Hmm, ik vind haar wel appetijtelijk. Qua lichaam dan. En qua gezicht is ze ook best leuk.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook niet.. eigenlijk vind ik dr ook niet echt mooi.
Mijn mening: Onnatuurlijk, een vrouw die zichzelf "mooi" koopt bij een kliniek.....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:46 schreef flugeltje het volgende:
Nou ik, als vrouw, vind Joanna anders best een snoepje...
Dat dus... Laura en/of Aafke vind ik een stuk mooierquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:45 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik ook niet, natuurlijk vind ik mooi en ze is allesbehalve dat
Klinieken, darling... Kind is er aan verslaafd.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:47 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Mijn mening: Onnatuurlijk, een vrouw die zichzelf "mooi" koopt bij een kliniek.....
ze zit in het verkeerde prog, ohoh cherso dat is waar ze in pastquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:47 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Mijn mening: Onnatuurlijk, een vrouw die zichzelf "mooi" koopt bij een kliniek.....
Das Servioquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:47 schreef flugeltje het volgende:
En Karim is weer aan het zorgen, zo interessant dat we dat dus nu te zien krijgen op kanaal 15
tiepfoutje? hahaa dat is karim niet, is stervio!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:47 schreef flugeltje het volgende:
En Karim is weer aan het zorgen, zo interessant dat we dat dus nu te zien krijgen op kanaal 15
Onnatuurlijk ja, maar wel goed gelukt vind ikquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:47 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:47 schreef Roguee het volgende:
[..]
Nee er ging iemand weg, die nu weer terug is
Ik vind 1 kliniek al erg genoeg, laat staan meervoud;)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Klinieken, darling... Kind is er aan verslaafd.
zet je ondertiteling eens aan, dat is servioquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:47 schreef flugeltje het volgende:
dat dusquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:48 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik vind 1 kliniek al erg genoeg, laat staan meervoud;)
Een natuurlijke vrouw is voor mij altijd mooier....
Die percentage met stemmen moet je met een korrel zout nemen. Alphons en Hummie bepalen wie er in blijven niet de stemmer.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze nu het licht ziet, is voor haarzelf ook beterDan zie ik haar ook nog wel als kanshebber naast Karim en Gerard. Ze is ergens erg populair namelijk gezien de percentages bij haar nominaties...
Het is slechts een manier om het geld dat er in het programma is gestoken voor een deel terug te verdienen...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:49 schreef delfse het volgende:
[..]
Die percentage met stemmen moet je met een korrel zout nemen. Alphons en Hummie bepalen wie er in blijven niet de stemmer.
Beterschap!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:49 schreef flugeltje het volgende:
Ow kutzit ik gewoon een beetje dom te tikken hier... Ik bedoelde inderdaad Servio...
Ik gooi m'n joker er nog maar een keertje in; Ik ben ziek
of gewoon minder eten en meer sportenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:50 schreef mazaru het volgende:
Servio mag ook wel een borstverkleining doen.
Ik kan nu ook een keertje overdag kijken ja... Dit is best te handelen als je ziek bent, beter dan m'n jaarlijkse rondje soaps in elk gevalquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Beterschap!![]()
Wel een mooi excuus om ongeneerd te kunnen streamen en posten!
Word grappig dan........ *BAM JONGUH!* op de knop..... Stem: "Je hebt niet genoeg geld om te drukken..."quote:
Ik ook!!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het vechten wordt wie er gaat drukken
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:50 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Het is slechts een manier om het geld dat er in het programma is gestoken voor een deel terug te verdienen...
Ach dat snuift hij er buiten binnen een week weer vanaf...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:51 schreef Vultarian het volgende:
[..]
of gewoon minder eten en meer sporten
Ik vind Servio qua sport één van de sportiefsten daar, toen met de triathlon, bleef hij de hele opdracht hardlopen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:51 schreef Vultarian het volgende:
[..]
of gewoon minder eten en meer sporten
dat is ook wel weer zo jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ach dat snuift hij er buiten binnen een week weer vanaf...
Blij toe... Ik heb een *nomnomnommende*quote:
maar buiten die missie zie ik hem toch niet zo veel sporten, misschien negeer ik hem te vaak, kan ookquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind Servio qua sport één van de sportiefsten daar, toen met de triathlon, bleef hij de hele opdracht hardlopen.
ja die is zichzelf weer onmisbaar aan het makenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:54 schreef Sjalalamantha het volgende:
En nu is Servio weer meloen met ham aan het maken, die zorgt voor de innerlijke mens.
Laat ze lullen die faghags....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:54 schreef Vultarian het volgende:
[..]
maar buiten die missie zie ik hem toch niet zo veel sporten, misschien negeer ik hem te vaak, kan ook
Zo'n tegenvaller die jongen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:55 schreef Capt1caveman het volgende:
Zoals ik eerder al zei: Flipje is weer overdreven aanwezig...... Voelt zich onoverwinnelijk voor de komende tijd....
Ik verdraag alleen Geer lang op mijn netvlies, maar Servio is toch één van de 'doeners' daar, vergeleken bij de rest.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:54 schreef Vultarian het volgende:
[..]
maar buiten die missie zie ik hem toch niet zo veel sporten, misschien negeer ik hem te vaak, kan ook
Valt me nog mee dat hij niet onder de telefoon ligtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:55 schreef Capt1caveman het volgende:
Zoals ik eerder al zei: Flipje is weer overdreven aanwezig...... Voelt zich onoverwinnelijk voor de komende tijd....
Goed bezig zou ik zeggen. Ik vind hem heerlijk om naar te kijken. Maik is onmisbaar maar dat is nog niet opgemerkt. Net als dat ze gister niet hadden opgemerkt dat hij de hele middag in bed lag.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:55 schreef Stability het volgende:
[..]
ja die is zichzelf weer onmisbaar aan het maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |