ben bang van wel jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
Is het zo'n Gestapo ja?![]()
[ afbeelding ]
het is toch ook hilarisch. Je kunt overal wel moeilijk over gaan zitten doen net als mojo. Ik geloof dat ik de hele dag in een deuk zou liggenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:52 schreef superkokje het volgende:
Laura heeft er duidelijk nog steeds schik in
Geer en Jo zien eruit als een getrouwd stel waar de rek uit isquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:52 schreef superkokje het volgende:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
Geer en Jo zien eruit als een getrouwd stel waar de rek uit is
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
Geer en Jo zien eruit als een getrouwd stel waar de rek uit is
Ik moet zeggen, en dat is toch wel heel bijzonderquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:52 schreef superkokje het volgende:
Ze hebben het hier toch heel duidelijk over de eerste dag, dan zullen er wellicht meer komenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:50 schreef MargrietV het volgende:
Bewoners ontwaken voor een boeiende dag
18 maart om 09.40
De eerste dag in de boeien.
Geboeid worden de bewoners wakker. Vandaag wacht de bewoners de eerste volledige dag, waarbij ze aan elkaar vastzitten. De eerste bewoners strompelen al richting de douche. Ze hebben nog geen idee hoe ze dit gaan aanpakken. Hoe zal het de bewoners vergaan?
Maik zal langer voor de spiegel staan dan Aafkequote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:56 schreef Vultarian het volgende:
mag maik nu helpen met aafkes puisten uitknijpen of mag hij alleen pus vangen?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:56 schreef Vultarian het volgende:
mag maik nu helpen met aafkes puisten uitknijpen of mag hij alleen pus vangen?
Nee ze zijn losquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:58 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeen Joanne naast de kant meelopend?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:58 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeen Joanne naast de kant meelopend?
Vorige week zeiden ze ook dat de hele nacht om de 2 uur de telefoon zou gaan. Toen gebeurde er in de nacht ook niks. Ze kunnen de tv kijkers makkelijk foppen. (kijk maar naar gisteren)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:56 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Ze hebben het hier toch heel duidelijk over de eerste dag, dan zullen er wellicht meer komen
Jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:59 schreef Vultarian het volgende:
servio vind dit echt heerlijk volgens mij
Nee 400 p.p. = 800 tot. = 4x 200 = 4x5= 20 minuten. En dan ben je dus 4vd5 al kwijt. Lijkt me niet handig.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
voor 400 p.p. had je ook 10 minuten kunnen nemen...
Hij heeft de dag/dagen van zijn leven inderdaadquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:59 schreef Vultarian het volgende:
servio vind dit echt heerlijk volgens mij
Ja, da's ook wel weer waar.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:59 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
Vorige week zeiden ze ook dat de hele nacht om de 2 uur de telefoon zou gaan. Toen gebeurde er in de nacht ook niks. Ze kunnen de tv kijkers makkelijk foppen. (kijk maar naar gisteren)
Echt zo ranzig!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:02 schreef suzi1 het volgende:
en hup, de pink van servio verdwijnt weer in zn neus
Ja daarom is Monique nu ook opgelucht, want die heeft gisteren vast te horen gekregen dat het vanavond weer over is met het aan elkaar zittenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:59 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
Vorige week zeiden ze ook dat de hele nacht om de 2 uur de telefoon zou gaan. Toen gebeurde er in de nacht ook niks. Ze kunnen de tv kijkers makkelijk foppen. (kijk maar naar gisteren)
als je het een beetje bijhoudt met leeg-eten hoef je toch helemaal niet te snuiten?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:03 schreef sjaakspark het volgende:
Ik heb meteen al weer een pest hekel aan Servio. Dat is dus wat Net5 wil.
Ooit gehoord van neussnuiten .ggrrr
Zit er dik inquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:03 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja daarom is Monique nu ook opgelucht, want die heeft gisteren vast te horen gekregen dat het vanavond weer over is met het aan elkaar zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |