dat dus !quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:46 schreef koffieleutjuh het volgende:
Monique moet niet zo klagen als je bezopen, kotsend en wippend op de streams ben geweest is dit toch het minst erge .
Haha daarom doe ik dus ook niet mee!!!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:42 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Als je dit niet kan moet je al helemaal niet aan zo'n spel beginnen
Ik snap gewoon niet wat haar probleem isquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:02 schreef wieweetwatt het volgende:
eindelijk hier ook wat meer mensen die genoeg beginnen te krijgen van Mo en haar emo buien
Zwaar vermoeiend is dat mens . Als ze zich zo een zorgen maakt over de imago zou ik eerst de drank maar is laten staanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:02 schreef wieweetwatt het volgende:
eindelijk hier ook wat meer mensen die genoeg beginnen te krijgen van Mo en haar emo buien
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:04 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Zwaar vermoeiend is dat mens . Als ze zich zo een zorgen maakt over de imago zou ik eerst de drank maar is laten staan
Helaas, dat gaat niet gebeurenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:16 schreef koffieleutjuh het volgende:
Ik hoop dat die mannen daar dr allemaal nomineren (okee maik niet maar mag wel ken ze weer janken )
quote:do 17 mrt 2011, 22:07 | 4 reacties
Guido moet Secret Story verlaten
van onze redactie
AMSTERDAM - Secret Story is ten einde voor Guido. Met een nihil verschil van twee procent moest hij het veld ruimen terwijl opponent Servio mocht blijven.
Guido doet mee aan Secret Story Guido doet mee aan Secret Story
Met 49% van de stemmen haalde Guido niet genoeg om in het Huis der Geheimen te kunnen blijven. 'Zwaar k*t', reageerde hij hartgrondig, toen presentatrice Renate Verbaan hem naar zijn gevoelens vroeg.
Medebewoonster Laura barstte in 'snikken' uit toen het vertrek van haar 'vriendje' bekend werd. Zij moest met hem doen alsof ze een liefdesrelatie beleefde. Om de fake-romance vol te houden, moest ze haar tranen natuurlijk rijkelijk laten vloeien.
Ja hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:23 schreef Vultarian het volgende:
Telegraaf is ook lekker bij de tijd zeg...
[..]
Echt vermoeiend dat soort berichtgeving. Ik snap niet dat de Telegraaf al zoveel jaren kan bestaan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:23 schreef Vultarian het volgende:
Om de fake-romance vol te houden, moest ze haar tranen natuurlijk rijkelijk laten vloeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |