Die weet dat het vanavond om 10 uur voorbij isquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Valt me wonderbaarlijk mee dat Mo niet strontchagerijnig is.
Stiekem wel, maar hij mag graag plagen!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:19 schreef Tamaartje het volgende:
Joanna wilde buiten zitten bij de rest maar Gerard niet
ik dacht het zelfde, doet ie gewoon expresquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Stiekem wel, maar hij mag graag plagen!
Topvent
Ontstekingaafke.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:20 schreef Ceetje.. het volgende:
goh, aafke heeft onstekingen aan haar puisten in haar gezicht. En toch gewoon een hele laag plamuur erop hè
Zou me niets verbazen als die gisteravond gewoon een eindtijd te horen heeft gekregen....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:19 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Die weet dat het vanavond om 10 uur voorbij is
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik dacht het zelfde, doet ie gewoon expres
ik ga er echt vanuit dat hij dat gaat doenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:22 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij het vandaag helemaal gaat uitbuiten
Ja en dat is bij meer vrouwen, getver van die vettige spiegels. ook die spiegeltjes in die tasjesquote:
ik hoef mezelf niet zo vaak te zienquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:24 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja en dat is bij meer vrouwen, getver van die vettige spiegels. ook die spiegeltjes in die tasjes![]()
Dat maak je toch eens schoon!!!
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:24 schreef Tamaartje het volgende:
ik wil de stream van Aafke/Maik op Gerard/Jo
Nuuuuuuuuuuu
Laura is sowieso leuk. Ook al keten je haar aan Moammar Khadafi is ze nog leuk.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:58 schreef Tamaartje het volgende:
Ik vind Laura en Karim écht leuk samen
Geld versus principes is voor veel mensen een makkelijke keuzequote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:24 schreef Flow3r het volgende:
en Mo heeft de nacht overleefd, wég principes
nog steeds ochtend Bolloquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:25 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik hoef mezelf niet zo vaak te zien![]()
goedenmiddag trouwens!
Laura is afhankelijk van wat iemand anders in haar naar boven kan halen, dus hoop maar dat ze Khadaffi nooit ontmoet, dat is zelfs voor jou teveel van het goedequote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Laura is sowieso leuk. Ook al keten je haar aan Moammar Khadafi is ze nog leuk.
och van mij hoeft het eigenlijk niet. ik hoop voor laura dat ze nog ff vast zitten.... die stijgt behoorlijk in punten bsamen met karimquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:25 schreef MargrietV het volgende:
dat zou leuk zijn als Guido terug komt.
is van gestapioquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:26 schreef MargrietV het volgende:
Op stream 1 was die groene koffer duidelijk in beeld in het labyrint.
Waar zie je een hartje bi jde clous va nFlip??quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Aafke zit op de goede weg. Maarrrrrrrrrrrrr zij heeft het hartje niet gezien.
was in de liveshow, karim en maura mochten 3 clues bekijken achter een spiegelquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:27 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Waar zie je een hartje bi jde clous va nFlip??
Laura en Karim hebben gisteren in de liveshow clue's gezienquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:27 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
was gisteren bij de 3 clues die laura/karim kregenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:27 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
ze lacht zelfs, nog weinig gezienquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:26 schreef bollokus het volgende:
[..]
och van mij hoeft het eigenlijk niet. ik hoop voor laura dat ze nog ff vast zitten.... die stijgt behoorlijk in punten bsamen met karim
het was een hoofddeksel meen ik. weet niet hoe zon condoom heet voor het zwemmenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:27 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Laura en Karim hebben gisteren in de liveshow clue's gezien
- olympische ringen
- badpak
- zwembril (volgens mij)
- hartje
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
een badmuts ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
het was een hoofddeksel meen ik. weet niet hoe zon condoom heet voor het zwemmen
een badmutsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
het was een hoofddeksel meen ik. weet niet hoe zon condoom heet voor het zwemmen
Ik zou het verschil niet eens merken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:25 schreef MargrietV het volgende:
dat zou leuk zijn als Guido terug komt.
Dat heb ik dus gemist he...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:28 schreef Anneloortje het volgende:
Laura en Karim hebben gisteren in de liveshow clue's gezien
- olympische ringen
- badpak
- zwembril (volgens mij)
- hartje
dat is zo'n ding voor in bad, muts...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
niet doenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
ze heeft al meer gepraat dan de afgelopen weken en is ook goed bezig met het spel door karim te steunen en een beetje te pushen voor de sigaretten missiequote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ze lacht zelfs, nog weinig gezien
en aafke plamuurt maar door.......
Die spiegel op de muur met die straten, daar mochten ze doorheen kijken.quote:Dat heb ik dus gemist he...
jup, kwam er ff niet opquote:
Daarom hoop ik niet dat Guido terug komt, hij haalt het slome in haar naar boven en dan gaat ze weer kriebelenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:28 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo alle treurige smileys om het karakter of het ontbreken van karakter te omschrijven van Laura
Maarrrrrrrrr misschien verbaast ze me vandaag weer, en word mijn irritatieniveau minder net zoals gisteren toen ze aan Karim vastzat.
Ik wacht in spanning af
Bezoek naar Pearle voor een ogentest?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zou het verschil niet eens merken.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:26 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Laura is afhankelijk van wat iemand anders in haar naar boven kan halen, dus hoop maar dat ze Khadaffi nooit ontmoet, dat is zelfs voor jou teveel van het goede
rennen krengquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:30 schreef Ireth het volgende:
"Ser, mag ik light sap?? "
"Ser, mag ik een koffie??"
En Ser maar heen en weer rennen
dat mag je dat meisje niet aan doen hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
![]()
Dan wordt het dus hoog tijd dat ze mij 'ns ontmoet! Hahahaha
als dat ooit gebeurt wil ik streamsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
![]()
De Kamer der Geheimen werd dat heel mooi genoemd! Achter de grote spiegel naast het doolhof! Joanna ging zelfs met haar hakken op de bank staan in de hoop ook wat te zien!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:27 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
was in de liveshow, karim en maura mochten 3 clues bekijken achter een spiegel
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:30 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Ook zo benieuwd wat de dag van vandaag gaat brengen ?
Karim en Laura mochten in een geheime kamer kijken. Daar hing ook een hartje aan de wand met clue's.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:27 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ik blij dat ik eigen baas ben, deel mijn tijd dan maar om de file heenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
zou er weer een geheim geraden worden. heb net van de anwb gehoort dat er een file voorspeld is bij de kvdw
haha ja en niet zeggen: sorry mamquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
De Kamer der Geheimen werd dat heel mooi genoemd! Achter de grote spiegel naast het doolhof! Joanna ging zelfs met haar hakken op de bank staan in de hoop ook wat te zien!
De wereld draait niet om jou ook al schijn je dat chronisch te denken. We weten allemaal dat je op vrouwen valt en dat hoef je niet constant te benadrukken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
![]()
stond dat naast het weeralarm voor aafke?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
zou er weer een geheim geraden worden. heb net van de anwb gehoort dat er een file voorspeld is bij de kvdw
Inderdaad. Guido hoef wat mij betreft niet meer terug.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:30 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Daarom hoop ik niet dat Guido terug komt, hij haalt het slome in haar naar boven en dan gaat ze weer kriebelen
Een zeer onstandvastig persoontjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:32 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
haha ja en niet zeggen: sorry mamwel toen ze ging eten. OMG wat een trut is het
dat is bij kinderen ook altijdquote:
hoop doet leven moetje maar denkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:33 schreef MargrietV het volgende:
[..]
De wereld draait niet om jou ook al schijn je dat chronisch te denken. We weten allemaal dat je op vrouwen valt en dat hoef je niet constant te benadrukken.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:33 schreef CartWOman het volgende:
Dooreten, mensen! Ik wil Aafke wanhopig zien worden als ze haar after-ontbijt sigaret wil roken.
ik lees hier genoeg mannen die kwijlen bij het zien van zoveel vrouwlijk schoon op de streams, dus waarom mag zij niet?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:33 schreef MargrietV het volgende:
[..]
De wereld draait niet om jou ook al schijn je dat chronisch te denken. We weten allemaal dat je op vrouwen valt en dat hoef je niet constant te benadrukken.
O, ik zou echt moordend op zoek gaan wie me dat geflikt zou hebbenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:33 schreef CartWOman het volgende:
Dooreten, mensen! Ik wil Aafke wanhopig zien worden als ze haar after-ontbijt sigaret wil roken.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:33 schreef CartWOman het volgende:
Hear, hear! Ik schrijf nog niet zo lang mee, maar dit was me al opgevallen!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:33 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Uh ik val op mannen, mag ik nou ook niet meer benadrukken dat ik vastgeketend aan Gerard wil zittenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:33 schreef MargrietV het volgende:
[..]
dat dus!!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik lees hier genoeg mannen die kwijlen bij het zien van zoveel vrouwlijk schoon op de streams, dus waarom mag zij niet?
van allebei watquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:34 schreef sjampoeh het volgende:
pf sinds dit program, verwaarloos ik alles hiero. kom aan niks toe, ben ik dan verslaafd of gewoon gestoord
dus datquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:35 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Uh ik val op mannen, mag ik nou ook niet meer benadrukken dat ik vastgeketend aan Gerard wil zitten![]()
![]()
![]()
Of irriteert het je alleen als iemand op vrouwen valt ?![]()
Tja ik snap het probleem ook niet zo, maar goed, ik ben ook gewoon een beetje simpel denk ikquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:35 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Uh ik val op mannen, mag ik nou ook niet meer benadrukken dat ik vastgeketend aan Gerard wil zitten![]()
![]()
![]()
Of irriteert het je alleen als iemand op vrouwen valt ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |