Die weet dat het vanavond om 10 uur voorbij isquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Valt me wonderbaarlijk mee dat Mo niet strontchagerijnig is.
Stiekem wel, maar hij mag graag plagen!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:19 schreef Tamaartje het volgende:
Joanna wilde buiten zitten bij de rest maar Gerard niet
ik dacht het zelfde, doet ie gewoon expresquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Stiekem wel, maar hij mag graag plagen!
Topvent
Ontstekingaafke.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:20 schreef Ceetje.. het volgende:
goh, aafke heeft onstekingen aan haar puisten in haar gezicht. En toch gewoon een hele laag plamuur erop hè
Zou me niets verbazen als die gisteravond gewoon een eindtijd te horen heeft gekregen....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:19 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Die weet dat het vanavond om 10 uur voorbij is
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik dacht het zelfde, doet ie gewoon expres
ik ga er echt vanuit dat hij dat gaat doenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:22 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij het vandaag helemaal gaat uitbuiten
Ja en dat is bij meer vrouwen, getver van die vettige spiegels. ook die spiegeltjes in die tasjesquote:
ik hoef mezelf niet zo vaak te zienquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:24 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja en dat is bij meer vrouwen, getver van die vettige spiegels. ook die spiegeltjes in die tasjes![]()
Dat maak je toch eens schoon!!!
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:24 schreef Tamaartje het volgende:
ik wil de stream van Aafke/Maik op Gerard/Jo
Nuuuuuuuuuuu
Laura is sowieso leuk. Ook al keten je haar aan Moammar Khadafi is ze nog leuk.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:58 schreef Tamaartje het volgende:
Ik vind Laura en Karim écht leuk samen
Geld versus principes is voor veel mensen een makkelijke keuzequote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:24 schreef Flow3r het volgende:
en Mo heeft de nacht overleefd, wég principes
nog steeds ochtend Bolloquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:25 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik hoef mezelf niet zo vaak te zien![]()
goedenmiddag trouwens!
Laura is afhankelijk van wat iemand anders in haar naar boven kan halen, dus hoop maar dat ze Khadaffi nooit ontmoet, dat is zelfs voor jou teveel van het goedequote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Laura is sowieso leuk. Ook al keten je haar aan Moammar Khadafi is ze nog leuk.
och van mij hoeft het eigenlijk niet. ik hoop voor laura dat ze nog ff vast zitten.... die stijgt behoorlijk in punten bsamen met karimquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:25 schreef MargrietV het volgende:
dat zou leuk zijn als Guido terug komt.
is van gestapioquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:26 schreef MargrietV het volgende:
Op stream 1 was die groene koffer duidelijk in beeld in het labyrint.
Waar zie je een hartje bi jde clous va nFlip??quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Aafke zit op de goede weg. Maarrrrrrrrrrrrr zij heeft het hartje niet gezien.
was in de liveshow, karim en maura mochten 3 clues bekijken achter een spiegelquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:27 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Waar zie je een hartje bi jde clous va nFlip??
Laura en Karim hebben gisteren in de liveshow clue's gezienquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:27 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
was gisteren bij de 3 clues die laura/karim kregenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:27 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
ze lacht zelfs, nog weinig gezienquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:26 schreef bollokus het volgende:
[..]
och van mij hoeft het eigenlijk niet. ik hoop voor laura dat ze nog ff vast zitten.... die stijgt behoorlijk in punten bsamen met karim
het was een hoofddeksel meen ik. weet niet hoe zon condoom heet voor het zwemmenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:27 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Laura en Karim hebben gisteren in de liveshow clue's gezien
- olympische ringen
- badpak
- zwembril (volgens mij)
- hartje
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
een badmuts ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
het was een hoofddeksel meen ik. weet niet hoe zon condoom heet voor het zwemmen
een badmutsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
het was een hoofddeksel meen ik. weet niet hoe zon condoom heet voor het zwemmen
Ik zou het verschil niet eens merken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:25 schreef MargrietV het volgende:
dat zou leuk zijn als Guido terug komt.
Dat heb ik dus gemist he...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:28 schreef Anneloortje het volgende:
Laura en Karim hebben gisteren in de liveshow clue's gezien
- olympische ringen
- badpak
- zwembril (volgens mij)
- hartje
dat is zo'n ding voor in bad, muts...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
niet doenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
ze heeft al meer gepraat dan de afgelopen weken en is ook goed bezig met het spel door karim te steunen en een beetje te pushen voor de sigaretten missiequote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ze lacht zelfs, nog weinig gezien
en aafke plamuurt maar door.......
Die spiegel op de muur met die straten, daar mochten ze doorheen kijken.quote:Dat heb ik dus gemist he...
jup, kwam er ff niet opquote:
Daarom hoop ik niet dat Guido terug komt, hij haalt het slome in haar naar boven en dan gaat ze weer kriebelenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:28 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo alle treurige smileys om het karakter of het ontbreken van karakter te omschrijven van Laura
Maarrrrrrrrr misschien verbaast ze me vandaag weer, en word mijn irritatieniveau minder net zoals gisteren toen ze aan Karim vastzat.
Ik wacht in spanning af
Bezoek naar Pearle voor een ogentest?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zou het verschil niet eens merken.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:26 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Laura is afhankelijk van wat iemand anders in haar naar boven kan halen, dus hoop maar dat ze Khadaffi nooit ontmoet, dat is zelfs voor jou teveel van het goede
rennen krengquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:30 schreef Ireth het volgende:
"Ser, mag ik light sap?? "
"Ser, mag ik een koffie??"
En Ser maar heen en weer rennen
dat mag je dat meisje niet aan doen hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
![]()
Dan wordt het dus hoog tijd dat ze mij 'ns ontmoet! Hahahaha
als dat ooit gebeurt wil ik streamsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
![]()
De Kamer der Geheimen werd dat heel mooi genoemd! Achter de grote spiegel naast het doolhof! Joanna ging zelfs met haar hakken op de bank staan in de hoop ook wat te zien!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:27 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
was in de liveshow, karim en maura mochten 3 clues bekijken achter een spiegel
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:30 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Ook zo benieuwd wat de dag van vandaag gaat brengen ?
Karim en Laura mochten in een geheime kamer kijken. Daar hing ook een hartje aan de wand met clue's.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:27 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ik blij dat ik eigen baas ben, deel mijn tijd dan maar om de file heenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
zou er weer een geheim geraden worden. heb net van de anwb gehoort dat er een file voorspeld is bij de kvdw
haha ja en niet zeggen: sorry mamquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
De Kamer der Geheimen werd dat heel mooi genoemd! Achter de grote spiegel naast het doolhof! Joanna ging zelfs met haar hakken op de bank staan in de hoop ook wat te zien!
De wereld draait niet om jou ook al schijn je dat chronisch te denken. We weten allemaal dat je op vrouwen valt en dat hoef je niet constant te benadrukken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
![]()
stond dat naast het weeralarm voor aafke?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
zou er weer een geheim geraden worden. heb net van de anwb gehoort dat er een file voorspeld is bij de kvdw
Inderdaad. Guido hoef wat mij betreft niet meer terug.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:30 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Daarom hoop ik niet dat Guido terug komt, hij haalt het slome in haar naar boven en dan gaat ze weer kriebelen
Een zeer onstandvastig persoontjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:32 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
haha ja en niet zeggen: sorry mamwel toen ze ging eten. OMG wat een trut is het
dat is bij kinderen ook altijdquote:
hoop doet leven moetje maar denkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:33 schreef MargrietV het volgende:
[..]
De wereld draait niet om jou ook al schijn je dat chronisch te denken. We weten allemaal dat je op vrouwen valt en dat hoef je niet constant te benadrukken.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:33 schreef CartWOman het volgende:
Dooreten, mensen! Ik wil Aafke wanhopig zien worden als ze haar after-ontbijt sigaret wil roken.
ik lees hier genoeg mannen die kwijlen bij het zien van zoveel vrouwlijk schoon op de streams, dus waarom mag zij niet?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:33 schreef MargrietV het volgende:
[..]
De wereld draait niet om jou ook al schijn je dat chronisch te denken. We weten allemaal dat je op vrouwen valt en dat hoef je niet constant te benadrukken.
O, ik zou echt moordend op zoek gaan wie me dat geflikt zou hebbenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:33 schreef CartWOman het volgende:
Dooreten, mensen! Ik wil Aafke wanhopig zien worden als ze haar after-ontbijt sigaret wil roken.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:33 schreef CartWOman het volgende:
Hear, hear! Ik schrijf nog niet zo lang mee, maar dit was me al opgevallen!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:33 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Uh ik val op mannen, mag ik nou ook niet meer benadrukken dat ik vastgeketend aan Gerard wil zittenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:33 schreef MargrietV het volgende:
[..]
dat dus!!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik lees hier genoeg mannen die kwijlen bij het zien van zoveel vrouwlijk schoon op de streams, dus waarom mag zij niet?
van allebei watquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:34 schreef sjampoeh het volgende:
pf sinds dit program, verwaarloos ik alles hiero. kom aan niks toe, ben ik dan verslaafd of gewoon gestoord
dus datquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:35 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Uh ik val op mannen, mag ik nou ook niet meer benadrukken dat ik vastgeketend aan Gerard wil zitten![]()
![]()
![]()
Of irriteert het je alleen als iemand op vrouwen valt ?![]()
Tja ik snap het probleem ook niet zo, maar goed, ik ben ook gewoon een beetje simpel denk ikquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:35 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Uh ik val op mannen, mag ik nou ook niet meer benadrukken dat ik vastgeketend aan Gerard wil zitten![]()
![]()
![]()
nee hoor, een die hard...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:34 schreef sjampoeh het volgende:
pf sinds dit program, verwaarloos ik alles hiero. kom aan niks toe, ben ik dan verslaafd of gewoon gestoord
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:33 schreef MargrietV het volgende:
[..]
dat sowiezoquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:35 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Tja ik snap het probleem ook niet zo, maar goed, ik ben ook gewoon een beetje simpel denk ik
Ze is de ServiA van forums en chats!!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:33 schreef MargrietV het volgende:
[..]
hij bedoelde vast dat ie het probleem ook niet zo snaptequote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:36 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ik vond je erg aardig, maar nu moet ik mijn menig gaan bijstellen ???
Nee toch ??
datweetjeniethequote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:36 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Nee toch ??
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:36 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Nee toch ??
Hebben ze de asbakken wel geleegd, want ik zie Aafke in staat om dan peuken uit een asbak te gaan roken. (Zoals Tanja in BB5)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:34 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
O, ik zou echt moordend op zoek gaan wie me dat geflikt zou hebben
haha ja bukshagquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hebben ze de asbakken wel geleegd, want ik zie Aafke in staat om dan peuken uit een asbak te gaan roken. (Zoals Tanja in BB5)
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:35 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Tja ik snap het probleem ook niet zo, maar goed, ik ben ook gewoon een beetje simpel denk ik
Nou, als je net als Pearlbitch zou reageren op elke post over Gerard zou ik het net zo ergerlijk vindenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:35 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja die zijn leeg gemaaktquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hebben ze de asbakken wel geleegd, want ik zie Aafke in staat om dan peuken uit een asbak te gaan roken. (Zoals Tanja in BB5)
Ja geloof van wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
ja asbakken zijn leeg maar er ligt nog 1 lange sigaret in de vuilbak......... dus wieweetquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
die blauwe emmer is ook geleegd vanmorgenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:38 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja asbakken zijn leeg maar er ligt nog 1 lange sigaret in de vuilbak......... dus wieweet
jij telt postenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:38 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Nou, als je net als Pearlbitch zou reageren op elke post over Gerard zou ik het net zo ergerlijk vinden
ik ook dit is nummer 125 126 van deze cosquote:
oh oh toch geen faal op komst danquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:38 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja asbakken zijn leeg maar er ligt nog 1 lange sigaret in de vuilbak......... dus wieweet
Je post nog niet zo lang mee. Als je dit gezeik in iedere COS hebt, van iedere reality serie, ieder jaar opnieuw. Op een uiterst irritante manier, dan komt het op een gegeven moment gewoon zwaar je neus uit.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:35 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
je loopt 1 post achterquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:40 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik ook dit is nummer 125 van deze kos
Gisteren ook zo gelachen toen ze in bed lag met Gerard. De handen met de boeien lagen onder de dekens. "Gerard, wil je je hand ook boven de dekens? Hij wordt wel warm zo" Gerard zegt dat het goed is. Even later maakt Philip of Maik een opmerking dat die handen zo mooi boven de dekens ligt. Gilt Joanna plotseling: Ja dat moet wel als je een thuis hebt zitten!!!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:37 schreef sjampoeh het volgende:
ik snap niet dat jo zich zo'n zorgen maakt over haar vriend.. ze heeft hem al zo zwart gemaakt, die is echt wel klaar met haar lijkt me
heb het verbeterdquote:
Zo sjaggo vond ik haar helemaal niet tegenover hem.quote:
Ik post ook nog niet zo lang mee, eigenlijk pas sinds deze rls.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je post nog niet zo lang mee. Als je dit gezeik in iedere COS hebt, van iedere reality serie, ieder jaar opnieuw. Op een uiterst irritante manier, dan komt het op een gegeven moment gewoon zwaar je neus uit.
die kwijlende mannen komen mij eerder de neus uitquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je post nog niet zo lang mee. Als je dit gezeik in iedere COS hebt, van iedere reality serie, ieder jaar opnieuw. Op een uiterst irritante manier, dan komt het op een gegeven moment gewoon zwaar je neus uit.
Vanaf dat ze vastzitten danquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:40 schreef paddy het volgende:
[..]
Zo sjaggo vond ik haar helemaal niet tegenover hem.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
die kwijlende mannen komen mij eerder de neus uit
ik zie maar bar weinig om van te gaan kwijlenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Eensquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee, wrom? ik vind het wel grappig, PB rules
nee hij bedoelt ook vastgebonden zitten in het algemeenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:40 schreef paddy het volgende:
[..]
Zo sjaggo vond ik haar helemaal niet tegenover hem.
Da;s waar ik zit sinds SST er hier pas bij.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
gaarne....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:43 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ben jij dan de voorzitter ?
Die move van haar snap ik ook niet. De eerste weken roept ze dat haar vriend een slampamper is die voor niets of niemand deugt, zegt ze minstens twee keer per dag dat ze denkt dat de relatie al zo goed als over is en dat ze niet verwacht verder te gaan na SST en dan nu dus dit.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:37 schreef sjampoeh het volgende:
ik snap niet dat jo zich zo'n zorgen maakt over haar vriend.. ze heeft hem al zo zwart gemaakt, die is echt wel klaar met haar lijkt me
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:44 schreef Flow3r het volgende:
Wat mij eerder irriteert i dat als een bewoonster er lekker uit ziet ze overal mee weg kan komen ook al is ze funest voor het spel. Neem nou Monique; als dat een dikke lelijke trien was geweest was ze allang uitgekotst om haar gedrag maar omdat ze mooi is mag ze blijven![]()
Dat komt door al die kwijlkerels hiero
Gerardquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:42 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik zie maar bar weinig om van te gaan kwijlen
Bashen mag altijd! Daar zijn deze topics juist voorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:43 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Da;s waar ik zit sinds SST er hier pas bij.
Maar misschien lees ik er sneller overheen.
Zo zullen er zeker mensen xzijn, heb ik van horen zeggendie zich irriteren aan mijn Laura gebash
![]()
Maar gewoon doorscrollen dusdan
PB huppelt hier langer mee dan jij en ik, misschien moet jij een cluppie oprichten? wie weet kom ik dan ook nog wel effe langsquote:
Ik lees gewoon tussen de regels door hahahaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:43 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Da;s waar ik zit sinds SST er hier pas bij.
Maar misschien lees ik er sneller overheen.
Zo zullen er zeker mensen xzijn, heb ik van horen zeggendie zich irriteren aan mijn Laura gebash
![]()
Maar gewoon doorscrollen dusdan
Vandaar dat we konden vertellen dat Guido ging vertrekken en met wat voor een stand!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:44 schreef Flow3r het volgende:
Wat mij eerder irriteert i dat als een bewoonster er lekker uit ziet ze overal mee weg kan komen ook al is ze funest voor het spel. Neem nou Monique; als dat een dikke lelijke trien was geweest was ze allang uitgekotst om haar gedrag maar omdat ze mooi is mag ze blijven![]()
Kan niet lang meer duren hopelijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:46 schreef muzas het volgende:
mogguh![]()
Zijn de sigaretten al weg? en hangt aafke al in de gordijnen?
echt vrouwen luisteren en lezen maar voor de helftquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:46 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ik lees gewoon tussen de regels door hahaha
Komt helemaal goed
morge, ja, neequote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:46 schreef muzas het volgende:
mogguh![]()
jij mag wel langs komen hoor maar PB absoluut nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
PB huppelt hier langer mee dan jij en ik, misschien moet jij een cluppie oprichten? wie weet kom ik dan ook nog wel effe langs
IDD dat kan dus niet anders, sommige dingen zijn gewoon simpel aan elkaar te linkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die move van haar snap ik ook niet. De eerste weken roept ze dat haar vriend een slampamper is die voor niets of niemand deugt, zegt ze minstens twee keer per dag dat ze denkt dat de relatie al zo goed als over is en dat ze niet verwacht verder te gaan na SST en dan nu dus dit.
Dit versterkt bij mij het vermoeden dat ze wel degelijk contact met het thuisfront heeft (gehad).
dat ze opschiet met eten en die peuk wil gaan aansteken dan, ik moet nog wat doenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:46 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Kan niet lang meer duren hopelijk
Vanaf nu wel weer hoop ik.quote:
Heerlijk hé vrouwen, je zou er maar van houwen hahahahaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
echt vrouwen luisteren en lezen maar voor de helft
nee dat heb ik gemist, vertel het nog eens dan kan het even doordringenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:46 schreef PinkDream het volgende:
Horen jullie dat Gerard zegt dat het om het vastzitten gaat
EN NIET OMDAT HET AAN JOANNA IS!!!!!!
quote:
Totdat ze merkt dat ze niks meer heeftquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:47 schreef Flow3r het volgende:
Aafke rookt kennelijk niet zoveel als ik dacht , ze kan goed zonder
PB is liefquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:47 schreef knagsje het volgende:
[..]
jij mag wel langs komen hoor maar PB absoluut niet
Ik vind dat ze het nog knap goed doet zonder. Mij had je wel in de gordijnen nuquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:46 schreef muzas het volgende:
mogguh![]()
Ja dat geloofd dus geen hond he, hij vindt haar echt een verschrikkelijk mens volgens mijquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:46 schreef PinkDream het volgende:
we wachten geduldig afquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:48 schreef Zixon het volgende:
[..]
Totdat ze merkt dat ze niks meer heeft
hij zit dan ook aan de slechtste van het hele stel vast, mag ie?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:47 schreef Tamaartje het volgende:
Gerard is nu even niet zoals je van hem gewend bent..
Ja, als ik 's morgens niet mijn bakkie leut en peuk heb komt het de hele dag niet meer goedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:48 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het nog knap goed doet zonder. Mij had je wel in de gordijnen nu
Ze weet nog niet dat ze weg zijn, dat komt zo.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:48 schreef paddy het volgende:
[..]
ze weet nog niet dat ze zonder zitquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:48 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat die kerels in het huis haar niet is even de waarheid vertellen , altijd maar janken over dr imago als 30 jarigequote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:44 schreef Flow3r het volgende:
Hoor je mij dat zeggen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:48 schreef knagsje het volgende:
[..]
hij zit dan ook aan de slechtste van het hele stel vast, mag ie?
Weet ze al dat ze weg zijn dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:48 schreef paddy het volgende:
[..]
ja andersom ookquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:48 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja dat geloofd dus geen hond he, hij vindt haar echt een verschrikkelijk mens volgens mij
dat gevoel is heel herkenbaarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:49 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ja, als ik 's morgens niet mijn bakkie leut en peuk heb komt het de hele dag niet meer goed
Alles voor de teeveequote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:49 schreef PinkDream het volgende:
[..]
ja andersom ook
daarom zitten ze ook aan elkaar
ik denk dat je TE selectief gelezen hebtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:49 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat die kerels in het huis haar niet is even de waarheid vertellen , altijd maar janken over dr imago als 30 jarige
Ik ben geen kerel, niet lesbisch of bi, maar vind haar wel leukquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:44 schreef Flow3r het volgende:
Ze wist toch dat ze niet mocht roken? Wanneer mag ze wel weer roken?quote:
ze heeft nog niks leuks gedaanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:50 schreef danilel het volgende:
[..]
Ik ben geen kerel, niet lesbisch of bi, maar vind haar wel leuk
Voor zover ik weet, is dat een geheime missie, en weet Aafke nog van niets.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:50 schreef paddy het volgende:
[..]
Ze wist toch dat ze niet mocht roken? Wanneer mag ze wel weer roken?
ja, een mooie foto voor aan de muurquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:50 schreef Tamaartje het volgende:
Monique: Misschien krijgen we zo het geheim van Guido te zien![]()
![]()
Grappig is wel dat een aantal van de dames die zich hier zo aan ergeren tijdens DGK behoorlijk op Huub gleden en daar ook in bijna elke post van hun hand kond van deden..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
nee dat weet ze niet, morgenochtend om 10 uur weer (hier 11 uur dus)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:50 schreef paddy het volgende:
[..]
Ze wist toch dat ze niet mocht roken? Wanneer mag ze wel weer roken?
dan flip monique hem helemaal en Laura ook_O-quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, een mooie foto voor aan de muur
ja drom, laot gaonquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Grappig is wel dat een aantal van de dames die zich hier zo aan ergeren tijdens DGK behoorlijk op Huub gleden en daar ook in bijna elke post van hun hand kond van deden..
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt. Ze likte haar vingers af met jam erop. Ze zuigt niet op haar duim.
en jouw ziekelijk glijden op Lieke zijn velen ook nog niet vergeten.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Grappig is wel dat een aantal van de dames die zich hier zo aan ergeren tijdens DGK behoorlijk op Huub gleden en daar ook in bijna elke post van hun hand kond van deden..
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
kortom, ze ziet er leuk uit, ik rust mijn keesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:51 schreef danilel het volgende:
[..]
Hoeft niet, voor mij is ze leuk.
Je hoeft niet perse iets leuks te DOEN (leuk doen = gemaakt)
OW! Die heb ik gemist. Oké, met mij kregen ze oorlogquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:51 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Voor zover ik weet, is dat een geheime missie, en weet Aafke nog van niets.
En die missie gaat over 7 minuten in.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:51 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Voor zover ik weet, is dat een geheime missie, en weet Aafke nog van niets.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:53 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Ga ff snel mijn andere pc formatteren, kan ik daar de streams op kijken, word gek van dat mijn laptop ze niet trekt. Mis alles zo
de rij waar zij op glijd is mijlen lang....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:53 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en jouw ziekelijk glijden op Lieke zijn velen ook nog niet vergeten.
succes, hier ook met 2 schermenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:53 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Ga ff snel mijn andere pc formatteren, kan ik daar de streams op kijken, word gek van dat mijn laptop ze niet trekt. Mis alles zo
Laura staat net de boenga boenga te dansenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:53 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Rust jij maar met je kees.;)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
kortom, ze ziet er leuk uit, ik rust mijn kees
Kortom: Datziejeniethe?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:53 schreef Datweetjeniethé het volgende:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:54 schreef danilel het volgende:
[..]
Rust jij maar met je kees.;)
Ik kan iemand leuk vinden gewoon om wie ze is, daarvoor hoef je niet leuk te doen of leuk uit te zien.
Oh beweegt ze haar knie?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Laura staat net de boenga boenga te dansen
ze doet niet leuk zeg je net , en ik zeg dat als ze lelijk was geweest en er niet leuk uit had gezien ze zo weg was geweest.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:54 schreef danilel het volgende:
[..]
Rust jij maar met je kees.;)
Ik kan iemand leuk vinden gewoon om wie ze is, daarvoor hoef je niet leuk te doen of leuk uit te zien.
quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:56 schreef knagsje het volgende:
[..]
vandaar die barsten in haar lippen...
Gister in bed moest zeook heel erg lachenquote:
Aan Jo vastzitten kan nooit een zware straf zijn..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:46 schreef PinkDream het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |