goede morgen hoe is het met je oogquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:33 schreef Ceetje.. het volgende:
goeiemorgen allemaal, zo, ik heb koffie
, en dan hup het nest uit daar allemaal
Goedemorgen Ceetje.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:33 schreef Ceetje.. het volgende:
goeiemorgen allemaal, zo, ik heb koffie
, en dan hup het nest uit daar allemaal
ik heb het maar effe in de SC gezet, maar ik heb een SST oog nu,quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
goede morgen hoe is het met je oog
ga ik daar ff lezenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:38 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb het maar effe in de SC gezet, maar ik heb een SST oog nu,
Zet dat irritante lelijke mannetje eens in een spoiler zo op de vroege ochtendquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:39 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Zet dat irritante lelijke mannetje eens in een spoiler zo op de vroege ochtend
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:41 schreef waxmask het volgende:
Sharon keek even of Flip een odol had..attent...
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:41 schreef Tamaartje het volgende:
Gerard: Ik kan ook even een duik in het zwembad nemen
Joanna: Ik neem aan zonder mij
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:44 schreef TimeJumper het volgende:
Hahahaa Servio voelt zich helemaal baas met zxijn opschrijfboekje en stopwatch
Mo wel zeker? Zal haar wel weer iets beloofd zijn achter...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:46 schreef waxmask het volgende:
Dit gaat Jo nooit een paar dagen volhouden...![]()
Volgens mij mogen ze vanavond weer los, ook al zei de stem een paar dagen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:46 schreef waxmask het volgende:
Dit gaat Jo nooit een paar dagen volhouden...![]()
Als je 5 minuten los wil dan horen we je wel hequote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
HALLO![]()
![]()
Wat een timing, precies op tijd wakker om op te staan met de bewoners.
Discussie hadden we ook hier, in de krant stond dat, maar Renate, de Stem en de site beweren anders...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:47 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Volgens mij mogen ze vanavond weer los, ook al zei de stem een paar dagen.
voor 400 p.p. had je ook 10 minuten kunnen nemen...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:48 schreef Vultarian het volgende:
5 minuten om te douchen af te drogen en aan te kleden is ook wel irritant kort
moet je tussendoor wel weer vast van politieagentje servquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
voor 400 p.p. had je ook 10 minuten kunnen nemen...
Ik hoop dat ze nog 2 dagen zo blijven. Dat is goed voor Joanna, leert ze samenwerken en luisteren. Ook Maik en Moniekje kunnen dan een beetje afkoelen en heeft Alex weer een maatje. En Gerard gaat hiervan genieten.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:47 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Volgens mij mogen ze vanavond weer los, ook al zei de stem een paar dagen.
En ze hadden ook niets klaargelegd.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:46 schreef Tamaartje het volgende:
Waarom gaat Alex eerst zn broek uit doen...
Dat kan straks ook nog.. zou eerst een shirt aandoen ofzo
en laura gaat een paar keer per dag helemaal losquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:50 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze nog 2 dagen zo blijven. Dat is goed voor Joanna, leert ze samenwerken en luisteren. Ook Maik en Moniekje kunnen dan een beetje afkoelen en heeft Alex weer een maatje. En Gerard gaat hiervan genieten.
Is het zo'n Gestapo ja?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:50 schreef Vultarian het volgende:
[..]
moet je tussendoor wel weer vast van politieagentje serv
Hij is wel een relaxed persoon om aan vast te zittenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:48 schreef Tamaartje het volgende:
Mo tegen Alex..
Ja en nu moet ik gaan make-uppen![]()
Alex: Ja dat geeft niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |