Jammer he.....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 07:50 schreef Flow3r het volgende:
smorgens![]()
Dus Moniekje lacht alweer![]()
Nadat ze in de KvdW gehoord heeft dat ze gewoon leuk in beeld komt; beetje hangen bij het zwembad en zo. Dat wist ze toch al vantevoren en hoeft de stem haar niet uit te leggen toch? Ineens is het goed na wat peptalk en alle tranen voor niks, de halve avond heeft zowat om haar gedraaid , pfff egoiste hoor
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:15 schreef Tamaartje het volgende:
Goedemorgen
Ben er klaar voor!
[ afbeelding ]
Mo brengt zeker leven in de hut en zonder haar zou het maar saai zijn. Neemt niet weg dat ik het nogal egoistisch vind om alles naar je labiele persoonlijkheid te trekken, ze is al 30. Maar ik vind het prima, dat ze nog maar heel vaak over de rooie mag gaanquote:
Oh, die is dus los.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:32 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Joanna ging weer even zitten...
We schakelen Joanna en Philip wel weer in.. volgende keer nog iets harder zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mo brengt zeker leven in de hut en zonder haar zou het maar saai zijn. Neemt niet weg dat ik het nogal egoistisch vind om alles naar je labiele persoonlijkheid te trekken, ze is al 30. Maar ik vind het prima, dat ze nog maar heel vaak over de rooie mag gaan
Als je dit niet kan moet je al helemaal niet aan zo'n spel beginnenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:39 schreef kreta2010 het volgende:
Dit gaat echt wel ver deze opdracht.
In zo`n situatie zou ik me doodongelukkig voelen.
Ze mogen toch eindelijk wel een beetje doen voor hun geld? Beter dan bokspringen etc...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:39 schreef kreta2010 het volgende:
Dit gaat echt wel ver deze opdracht.
In zo`n situatie zou ik me doodongelukkig voelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |