Hele dagen gespeeld die gamequote:
Supertriest.quote:
Bejaarde!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:38 schreef remlof het volgende:
Het spel in de TT ken ik niet, wel de arcade classic 1942 natuurlijk.
Goeiesmorgens
of mobiele telefoonquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey een beetje respect voor iemand die nog weet hoe de wereld er zonder internet uitzag he?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey een beetje respect voor iemand die nog weet hoe de wereld er zonder internet uitzag he?
Dat is ook voor mijn tijd, heb nog wel veel gefaxt vroegerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
![]()
Ik hoor collega's wel eens lullen over de tijd dat er nog met de telex werd gewerkt. Ik heb dan echt zoiets van....oke
Atari spelltejes laden met cassettebandjes. Het duurde maar 45 minuten voor je kon gaan spelen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ook zo'n kansloos apparaat. Gebeurt nog wel eens dat we worden gebeld door een bejaard type die zegt dat hij het document wel even faxt. Kom op man.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is ook voor mijn tijd, heb nog wel veel gefaxt vroeger
Erger nog, ook bij die hyperefficiente bedrijven zoals aan de zuidas krijg je nog steeds kaartjes met een fax-nummer erop. Come on zegquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook zo'n kansloos apparaat. Gebeurt nog wel eens dat we worden gebeld door een bejaard type die zegt dat hij het document wel even faxt. Kom op man.
Ik heb ook nog gewoon een faxnummer op mn visitekaartje staanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Erger nog, ook bij die hyperefficiente bedrijven zoals aan de zuidas krijg je nog steeds kaartjes met een fax-nummer erop. Come on zeg
Opa.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb ook nog gewoon een faxnummer op mn visitekaartje staan
Ik had gewoon een stamkroeg en daar zat altijd wel iemandquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Het was zonder mobiele telefoon wel lastiger afspreken in een kroeg met je vrienden.
Ja, ik maak die dingen toch niet!quote:
Ja, nu staan ze allemaal naast je te Whatsappen in de tentquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Het was zonder mobiele telefoon wel lastiger afspreken in een kroeg met je vrienden.
Wat kost een Galaxy tab nog?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik wilde eerst een Ipad, maar te groot. Bovendien niet uit te breiden enzo. En ik wil geen los abbo erbij voor 3G, in de tab plaats ik gewoon een duosim. Bovendien kost hij geen drol meer.
Ja maar.. Ja maar. Ik heb wel 500 facebookvriendjes en 1000 twitterfollowersquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:01 schreef dotCommunism het volgende:
We hebben zoveel digitale vriendschappen dat we bijna vergeten hoe we zonder apparaten met elkaar moeten communiceren.
Haha, ik ken dergelijke figurenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:58 schreef eriksd het volgende:
Of van die mensen die ook nooit even rustig om zich heen kunnen kijken als ze alleen zijn, maar meteen in hun telefoon duiken
Waarom zouden we nog normaal communiceren? Oma!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:01 schreef dotCommunism het volgende:
We hebben zoveel digitale vriendschappen dat we bijna vergeten hoe we zonder apparaten met elkaar moeten communiceren.
Dinosaurusquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:03 schreef dotCommunism het volgende:
Ik heb vroeger nog buiten gespeeld met andere mensen!
Knikkeren, voetbal, oorlogje spelen. Jaja. En flippo's ruilenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:03 schreef dotCommunism het volgende:
Ik heb vroeger nog buiten gespeeld met andere mensen!
350-390 ofzo?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat kost een Galaxy tab nog?
Je bent de pokemon kaarten vergeten!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Knikkeren, voetbal, oorlogje spelen. Jaja. En flippo's ruilen
Owja. De glitters enzo.quote:
quote:
Deed je daaraan ja? Dat vond ik mijn jonge jaren al een partij sneu.quote:
Hype is hype. Jala-la-lala.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Deed je daaraan ja? Dat vond ik mijn jonge jaren al een partij sneu.
Oorlogje was de shit. Een stok gebruiken als machinegeweer en hele conflicten uitvechten in de buurt. Alleen jammer dat er nooit iemand neerging als je hem neerschoot.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Knikkeren, voetbal, oorlogje spelen. Jaja. En flippo's ruilen
Ik kies jou!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hype is hype. Jala-la-lala.
Special voor onze 80's lover:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dus.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oorlogje was de shit. Een stok gebruiken als machinegeweer en hele conflicten uitvechten in de buurt. Alleen jammer dat er nooit iemand neerging als je hem neerschoot.
Daarom moest je ook van die besjes en PVC-blaasbuizen gebruiken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oorlogje was de shit. Een stok gebruiken als machinegeweer en hele conflicten uitvechten in de buurt. Alleen jammer dat er nooit iemand neerging als je hem neerschoot.
Een blaaspijp, pijltjes rollen met een knopspeld erin.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarom moest je ook van die besjes en PVC-blaasbuizen gebruiken.
Kon je treffers aantonen.
Nog beter:quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarom moest je ook van die besjes en PVC-blaasbuizen gebruiken.
Kon je treffers aantonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |