenkant en chocoladeijs aan de binnenkant, echt veel lekkerder dan welke Magnum dan ook.quote:
Bij de oriental verkopen ze het?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Coca cola vanille was echt heerlijk!zo jammer inderdaad.
Ja ze brachten ze steeds weer uit onder een ander kinderfilm achtig iets zodat de kinderen ze willen hebben he, maar die dingen waren echt lekker!quote:Op zondag 20 maart 2011 17:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En dat waren Timon en Pumbaa ijsjes, van de Lion King
Ander filiaal proberen? Het assortiment wisselt enorm per filiaal, als het bij 1 filiaal uit de winkel gaat betekent het niet dat 'ie overal wegggaat. Wel jammer ja, dat het zo slecht verkrijgbaar is.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:38 schreef Frollo het volgende:
Hier een heel recent geval!
Het is vrijwel onmogelijk om aan gewone (niet-suikervrije) drop zonder gelatine te komen, maar met Venco Dropmeesters Kruidig zoete en Pittig zoute had ik eindelijk iets goeds gevonden. Mijn leven was compleet.
Totdat ik gistermiddag bij de dichtstbijzijnde AH stond en de drop niet meer in het schap stond. Op? Nee, er hing ook geen prijskaartje meer, dus hij is gewoon echt uit het assortiment gehaald.
Ga ik ook zeker proberen, maar die AH (je weet wel, in het oude postkantoor) is zo lekker dicht bij mijn werk.quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:53 schreef morgane het volgende:
[..]
Ander filiaal proberen? Het assortiment wisselt enorm per filiaal, als het bij 1 filiaal uit de winkel gaat betekent het niet dat 'ie overal wegggaat. Wel jammer ja, dat het zo slecht verkrijgbaar is.
Truequote:Op woensdag 23 maart 2011 10:30 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ga ik ook zeker proberen, maar die AH (je weet wel, in het oude postkantoor) is zo lekker dicht bij mijn werk.
drink smakelijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh en ze zitten in de buurt!super bedankt!
![]()
en smaakversterkers.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:36 schreef Sorella het volgende:
Ik d8 ook ja lekker croky is terug maar jammer hebben ze er zoetstof ingegooit![]()
Die Cheetos zoutjes, die mogen idd terugkomen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:08 schreef morgane het volgende:
Winner Taco
Hamka's met pizzasmaak
Cheetos had van die 'holle' zoutjes, soort frietjes, met paprikasmaak
Lays Cool chips (komkommer & tzatziki)
AH Caramelvla
de aldi heeft knetterijsjes volgens mijquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:34 schreef Crientj het volgende:
[..]
Die Cheetos zoutjes, die mogen idd terugkomen.
Verder, knetterijsjes.
QFT!! Hier ben ik het helemaal mee eens en sindsdien koop ik het ook niet meer.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:12 schreef Butterfly91 het volgende:
En niet echt uit het assortiment, maar het ''verbeterde recept'' voor de chocolade-cruesli van Quaker(ook al is dit al 1-2 jaar zo, ik vind het nog steeds zonde).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |