Volgens mij bluft iedereen.. niemand gaat drukken denk ikquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Over een dik half uur mogen ze drukken
Ter vergelijking: WIE IS DE MOLquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:21 schreef Mokum020 het volgende:
http://www.kijkonderzoek.(...)rs/file,dp-0-293-0-p
![]()
210.000 kijkers voor de live show gisteren.
Ter vergelijking: Oh, oh Tirol trok 1.017.000 kijkers
ze wist zeker dat ze 3 pakjes in haar nachtkastje had...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:25 schreef Capt1caveman het volgende:
Is aafke haar opbergplekkies al af wezen zoeken naar sigaretten btw?
daar valt ook niet tegen op te boksen, maar dat is nu afgelopen dus wie weetquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ter vergelijking: WIE IS DE MOL1.954.000
Volgens mij is ze aangekomenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:27 schreef Tamaartje het volgende:
Voor de liefhebbers.. kontje van Laura![]()
[ afbeelding ]
Hmm..... Tegenvaller...... Maar wel in het voordeel van Karim/Lauwraquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:26 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ze wist zeker dat ze 3 pakjes in haar nachtkastje had...
heel bizar aldus aafke maar ze lijkt zich er probleemloos bij neer te leggen
ja ik had ook meer paniek verwachtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:27 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hmm..... Tegenvaller...... Maar wel in het voordeel van Karim/Lauwra
Strak poepertjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:27 schreef Tamaartje het volgende:
Voor de liefhebbers.. kontje van Laura![]()
[ afbeelding ]
Dat past wel bij de TT, want als iemand dan als een gek gaat opstaan, neemt die de hand alleen mee van de ander.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:25 schreef Zixon het volgende:
Tijd om de telefoon eens te laten gaan zeg ik
Oh, maar die afkickverschijnselen komen nog wel, hoor! Duurt geen uren.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:27 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hmm..... Tegenvaller...... Maar wel in het voordeel van Karim/Lauwra
Beetje jammer dat ze geforceerd aan elkaar gekoppeld zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:25 schreef flugeltje het volgende:
Karim en Laura bewegen zich alsof ze al jaren aan elkaar gekoppeld zitten. Leuk stel zo
Ze is echt wel veranderd de afgelopen dagenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:28 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Strak poepertje
Moet zeggen dat ze er absoluut goed uitziet, maar het is jammer dat er geen leven in zit...
Nou dat waag ik dus te betwijfelen, Laura gaat heel erg mee in de flow die om haar heen hangt. Bij luie Guido werd ze ook lui, bij aanhankelijke Alex werd ze kriebelig/aanhankelijk en nu bij Karim komt ze los... Ze heeft blijkbaar moeite om haar eigen identiteit te handhaven...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:28 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Strak poepertje
Moet zeggen dat ze er absoluut goed uitziet, maar het is jammer dat er geen leven in zit...
Ik vermoed dat dit een poging is van de redactie (oops) de stem om toch weer een koppeltje te laten ontstaan....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:28 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ze geforceerd aan elkaar gekoppeld zijn
hopen dat het haar ook goed bevalt en als ze los zijn hem op blijft zoeken ipv alexquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:28 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ze geforceerd aan elkaar gekoppeld zijn
Wat meteen mijn twijfels zijn bij haar. Als ze weer los zijn, denk ik dat Lauwra weer in haar oude dooie manier van rondhangen terugvalt...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou dat waag ik dus te betwijfelen, Laura gaat heel erg mee in de flow die om haar heen hangt. Bij luie Guido werd ze ook lui, bij aanhankelijke Alex werd ze kriebelig/aanhankelijk en nu bij Karim komt ze los... Ze heeft blijkbaar moeite om haar eigen identiteit te handhaven...
Dat zou dan wel weer voor spanningen binnen de heilige drie-eenheid kunnen zorgen natuurlijk. Kan ook weer leuke tv opleveren...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:30 schreef Vultarian het volgende:
[..]
hopen dat het haar ook goed bevalt en als ze los zijn hem op blijft zoeken ipv alex
alex schikt zich wel weer, deed hij de eerste keer ook heel makkelijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat zou dan wel weer voor spanningen binnen de heilige drie-eenheid kunnen leiden natuurlijk. Kan ook weer leuke tv opleveren...
Dat is geen vergelijking wat mij betreft, concureren met Boer zoekt Vrouw slaat ook nergens op.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ter vergelijking: WIE IS DE MOL1.954.000
Laten we hopen dat ze nu het licht ziet, is voor haarzelf ook beterquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:32 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Wat meteen mijn twijfels zijn bij haar. Als ze weer los zijn, denk ik dat Lauwra weer in haar oude dooie manier van rondhangen terugvalt...
En dan wordt die weer genomineerd omdat die zich afzondert.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:33 schreef Vultarian het volgende:
[..]
alex schikt zich wel weer, deed hij de eerste keer ook heel makkelijk
Breng alcohol in het huis, en je hebt Oh Oh Cherso/Tirol.....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat is geen vergelijking wat mij betreft, concureren met Boer zoekt Vrouw slaat ook nergens op.
Zo'n baggerprogramma als Oh, oh Tirol trekt veel meer kijkers als Secret Story,
daar gaat het om.
betekenen die percentages iets dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze nu het licht ziet, is voor haarzelf ook beterDan zie ik haar ook nog wel als kanshebber naast Karim en Gerard. Ze is ergens erg populair namelijk gezien de percentages bij haar nominaties...
Dat programma heb ik nog nooit gekeken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:34 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Breng alcohol in het huis, en je hebt Oh Oh Cherso/Tirol.....
Als er 100 mensen stemmen nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:34 schreef Vultarian het volgende:
[..]
betekenen die percentages iets dan?
Goed puntquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:34 schreef Vultarian het volgende:
[..]
Ze bestaan dus nog...mensen die geloven in percentages...na alles wat er is gebeurt..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:34 schreef Vultarian het volgende:
[..]
Niet meer dan spreektijd voor Renate en bart begreep ikquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:34 schreef Vultarian het volgende:
[..]
En om dat te voorkomen gaat Mo pas "als hij al kopjes geeft in mijn string"quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maik heeft niet gepoept. Hij had alleen maar lucht.
Dure scheet voor 200 Euro.
Neuh...... Zijn verzonnen door de programmamakers.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:34 schreef Vultarian het volgende:
[..]
Gerard red zich wel hoor..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:35 schreef Stability het volgende:
eerlijk is eerlijk, ik vind laura nu ook een heel stuk leuker dan eerst. en met karim is het toch altijd lol denk ik? wel vind ik het voor gerard heel zielig dat ie aan die jo vast zit. dat moet toch een nachtmerrie zijn
Het zijn wel de 2 'leiders' in het huis, dat hebben de makers, heeft "De Stem" ook heel goed gezien. Hiermee brengen ze de losse groepen ook echt weer wat dichter bij elkaar. Let maar op...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:35 schreef Stability het volgende:
eerlijk is eerlijk, ik vind laura nu ook een heel stuk leuker dan eerst. en met karim is het toch altijd lol denk ik? wel vind ik het voor gerard heel zielig dat ie aan die jo vast zit. dat moet toch een nachtmerrie zijn
ja absoluut, maar toch vind ik het zieligquote:
Ja dat zou ik ook hebbenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:37 schreef knagsje het volgende:
[..]
maar hij schaamt zich wel met dat goedkope mormel aan zijn arm....
tijd voor karim om weer een rondje te gaan lopenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:37 schreef PoezeligDing het volgende:
Niet te geloven, Alex en laura zitten alweer vastgeplakt.
Die gaat er absoluut beter door komen dan Joanna, die meteen uitgebreid terug gaat kijken naar de marteling waar ze nu weer doorheen heeft moeten gaan....quote:
juist , dat zal de bedoeling zijn. ik hoop ook echt dat laura zich meer met karim gaat bezighouden na deze opdracht en die alex een beetje meer vermijdt , anders krijgen we dat gekriebel en gehang weerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het zijn wel de 2 'leiders' in het huis, dat hebben de makers, heeft "De Stem" ook heel goed gezien. Hiermee brengen ze de losse groepen ook echt weer wat dichter bij elkaar. Let maar op...
Maar wat pakt hij het goed aanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:37 schreef knagsje het volgende:
[..]
Waarom zou Geer daar zich voor moeten schamen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:37 schreef knagsje het volgende:
[..]
had begrepen dat daar toch voor heel wat euries in was geinvesteerd..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:37 schreef knagsje het volgende:
[..]
Lieverd, ze hangt nu alweer in Alex' armen..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:38 schreef Stability het volgende:
[..]
juist , dat zal de bedoeling zijn. ik hoop ook echt dat laura zich meer met karim gaat bezighouden na deze opdracht en die alex een beetje meer vermijdt , anders krijgen we dat gekriebel en gehang weer
ja ik zag het ....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Lieverd, ze hangt nu alweer in Alex' armen..
probeer het zelf eens te benoemen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom zou Geer daar zich voor moeten schamen?
Ja, zo is zij.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:39 schreef flugeltje het volgende:
Als Joanna straks hoort dat Gerard gewoon miljonair is gaat ze zo balen dat ze niet wat meer energie in hem heeft gestopt
Geef het de tijd, ze zit pas een uurtje of 10 aan Karim vastquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Yup.... Backfired....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
ja en dat zullen er wel meer zijn......quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:39 schreef flugeltje het volgende:
Als Joanna straks hoort dat Gerard gewoon miljonair is gaat ze zo balen dat ze niet wat meer energie in hem heeft gestopt
Onderdeel van het programma, ik heb geer hoog zitten, die schaamt zich voor dingen waar hij zich werkelijk voor zou moeten schamen, niet voor een spelletje van de regie.quote:
quote:
hij schaamt zich niet voor het spelletje maar voor die trol aan zijn arm....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Onderdeel van het programma, ik heb geer hoog zitten, die schaamt zich voor dingen waar hij zich werkelijk voor zou moeten schamen, niet voor een spelletje van de regie.
Ik snap wat je wilt zeggenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:41 schreef knagsje het volgende:
[..]
hij schaamt zich niet voor het spelletje maar voor die trol aan zijn arm....
Ja, terug naar de saaiheid waar we allemaal op zitten te wachten.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het zijn wel de 2 'leiders' in het huis, dat hebben de makers, heeft "De Stem" ook heel goed gezien. Hiermee brengen ze de losse groepen ook echt weer wat dichter bij elkaar. Let maar op...
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:42 schreef Sjalalamantha het volgende:
Die Alex en Laura! Kusjes geven op elkaars huid en verlegen kijken...
Maar door wie!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:42 schreef iBenny het volgende:
Vandaag wordt het geheim van Sharon geraden![]()
Nu heb ik de 'gemiddelde man' ook niet hoog zitten. Daar valt geen goed gesprek mee te voeren.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:42 schreef flugeltje het volgende:
Je kunt natuurlijk veel zeggen over Joanna, maar een trol is ze niet. In de gemiddelde kroeg zou de gemiddelde man erg veel drankjes overhebben voor een babbeltje met haar natuurlijk....
ik denk dat ze daar ook snel mee klaar zijn als ze eenmaal begint te zeikenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:42 schreef flugeltje het volgende:
Je kunt natuurlijk veel zeggen over Joanna, maar een trol is ze niet. In de gemiddelde kroeg zou de gemiddelde man erg veel drankjes overhebben voor een babbeltje met haar natuurlijk....
de gemiddelde man wil niet babbelen hoor.....en zeker niet met Joanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:42 schreef flugeltje het volgende:
ik ben geen gemiddelde manquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:42 schreef flugeltje het volgende:
de makers "De Stem" heeft allang bedacht wie er in de finale moeten eindigen, deze splitsing hadden ze waarschijnlijk niet voorzien en moet gelijmd worden zodat ze de groep zo kunnen manipuleren dat de splitsing elders ontstaat. Daarom moest Guido ook weg, dat was een linkje tussen beide groepenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja, terug naar de saaiheid waar we allemaal op zitten te wachten.
Het is een flut opdracht. Het brengt de mensen bij elkaar ipv dat er tegenstellingen ontstaan.
Ik doe het, ik zwaai terugquote:
Dan ben ik geen gemiddelde man.....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:42 schreef flugeltje het volgende:
ik ook niet, natuurlijk vind ik mooi en ze is allesbehalve datquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook niet.. eigenlijk vind ik dr ook niet echt mooi.
Hmm, ik vind haar wel appetijtelijk. Qua lichaam dan. En qua gezicht is ze ook best leuk.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook niet.. eigenlijk vind ik dr ook niet echt mooi.
Mijn mening: Onnatuurlijk, een vrouw die zichzelf "mooi" koopt bij een kliniek.....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:46 schreef flugeltje het volgende:
Nou ik, als vrouw, vind Joanna anders best een snoepje...
Dat dus... Laura en/of Aafke vind ik een stuk mooierquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:45 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik ook niet, natuurlijk vind ik mooi en ze is allesbehalve dat
Klinieken, darling... Kind is er aan verslaafd.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:47 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Mijn mening: Onnatuurlijk, een vrouw die zichzelf "mooi" koopt bij een kliniek.....
ze zit in het verkeerde prog, ohoh cherso dat is waar ze in pastquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:47 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Mijn mening: Onnatuurlijk, een vrouw die zichzelf "mooi" koopt bij een kliniek.....
Das Servioquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:47 schreef flugeltje het volgende:
En Karim is weer aan het zorgen, zo interessant dat we dat dus nu te zien krijgen op kanaal 15
tiepfoutje? hahaa dat is karim niet, is stervio!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:47 schreef flugeltje het volgende:
En Karim is weer aan het zorgen, zo interessant dat we dat dus nu te zien krijgen op kanaal 15
Onnatuurlijk ja, maar wel goed gelukt vind ikquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:47 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:47 schreef Roguee het volgende:
[..]
Nee er ging iemand weg, die nu weer terug is
Ik vind 1 kliniek al erg genoeg, laat staan meervoud;)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Klinieken, darling... Kind is er aan verslaafd.
zet je ondertiteling eens aan, dat is servioquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:47 schreef flugeltje het volgende:
dat dusquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:48 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik vind 1 kliniek al erg genoeg, laat staan meervoud;)
Een natuurlijke vrouw is voor mij altijd mooier....
Die percentage met stemmen moet je met een korrel zout nemen. Alphons en Hummie bepalen wie er in blijven niet de stemmer.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze nu het licht ziet, is voor haarzelf ook beterDan zie ik haar ook nog wel als kanshebber naast Karim en Gerard. Ze is ergens erg populair namelijk gezien de percentages bij haar nominaties...
Het is slechts een manier om het geld dat er in het programma is gestoken voor een deel terug te verdienen...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:49 schreef delfse het volgende:
[..]
Die percentage met stemmen moet je met een korrel zout nemen. Alphons en Hummie bepalen wie er in blijven niet de stemmer.
Beterschap!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:49 schreef flugeltje het volgende:
Ow kutzit ik gewoon een beetje dom te tikken hier... Ik bedoelde inderdaad Servio...
Ik gooi m'n joker er nog maar een keertje in; Ik ben ziek
of gewoon minder eten en meer sportenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:50 schreef mazaru het volgende:
Servio mag ook wel een borstverkleining doen.
Ik kan nu ook een keertje overdag kijken ja... Dit is best te handelen als je ziek bent, beter dan m'n jaarlijkse rondje soaps in elk gevalquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Beterschap!![]()
Wel een mooi excuus om ongeneerd te kunnen streamen en posten!
Word grappig dan........ *BAM JONGUH!* op de knop..... Stem: "Je hebt niet genoeg geld om te drukken..."quote:
Ik ook!!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het vechten wordt wie er gaat drukken
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:50 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Het is slechts een manier om het geld dat er in het programma is gestoken voor een deel terug te verdienen...
Ach dat snuift hij er buiten binnen een week weer vanaf...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:51 schreef Vultarian het volgende:
[..]
of gewoon minder eten en meer sporten
Ik vind Servio qua sport één van de sportiefsten daar, toen met de triathlon, bleef hij de hele opdracht hardlopen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:51 schreef Vultarian het volgende:
[..]
of gewoon minder eten en meer sporten
dat is ook wel weer zo jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ach dat snuift hij er buiten binnen een week weer vanaf...
Blij toe... Ik heb een *nomnomnommende*quote:
maar buiten die missie zie ik hem toch niet zo veel sporten, misschien negeer ik hem te vaak, kan ookquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind Servio qua sport één van de sportiefsten daar, toen met de triathlon, bleef hij de hele opdracht hardlopen.
ja die is zichzelf weer onmisbaar aan het makenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:54 schreef Sjalalamantha het volgende:
En nu is Servio weer meloen met ham aan het maken, die zorgt voor de innerlijke mens.
Laat ze lullen die faghags....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:54 schreef Vultarian het volgende:
[..]
maar buiten die missie zie ik hem toch niet zo veel sporten, misschien negeer ik hem te vaak, kan ook
Zo'n tegenvaller die jongen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:55 schreef Capt1caveman het volgende:
Zoals ik eerder al zei: Flipje is weer overdreven aanwezig...... Voelt zich onoverwinnelijk voor de komende tijd....
Ik verdraag alleen Geer lang op mijn netvlies, maar Servio is toch één van de 'doeners' daar, vergeleken bij de rest.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:54 schreef Vultarian het volgende:
[..]
maar buiten die missie zie ik hem toch niet zo veel sporten, misschien negeer ik hem te vaak, kan ook
Valt me nog mee dat hij niet onder de telefoon ligtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:55 schreef Capt1caveman het volgende:
Zoals ik eerder al zei: Flipje is weer overdreven aanwezig...... Voelt zich onoverwinnelijk voor de komende tijd....
Goed bezig zou ik zeggen. Ik vind hem heerlijk om naar te kijken. Maik is onmisbaar maar dat is nog niet opgemerkt. Net als dat ze gister niet hadden opgemerkt dat hij de hele middag in bed lag.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:55 schreef Stability het volgende:
[..]
ja die is zichzelf weer onmisbaar aan het maken
Heb je het over mij?quote:
Je reageerde op een post die aan mij gericht was, dus dat lijkt me logisch.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
U voelt zich blijkbaar aangesproken...
Maar die had wel hilarisch KAK geroepen vanaf de slaapkamer...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:58 schreef DownToEarth het volgende:
Servio is goed bezig in de keuken. De bewoners kunnen in hun handen klappen dat Servio is gebleven in plaats van Guido. Die had ik dat allemaal nog niet zien doen.
Nou nog even handen wassen na het neusboren of wc poetsen en ik zou het kunnen verdragen....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:58 schreef DownToEarth het volgende:
Servio is goed bezig in de keuken. De bewoners kunnen in hun handen klappen dat Servio is gebleven in plaats van Guido. Die had ik dat allemaal nog niet zien doen.
Maar in het dagelijks leven is ie echt anders hoor...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:59 schreef flugeltje het volgende:
Monique trekt Alex gewoon mee
Nu is ie pas echt een schoothondje geworden...
Saai hoor......quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kappen met 't zwaaien, goeiemiddag en doei roepen. Het gaat hier om de streams, slowchatten doe je in de slowchat.
Er zijn een stuk of 30 posts weg.
Jonguh in de minimal scene hebben ze wel een snorretje maar zitten ze niet aan elkaar...SPW je weetoch...mensenkennis....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar in het dagelijks leven is ie echt anders hoor...
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kappen met 't zwaaien, goeiemiddag en doei roepen. Het gaat hier om de streams, slowchatten doe je in de slowchat.
jou avatar past zo goed bij die tekstquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik raak zo opgewonden van een man met daadkracht en power!!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vind haar ook mooi, op sommige caps is het echt een fris mooi meisje.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:45 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hmm, ik vind haar wel appetijtelijk. Qua lichaam dan. En qua gezicht is ze ook best leuk.
Ze mot alleen wel d'r scheur houwe
Je hebt zo Fakking gelijk!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind haar ook mooi, op sommige caps is het echt een fris mooi meisje.
Jammer inderdaad van wat er allemaal over haar tong komt rollen.
ze hebben het toch ook al wel veel over het hartje gehad.... het duurt gewoon even!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:06 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ik vind het frapant dat Laura en Karim de clues van gister niet kunnen plaatsen. Vooral dat hartje.. dat ze niet een relatie kunnen bedenken. Nu denken Aafke en Mike dat Moniek misschien iets met Olympische spelen heeft... Moniek is echt te klein om een topsportster te zijn. Aafke komt het dichtste in de buurt. Onee ze denken dat zij misschien is omgebouwd :p
Volgens mij staat er zometeen ineens een nummertjes apparaat bij de KvdWquote:
Oke, daar was ik even benieuwd naar, bedanktquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:06 schreef Tamaartje het volgende:
Bericht van de Stem
KvdW is weer geopend.
Als iemand een geheim wil drukken, mag die persoon alleen.
Samen naar de deur, bellen, daarna als de deur open is mag er 1 persoon naar binnen.
De ander moet aan de keukentafel wachten. Het kost geen geld.
Nee dit kost geen geld.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Kost ze dat dan wel die 200 euro om los te komen?
nee, gratis los voor de kvdwquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Zit jij stiekem op je werk mee te lezen dat je niet kunt kijken?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:07 schreef Greys het volgende:
[..]
idd. Zoals de makers de stem al zei is het gratis los voor het drukken...quote:
Die ligt depressief in bed.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:08 schreef itsme het volgende:
Hai. sorry beetje late reactie. Heb net de live gezien en dat Guido er uit is. Ongelooflijk. Dan moeten er echt heel weinig mensen gestemd hebben. Hij was juist de enige die ik wel oke vond om er in te blijven. Ik wilde Philip er uit. Marky zal wel gestopt zijn met kijken nu?
ze hebben het over het hartje gehad en het ook wel even aan relatie gekoppeld maar ze zijn ervan overtuigt dat flip single is dus relatie met topsporter kan het niet zijn denken ze.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:07 schreef bollokus het volgende:
[..]
ze hebben het toch ook al wel veel over het hartje gehad.... het duurt gewoon even!
ik denk niet dat het met weinig stemmers te maken heeft. als we net5 moeten gelopen zijn het er juist heel heel veel die voor servio gestemd hebbenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:08 schreef itsme het volgende:
Hai. sorry beetje late reactie. Heb net de live gezien en dat Guido er uit is. Ongelooflijk. Dan moeten er echt heel weinig mensen gestemd hebben. Hij was juist de enige die ik wel oke vond om er in te blijven. Ik wilde Philip er uit. Marky zal wel gestopt zijn met kijken nu?
Ik ben even thuis, heb pauze, heb wel beeld maar krijg het geluid niet aanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zit jij stiekem op je werk mee te lezen dat je niet kunt kijken?
Kost ze geen geld
Daar heeft ie wel een goed punt natuurlijk...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:09 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ze hebben het over het hartje gehad en het ook wel even aan relatie gekoppeld maar ze zijn ervan overtuigt dat flip single is dus relatie met topsporter kan het niet zijn denken ze.
volgens mij merkte karim nog op dat als het een verbroken relatie is het een gescheurd hartje had moeten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |