hij schaamt zich niet voor het spelletje maar voor die trol aan zijn arm....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Onderdeel van het programma, ik heb geer hoog zitten, die schaamt zich voor dingen waar hij zich werkelijk voor zou moeten schamen, niet voor een spelletje van de regie.
Ik snap wat je wilt zeggenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:41 schreef knagsje het volgende:
[..]
hij schaamt zich niet voor het spelletje maar voor die trol aan zijn arm....
Ja, terug naar de saaiheid waar we allemaal op zitten te wachten.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het zijn wel de 2 'leiders' in het huis, dat hebben de makers, heeft "De Stem" ook heel goed gezien. Hiermee brengen ze de losse groepen ook echt weer wat dichter bij elkaar. Let maar op...
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:42 schreef Sjalalamantha het volgende:
Die Alex en Laura! Kusjes geven op elkaars huid en verlegen kijken...
Maar door wie!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:42 schreef iBenny het volgende:
Vandaag wordt het geheim van Sharon geraden![]()
Nu heb ik de 'gemiddelde man' ook niet hoog zitten. Daar valt geen goed gesprek mee te voeren.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:42 schreef flugeltje het volgende:
Je kunt natuurlijk veel zeggen over Joanna, maar een trol is ze niet. In de gemiddelde kroeg zou de gemiddelde man erg veel drankjes overhebben voor een babbeltje met haar natuurlijk....
ik denk dat ze daar ook snel mee klaar zijn als ze eenmaal begint te zeikenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:42 schreef flugeltje het volgende:
Je kunt natuurlijk veel zeggen over Joanna, maar een trol is ze niet. In de gemiddelde kroeg zou de gemiddelde man erg veel drankjes overhebben voor een babbeltje met haar natuurlijk....
de gemiddelde man wil niet babbelen hoor.....en zeker niet met Joanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:42 schreef flugeltje het volgende:
ik ben geen gemiddelde manquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:42 schreef flugeltje het volgende:
de makers "De Stem" heeft allang bedacht wie er in de finale moeten eindigen, deze splitsing hadden ze waarschijnlijk niet voorzien en moet gelijmd worden zodat ze de groep zo kunnen manipuleren dat de splitsing elders ontstaat. Daarom moest Guido ook weg, dat was een linkje tussen beide groepenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja, terug naar de saaiheid waar we allemaal op zitten te wachten.
Het is een flut opdracht. Het brengt de mensen bij elkaar ipv dat er tegenstellingen ontstaan.
Ik doe het, ik zwaai terugquote:
Dan ben ik geen gemiddelde man.....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:42 schreef flugeltje het volgende:
ik ook niet, natuurlijk vind ik mooi en ze is allesbehalve datquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook niet.. eigenlijk vind ik dr ook niet echt mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |