ze lacht zelfs, nog weinig gezienquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:26 schreef bollokus het volgende:
[..]
och van mij hoeft het eigenlijk niet. ik hoop voor laura dat ze nog ff vast zitten.... die stijgt behoorlijk in punten bsamen met karim
het was een hoofddeksel meen ik. weet niet hoe zon condoom heet voor het zwemmenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:27 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Laura en Karim hebben gisteren in de liveshow clue's gezien
- olympische ringen
- badpak
- zwembril (volgens mij)
- hartje
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Laura is sowieso leuk. Ook al keten je haar aan Moammar Khadafi is ze nog leuk.
een badmuts ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
het was een hoofddeksel meen ik. weet niet hoe zon condoom heet voor het zwemmen
een badmutsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
het was een hoofddeksel meen ik. weet niet hoe zon condoom heet voor het zwemmen
Ik zou het verschil niet eens merken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:25 schreef MargrietV het volgende:
dat zou leuk zijn als Guido terug komt.
Dat heb ik dus gemist he...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:28 schreef Anneloortje het volgende:
Laura en Karim hebben gisteren in de liveshow clue's gezien
- olympische ringen
- badpak
- zwembril (volgens mij)
- hartje
dat is zo'n ding voor in bad, muts...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
niet doenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Laura is sowieso leuk. Ook al keten je haar aan Moammar Khadafi is ze nog leuk.
ze heeft al meer gepraat dan de afgelopen weken en is ook goed bezig met het spel door karim te steunen en een beetje te pushen voor de sigaretten missiequote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ze lacht zelfs, nog weinig gezien
en aafke plamuurt maar door.......
Die spiegel op de muur met die straten, daar mochten ze doorheen kijken.quote:Dat heb ik dus gemist he...
jup, kwam er ff niet opquote:
Daarom hoop ik niet dat Guido terug komt, hij haalt het slome in haar naar boven en dan gaat ze weer kriebelenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:28 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo alle treurige smileys om het karakter of het ontbreken van karakter te omschrijven van Laura
Maarrrrrrrrr misschien verbaast ze me vandaag weer, en word mijn irritatieniveau minder net zoals gisteren toen ze aan Karim vastzat.
Ik wacht in spanning af
Bezoek naar Pearle voor een ogentest?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zou het verschil niet eens merken.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:26 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Laura is afhankelijk van wat iemand anders in haar naar boven kan halen, dus hoop maar dat ze Khadaffi nooit ontmoet, dat is zelfs voor jou teveel van het goede
rennen krengquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:30 schreef Ireth het volgende:
"Ser, mag ik light sap?? "
"Ser, mag ik een koffie??"
En Ser maar heen en weer rennen
dat mag je dat meisje niet aan doen hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
![]()
Dan wordt het dus hoog tijd dat ze mij 'ns ontmoet! Hahahaha
als dat ooit gebeurt wil ik streamsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
![]()
Dan wordt het dus hoog tijd dat ze mij 'ns ontmoet! Hahahaha
De Kamer der Geheimen werd dat heel mooi genoemd! Achter de grote spiegel naast het doolhof! Joanna ging zelfs met haar hakken op de bank staan in de hoop ook wat te zien!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:27 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
was in de liveshow, karim en maura mochten 3 clues bekijken achter een spiegel
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:30 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Ook zo benieuwd wat de dag van vandaag gaat brengen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |