DE ROTSCHILDS!!!!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:22 schreef vanBinsberge het volgende:
HET JOURNAAL WORDT GEMAAKT DOOR DE ILLUMINATI HET IS EEN COMPLOT VAN DE BILDERBERG GROEP SACHA DE BOER JAN DE HOOP PHILIP FRERIKS ALLEMAAL GEMAAKT EN GEKWEEKT GEHERSENSPOELD IN OPDRACHT VAN DE BILDERBERG GROEP HET IS EEN COMPLOT
Weet ik veel, ik ga me er gewoon niet meer mee bezig houden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:22 schreef vanBinsberge het volgende:
HET JOURNAAL WORDT GEMAAKT DOOR DE ILLUMINATI HET IS EEN COMPLOT VAN DE BILDERBERG GROEP SACHA DE BOER JAN DE HOOP PHILIP FRERIKS ALLEMAAL GEMAAKT EN GEKWEEKT GEHERSENSPOELD IN OPDRACHT VAN DE BILDERBERG GROEP HET IS EEN COMPLOT
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:19 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Binnenkort valt Fryslan Nederland binnen, een verrassingsoffensief maken we ervan. De hoofdstad wordt Leeuwarden en de huidige regering wordt vervangen door onze Friese regering.![]()
![]()
De Nederlandse taal, zo lelijk, wordt verboden en Amerika-aanbidders worden naar Amerika gedeporteerd.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:24 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik hou niet van mensen die liegen.
Omdat het onzin is.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:26 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Waarom wordt er nergens op tv vermeld over Zeitgeist 3?
50 miljoen hits op internet, ze zijn in de VS en ergens in Zuid-Amerika al bezig met het project en binnen enkele jaren is er geen geld en geen religie meer.
Lijkt me belangrijk nieuws. Maar je hoort er niemand over bij de oude media.
Spreektaal.quote:
En van jou.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:28 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Onzin verkondigen is juist de specialiteit van het Journaal en Hagt van Nederland.
DAT IS ONJUIST ZEITGEIST IS GEMAAKT DOOR DE OVERHEID EN WORDT NIET OP TV GETOOND OMDAT HET ZO POPULAIRDER WORDT EN ALLES WAT IN ZEITGEIST GEZEGD WORDT IS WAT ZE WILLEN DAT JE DAT GELOOFD OM MENSEN OP VERKEERDE BEEN TE ZETTENquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:30 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
DAT IS ONJUIST ZEITGEIST IS GEMAAKT DOOR DE OVERHEID EN WORDT NIET OP TV GETOOND OMDAT HET ZO POPULAIRDER WORDT EN ALLES WAT IN ZEITGEIST GEZEGD WORDT IS WAT ZE WILLEN DAT JE DAT GELOOFD OM MENSEN OP VERKEERDE BEEN TE ZETTEN
je vergeet de 3 p's, de 4 e's, en de 2 h's.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:32 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Fuck en nu zit ik dus toch weer aandacht te geven aan datgene dat ik niet wil.![]()
Ik zoek een guru, iemand die me kan begeleiden in dit geestelijk proces.![]()
Doe ik toch weer stom.
Ik ga even wat anders doen, het ging goed tot gisteravond toen een stomme vriend van me perse het Journaal aan moest zetten omdat hij graag fapt op negativiteit. En nu neem ik zijn negativiteit over.
Maar het proces is nogal eenzaam, niemand van mijn vrienden begrijpt het en hier op fok zijn er wel een paar die het begrijpen gelukkig, maar niet zo veel.
Arghhh...
SLCTA.
Stop Look Correct Take Action.
Sorry, ik ben in de valkuil getrapt gisteren en misschien moet ik even TM doen om de ellende van gisteren weg te mediteren, anders vergroot ik de ellende.
Nee, omdat het ook dikke onzin is en het Journaal (wel leuk dat jij het met hoofdletter schrijft, dat geeft toch een beetje respect aan) zijn vingers niet wil branden aan dat soort onzinnige theoriën.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:26 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Waarom wordt er nergens op tv vermeld over Zeitgeist 3?
50 miljoen hits op internet, ze zijn in de VS en ergens in Zuid-Amerika al bezig met het project en binnen enkele jaren is er geen geld en geen religie meer.
Lijkt me belangrijk nieuws. Maar je hoort er niemand over bij de oude media.
Ik vind 'geen religie meer' nog meer (zo mogelijk) aantonen hoe weinig TS van de wereld begrijpt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:34 schreef Krantenman het volgende:
Over een paar jaar geen geld meer? Hoe gaan we dan handel voeren?
Religies zijn gebaseerd op geld, zonder geld geen religie.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind 'geen religie meer' nog meer (zo mogelijk) aantonen hoe weinig TS van de wereld begrijpt.
Hoeveel bomen heb jij al geknuffeld?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:40 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Religies zijn gebaseerd op geld, zonder geld geen religie.
Er is ook geen ruilhandel, ruilen is ook negatief.
Alles is van iedereen, er is geen bezit. Niemand bezit iets. Vertrouwen i.p.v. wantrouwen. Dit systeem stort toch in elkaar, het is immers gebaseerd op een systeemfout. Net als Windows.
Ik denk in jouw geval dat je maar eens met Lambiekje moet gaan praten.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:32 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Fuck en nu zit ik dus toch weer aandacht te geven aan datgene dat ik niet wil.![]()
Ik zoek een guru, iemand die me kan begeleiden in dit geestelijk proces.![]()
-geblaat-
Ik denk dat ik zo jullie lieve fokkers ga verlaten mijn pc uitzet en hier in het dorp meisjes bomen ga knuffelen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:42 schreef Pietpiraatehater het volgende:
[..]
Hoeveel bomen heb jij al geknuffeld?
Maar hé, die jongen is wel een zelfstandige denker hè, en dat is ook wat waard! In sommige kringen althans, waar het bon ton is te koketteren met je vermeende zelfstandigheid - complotidioten bijv.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:20 schreef Krantenman het volgende:
[..]
En dan naar Kirgizië trekken, daar ergens in een dorp met een plaatselijke boer spreken die zijn mening geeft en denken dat je dan beter bent dan een Hart Van Nederland of het journaal.
"Alles is van iedereen"? Mijn televisie was onlangs kapot, ik kom morgen om drie uur 's nachts om de jouwe op te halen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:40 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Religies zijn gebaseerd op geld, zonder geld geen religie.
Er is ook geen ruilhandel, ruilen is ook negatief.
Alles is van iedereen, er is geen bezit. Niemand bezit iets. Vertrouwen i.p.v. wantrouwen. Dit systeem stort toch in elkaar, het is immers gebaseerd op een systeemfout. Net als Windows.
Ja, want hij heeft daar nl zelfstandig over nagedacht, zo heeft hij bijv helemaal zelfstandig Zeitgeist 3 bekeken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:51 schreef solyaris het volgende:
Die TS weet toch maar mooi hoe het allemaal wel niet in elkaar steekt.![]()
[ afbeelding ]
Onze deur staat meestal open en 's nachts trekken we de deur wel dicht, maar geen extra sloten. Mijn fiets doe ik hier ook nooit op slot.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:54 schreef Krantenman het volgende:
En doe je je deur eigenlijk op slot? Of staat die altijd open?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
LOA. Law Of Attraction. Hoe meer je zaken beveiligd hoe groter de kans dat het gestolen wordt door de negatieve aandacht die je er aan besteed. Hoe meer politie, hoe meer camera's en andere flauwekul, hoe meer criminaliteit.
Rechtse rukkers begrijpen dat niet idd.quote:
Als je in een dom boerengat woont werkt die theorie van jou misschien inderdaad.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:18 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Rechtse rukkers begrijpen dat niet idd.
Die gaan alles hermetisch beveiligen en dan wordt er dus bij hen ingebroken en bij de buurman die nooit iets beveiligd heeft wordt nooit ingebroken.![]()
Ga maar lekker alles beveiligen dan, maar niet huilen achteraf als er telkens ingebroken wordt, je doet het zelf.
Refo.quote:
Volgens mij heb jij nog nooit in een stad gewoond.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Onze deur staat meestal open en 's nachts trekken we de deur wel dicht, maar geen extra sloten. Mijn fiets doe ik hier ook nooit op slot.
Is nog nooit gestolen.
LOA. Law Of Attraction. Hoe meer je zaken beveiligd hoe groter de kans dat het gestolen wordt door de negatieve aandacht die je er aan besteed. Hoe meer politie, hoe meer camera's en andere flauwekul, hoe meer criminaliteit.
Pfft, grapjurk.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Onze deur staat meestal open en 's nachts trekken we de deur wel dicht, maar geen extra sloten. Mijn fiets doe ik hier ook nooit op slot.
Is nog nooit gestolen.
Sure.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:08 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Tsja, het is anders gelopen. Maar wie weet ga ik nog een keer weg.
Welcome to la la land.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:37 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
De meeste agenten zijn zelf crimineel, dus als je die alvast wipt scheelt dat al in de criminaliteit. Bij ons in het dorp is een agent die cocaïne verkoopt aan de jeugd hier. Dus zo braaf is meneer agent niet.
LOA: als je denkt dat iets gestolen gaat worden, dan gebeurt dit ook door je gedachtekracht. Anders verdiep je je even in quantummechanica en kijk je de docu What the Bleep do We know of The Secret.
The Secret: http://v.ku6.com/show/qPg9W93gZCN1_LZB.html
What the bleep do we know: http://smotri.com/video/view/?id=v7425954416
Als jij je visualeert met 10 meisjes om je heen die je allemaal adoreren en met je willen knuffelen en zoenen dat zal dat geschieden inderdaad. Visualiseer jezelf alsof het nu reeds zo is. Werkt gegarandeerd.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:41 schreef Fhaan het volgende:
als het andersom ook werkt, dan als ik iets wil, dan krijg ik het uiteindelijk! *harem mooie vrouwen harem mooie vrouwen harem mooie vrouwen* de kracht van herhaling werkt ook mee?:)
Je kan er natuurlijk ook voor kiezen om enorm veel aandacht te schenken aan negativiteit door het Journaal te kijken en dan aan de anti-depressiva te geraken en uiteindelijk voor een trein te springen, waardoor Socios een vertraging oploopt van 15 minuten op het traject Nunspeet-Harderwijk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |