Je reageerde op een post die aan mij gericht was, dus dat lijkt me logisch.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
U voelt zich blijkbaar aangesproken...
Maar die had wel hilarisch KAK geroepen vanaf de slaapkamer...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:58 schreef DownToEarth het volgende:
Servio is goed bezig in de keuken. De bewoners kunnen in hun handen klappen dat Servio is gebleven in plaats van Guido. Die had ik dat allemaal nog niet zien doen.
Nou nog even handen wassen na het neusboren of wc poetsen en ik zou het kunnen verdragen....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:58 schreef DownToEarth het volgende:
Servio is goed bezig in de keuken. De bewoners kunnen in hun handen klappen dat Servio is gebleven in plaats van Guido. Die had ik dat allemaal nog niet zien doen.
Maar in het dagelijks leven is ie echt anders hoor...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:59 schreef flugeltje het volgende:
Monique trekt Alex gewoon mee
Nu is ie pas echt een schoothondje geworden...
Saai hoor......quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kappen met 't zwaaien, goeiemiddag en doei roepen. Het gaat hier om de streams, slowchatten doe je in de slowchat.
Er zijn een stuk of 30 posts weg.
Jonguh in de minimal scene hebben ze wel een snorretje maar zitten ze niet aan elkaar...SPW je weetoch...mensenkennis....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar in het dagelijks leven is ie echt anders hoor...
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kappen met 't zwaaien, goeiemiddag en doei roepen. Het gaat hier om de streams, slowchatten doe je in de slowchat.
jou avatar past zo goed bij die tekstquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik raak zo opgewonden van een man met daadkracht en power!!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vind haar ook mooi, op sommige caps is het echt een fris mooi meisje.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:45 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hmm, ik vind haar wel appetijtelijk. Qua lichaam dan. En qua gezicht is ze ook best leuk.
Ze mot alleen wel d'r scheur houwe
Je hebt zo Fakking gelijk!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind haar ook mooi, op sommige caps is het echt een fris mooi meisje.
Jammer inderdaad van wat er allemaal over haar tong komt rollen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |