Ah daar hing een vriend van me vanmiddag ook rond... als je een gozer met vaalblond haar in het zwart een boek hebt zien lezen zat je in de buurt.quote:
Grapjas. Industrieel ontwerpen is vormgeven. Zij mogen om het zo maar te zeggen onze robotober een gezichtje geven nadat wij al het werk hebben gedaan.quote:
Klinkt als een gezellig type.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ah daar hing een vriend van me vanmiddag ook rond... als je een gozer met vaalblond haar in het zwart een boek hebt zien lezen zat je in de buurt.
Oke.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:36 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Het wordt de ophanging voor een serie wielen van een rupsband.
hmm niemand zien lezen.. wel een eenzame jongen onder een grote boom zien zitten, had een zwarte broek aan en een bruinachtige jas.. Wel blond haarquote:Op zondag 20 maart 2011 17:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ah daar hing een vriend van me vanmiddag ook rond... als je een gozer met vaalblond haar in het zwart een boek hebt zien lezen zat je in de buurt.
Ask barrie! I can do it!quote:
quote:
Nee, maar door dat soort momenten ook te hebben waardeer je de romantiek meer. En alsof jij billekoek vies vindtquote:Op zondag 20 maart 2011 18:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet romantisch.
Als er nou echt geslagen wordt dan waarderen ze dat misschien ja. Maar bij spanking..quote:Op zondag 20 maart 2011 18:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, maar door dat soort momenten ook te hebben waardeer je de romantiek meer. En alsof jij billekoek vies vindt
Ik ga toch geen vrouwen slaan!quote:Op zondag 20 maart 2011 18:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Als er nou echt geslagen wordt dan waarderen ze dat misschien ja. Maar bij spanking..
Alleeeeeeen op de billetjens, zoals ze dat vroeger zo mooi zeiden.quote:
Vroeger wel eens gekregen?quote:Op zondag 20 maart 2011 18:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alleeeeeeen op de billetjens, zoals ze dat vroeger zo mooi zeiden.
Ik was altijd heeeeeeel liefquote:
Ik wilde een originele smiley zoeken hiervoor, maar ik kom steeds weer hier uit:quote:
Ach, paar keer naar de conrector voor het beledigen van Parniekoek valt best mee toch?quote:Op zondag 20 maart 2011 18:39 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik wilde een originele smiley zoeken hiervoor, maar ik kom steeds weer hier uit:
Je kan zeggen wat je wil maar jou heb ik nog nooit geslagenquote:
En dan doe je eenquote:Op zondag 20 maart 2011 18:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil maar jou heb ik nog nooit geslagen
Ja maar je doet alsof ik dat wel gedaan heb. Je maakt me verdrietigquote:
Sorry man, dat was niet mijn bedoeling.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja maar je doet alsof ik dat wel gedaan heb. Je maakt me verdrietig
Jaja, en mij dan toch helemaal naar de maaspoort laten kruipenquote:Op zondag 20 maart 2011 19:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Sorry man, dat was niet mijn bedoeling.
Nu overdrijf je. Dat wou je niet omdat dan je broek kapot ging. Maar je voeten maakte niks uit.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jaja, en mij dan toch helemaal naar de maaspoort laten kruipen
Ja voeten zijn wel vaker kapot geweestquote:Op zondag 20 maart 2011 19:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nu overdrijf je. Dat wou je niet omdat dan je broek kapot ging. Maar je voeten maakte niks uit.![]()
Je weet me toch niet te wonen. Hoop ik tenminste.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja voeten zijn wel vaker kapot geweest![]()
Maar serieus, als je zo doorgaat kom ik gewoon met de fiets/auto!
Ben maar niet bang. En al zou ik 't weten, ik ben niet zo stoer om ook daadwerkelijk langs te komenquote:Op zondag 20 maart 2011 19:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je weet me toch niet te wonen. Hoop ik tenminste.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |