Je reageerde op een post die aan mij gericht was, dus dat lijkt me logisch.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
U voelt zich blijkbaar aangesproken...
Maar die had wel hilarisch KAK geroepen vanaf de slaapkamer...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:58 schreef DownToEarth het volgende:
Servio is goed bezig in de keuken. De bewoners kunnen in hun handen klappen dat Servio is gebleven in plaats van Guido. Die had ik dat allemaal nog niet zien doen.
Nou nog even handen wassen na het neusboren of wc poetsen en ik zou het kunnen verdragen....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:58 schreef DownToEarth het volgende:
Servio is goed bezig in de keuken. De bewoners kunnen in hun handen klappen dat Servio is gebleven in plaats van Guido. Die had ik dat allemaal nog niet zien doen.
Maar in het dagelijks leven is ie echt anders hoor...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:59 schreef flugeltje het volgende:
Monique trekt Alex gewoon mee
Nu is ie pas echt een schoothondje geworden...
Saai hoor......quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kappen met 't zwaaien, goeiemiddag en doei roepen. Het gaat hier om de streams, slowchatten doe je in de slowchat.
Er zijn een stuk of 30 posts weg.
Jonguh in de minimal scene hebben ze wel een snorretje maar zitten ze niet aan elkaar...SPW je weetoch...mensenkennis....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar in het dagelijks leven is ie echt anders hoor...
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kappen met 't zwaaien, goeiemiddag en doei roepen. Het gaat hier om de streams, slowchatten doe je in de slowchat.
jou avatar past zo goed bij die tekstquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik raak zo opgewonden van een man met daadkracht en power!!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vind haar ook mooi, op sommige caps is het echt een fris mooi meisje.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:45 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hmm, ik vind haar wel appetijtelijk. Qua lichaam dan. En qua gezicht is ze ook best leuk.
Ze mot alleen wel d'r scheur houwe
Je hebt zo Fakking gelijk!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind haar ook mooi, op sommige caps is het echt een fris mooi meisje.
Jammer inderdaad van wat er allemaal over haar tong komt rollen.
ze hebben het toch ook al wel veel over het hartje gehad.... het duurt gewoon even!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:06 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ik vind het frapant dat Laura en Karim de clues van gister niet kunnen plaatsen. Vooral dat hartje.. dat ze niet een relatie kunnen bedenken. Nu denken Aafke en Mike dat Moniek misschien iets met Olympische spelen heeft... Moniek is echt te klein om een topsportster te zijn. Aafke komt het dichtste in de buurt. Onee ze denken dat zij misschien is omgebouwd :p
Volgens mij staat er zometeen ineens een nummertjes apparaat bij de KvdWquote:
Oke, daar was ik even benieuwd naar, bedanktquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:06 schreef Tamaartje het volgende:
Bericht van de Stem
KvdW is weer geopend.
Als iemand een geheim wil drukken, mag die persoon alleen.
Samen naar de deur, bellen, daarna als de deur open is mag er 1 persoon naar binnen.
De ander moet aan de keukentafel wachten. Het kost geen geld.
Nee dit kost geen geld.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Kost ze dat dan wel die 200 euro om los te komen?
nee, gratis los voor de kvdwquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Zit jij stiekem op je werk mee te lezen dat je niet kunt kijken?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:07 schreef Greys het volgende:
[..]
idd. Zoals de makers de stem al zei is het gratis los voor het drukken...quote:
Die ligt depressief in bed.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:08 schreef itsme het volgende:
Hai. sorry beetje late reactie. Heb net de live gezien en dat Guido er uit is. Ongelooflijk. Dan moeten er echt heel weinig mensen gestemd hebben. Hij was juist de enige die ik wel oke vond om er in te blijven. Ik wilde Philip er uit. Marky zal wel gestopt zijn met kijken nu?
ze hebben het over het hartje gehad en het ook wel even aan relatie gekoppeld maar ze zijn ervan overtuigt dat flip single is dus relatie met topsporter kan het niet zijn denken ze.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:07 schreef bollokus het volgende:
[..]
ze hebben het toch ook al wel veel over het hartje gehad.... het duurt gewoon even!
ik denk niet dat het met weinig stemmers te maken heeft. als we net5 moeten gelopen zijn het er juist heel heel veel die voor servio gestemd hebbenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:08 schreef itsme het volgende:
Hai. sorry beetje late reactie. Heb net de live gezien en dat Guido er uit is. Ongelooflijk. Dan moeten er echt heel weinig mensen gestemd hebben. Hij was juist de enige die ik wel oke vond om er in te blijven. Ik wilde Philip er uit. Marky zal wel gestopt zijn met kijken nu?
Ik ben even thuis, heb pauze, heb wel beeld maar krijg het geluid niet aanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zit jij stiekem op je werk mee te lezen dat je niet kunt kijken?
Kost ze geen geld
Daar heeft ie wel een goed punt natuurlijk...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:09 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ze hebben het over het hartje gehad en het ook wel even aan relatie gekoppeld maar ze zijn ervan overtuigt dat flip single is dus relatie met topsporter kan het niet zijn denken ze.
volgens mij merkte karim nog op dat als het een verbroken relatie is het een gescheurd hartje had moeten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |