Tijdes DGK werden we de laatste 3 maanden ook heel duidelijk belazerd en ik ben toen ook gestopt met kijken dus ik snap je wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:20 schreef marky het volgende:
[..]
Kijk alleen de uitzending van vanavond nog en dan is het afgelopen. Streams vandaag niet aangehad kijk hier nog een beetje rond om af te kicken maar dat gaat wel lukken. Ga weer over tot de orde van de dag.
Men moet mij niet belazeren daar hou ik niet van.
Enig idee hoeveel dat ze gaat kosten?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:27 schreef Ceetje.. het volgende:
als ze nu per se los willen, dan krijgen ze een sanctie
geen idee, heb ik niet meegekregenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:30 schreef itsme het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel dat ze gaat kosten?
Ik zou als het erg was het er wel voor over hebben. Geld rolt daar toch al.
Ja, het is een klein voorproefje van als Laura wint en Gerard als tweede eindigt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Blijf toch gewoon lekker kijken joh, die manupilatie doorgronden is ook een leuk spel
sanctie is niet bekendquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:30 schreef itsme het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel dat ze gaat kosten?
Ik zou als het erg was het er wel voor over hebben. Geld rolt daar toch al.
Maar om er op terug te komen is deze opdracht er om de ander beter te leren kennen. Gaat niet gebeuren als de boeien los gaan voor de tijd die de makers de stem in gedachten heeft...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:25 schreef iBenny het volgende:
Ze moeten een rekening betalen om uiteindelijk los te kunnen komen?
Precies. Gerard gaat op zeker niet winnen. Zelf dacht ik eerst aan Guido maar nee het wordt laura of Flip.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:31 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, het is een klein voorproefje van als Laura wint en Gerard als tweede eindigt.
+1quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:46 schreef flugeltje het volgende:
Nou ik, als vrouw, vind Joanna anders best een snoepje...
Ik begreep dat de sanctie voor Servio zou zijn als ze niet terug in de boeien gaan, maar hoe het toegepast gaat worden weten we pas als het daadwerkelijk gebeurt. Je ziet het ook aan hoe flexibel ze omgaan met de "geen contact met de buitenwereld"regel bij Joanna. Niets staat vast tot het gebeurd is, is een betere slogan dan Niets is wat het lijkt....quote:
Een kleine Nissan, wil het type niet zeggen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Geer begint een gesprek met Jo over haar auto die vandaag opgehaald wordt.
Ja, want 'Nederland luistert mee'.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:34 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Een kleine Nissan, wil het type niet zeggen.
Denk je dat ze haar voor de winst in gedachten hebben ja? Ik ben er nog niet uit, Gerard wordt in elk geval finalist en die zal waarschijnlijk niet winnen idd, maar ik weet nog niet of ze Laura op die plek bedacht hebben hoor...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:31 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, het is een klein voorproefje van als Laura wint en Gerard als tweede eindigt.
Dan hebben ze ook meteen der telefoonnummer als ze het type weten?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:35 schreef mazaru het volgende:
Zombieface wil niet zeggen welke Nissan ze heeft gekocht, omdat "Nederland" meeluistert.
De Micra is klein, maar zal niet aan haar "stand" voldoen...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:34 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Een kleine Nissan, wil het type niet zeggen.
oh, zeker bang dat "Nederland" vannacht in alle kleine Nissan's een deuk gaat schoppen ofzoquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, want 'Nederland luistert mee'.
Maar niks over als ze uiteindelijk echt los moeten/willenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:33 schreef itsme het volgende:
De regels omtrent de handboeien.
De bewoners van het huis zitten in duo’s aan elkaar vastgeketend. Alex zit vast aan Monique, Joanna aan Gerard, Maik aan Aafke, Karim aan Laura en Phillip aan Sharon. Servio zit als enige niet vast, hij is de sleutelbewaarder. Ieder duo mag per dag maximaal vijf keer naar Servio gaan om losgekoppeld te worden. Dit geintje kost hen 200 euro en dan zijn ze maar vijf minuten van elkaar verlost. Wie van het duo dit betaalt, mogen ze zelf weten. Het bedrag delen mag dus ook.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:35 schreef mazaru het volgende:
Zombieface wil niet zeggen welke Nissan ze heeft gekocht, omdat "Nederland" meeluistert.
lol mooi avatar gifjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:35 schreef mazaru het volgende:
de sanctie is ook neit aan de bewoners bekend gemaakt, alleen dat er een sanctie zou volgen, toen zijn ze zelf gaan fantaseren wat die sanctie dan zou kunnen zijn, en nominatie was er een vanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:35 schreef Roguee het volgende:
Gister las ik in de cossen dat de sanctie een nominatie was? Weet niet in hoeverre dit was is, mss was het een hersespinsel of een geintje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |