Daar heb ik ook ooit met mijn (inmiddels ex-)vriendinnetje gezetenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:57 schreef VulpesVulpes het volgende:
Net lekker aan het water gezeten, wat is het ook een heerlijke stad!
[ afbeelding ]
LOL,quote:Op zondag 20 maart 2011 17:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daar heb ik ook ooit met mijn (inmiddels ex-)vriendinnetje gezeten
Muhaha, het is niet zo dat ik 't erg vind hoor. Fiets er elke dag langsquote:Op zondag 20 maart 2011 17:15 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
LOL,
oeps sorry voor de herinnering![]()
Ik zat overigens daar niet, maar vond het wel een mooi kiekje toen ik erlangs liep
Ah gelukkigquote:Op zondag 20 maart 2011 17:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Muhaha, het is niet zo dat ik 't erg vind hoor. Fiets er elke dag langs![]()
Maar daarzo kan je wel romantisch zitten hoor
haha, ik zat romantisch in mijn eentjequote:Op zondag 20 maart 2011 17:24 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En ik was er verdorie nieteens..
Met wie zat je dan verdorie romantisch he? nondeju, kut!
waar is dit?quote:Op zondag 20 maart 2011 16:57 schreef VulpesVulpes het volgende:
Net lekker aan het water gezeten, wat is het ook een heerlijke stad!
[ afbeelding ]
Wat kan je ermee?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:34 schreef kutkabouter het volgende:
Voor de mensen die het interessant vinden, hier ben ik nu mee bezig:
[ afbeelding ]
Het wordt de ophanging voor een serie wielen van een rupsband.quote:
Industrieel ontwerpenquote:Op zondag 20 maart 2011 17:34 schreef kutkabouter het volgende:
Voor de mensen die het interessant vinden, hier ben ik nu mee bezig:
[ afbeelding ]
Ah daar hing een vriend van me vanmiddag ook rond... als je een gozer met vaalblond haar in het zwart een boek hebt zien lezen zat je in de buurt.quote:
Grapjas. Industrieel ontwerpen is vormgeven. Zij mogen om het zo maar te zeggen onze robotober een gezichtje geven nadat wij al het werk hebben gedaan.quote:
Klinkt als een gezellig type.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ah daar hing een vriend van me vanmiddag ook rond... als je een gozer met vaalblond haar in het zwart een boek hebt zien lezen zat je in de buurt.
Oke.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:36 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Het wordt de ophanging voor een serie wielen van een rupsband.
hmm niemand zien lezen.. wel een eenzame jongen onder een grote boom zien zitten, had een zwarte broek aan en een bruinachtige jas.. Wel blond haarquote:Op zondag 20 maart 2011 17:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ah daar hing een vriend van me vanmiddag ook rond... als je een gozer met vaalblond haar in het zwart een boek hebt zien lezen zat je in de buurt.
Ask barrie! I can do it!quote:
quote:
Nee, maar door dat soort momenten ook te hebben waardeer je de romantiek meer. En alsof jij billekoek vies vindtquote:Op zondag 20 maart 2011 18:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet romantisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |