Das lekker ja!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Prima. Vanaf morgen lekker een weekendje weg. Even helemaal niets.
En zo af en toe hard nodig.quote:
Ik werk expres niet in het weekendquote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:24 schreef JJH het volgende:
[..]
En zo af en toe hard nodig.
Ik werk elk weekend dus dan is even wat anders zo af en toe gewoon goed.
Ik heb mijn weekend maandag en dinsdag. Maar dan moeten de meeste anderen gewoon werken. En als zij vrij zijn, ben ik aan het werk.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:24 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik werk expres niet in het weekend
Omdat tijd voor mezelf
Daarom. Woodstock.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:29 schreef Viro het volgende:
[..]
toen was ik er niet, maar toen was heel heel wat te beleven qua muziek
daarvoor ben ik er tot 3.00quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Daarom. Woodstock.
Bedankt voor het draaien.
het is eigenlijk positief voor in de nacht. Dan mag je al blij zijn als er 3 man luistertquote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Van zoveel groei kunnen 3fm en 538 alleen maar dromen.
Zal wel aan mijn verbinding gelegen hebben.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:34 schreef Viro het volgende:
[..]
ik luister naar mezelf via mijn telefoon, niks aan de hand met de stream
Goede post.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 05:18 schreef Ragboer het volgende:
homos bezopen voro die leventje alles ik hoop alles hoed dit topic ook al geen ragoboer rnzo jwm 450 frikanedeln brank allesssssssssssssss
Not sure.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 07:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ik zit nu al met een stijfje te wachten
Komt MC Mad Ed ook nog voorbij dan ?
Ich bin dabei!quote:
Goedemorgen!quote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 07:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Goedemorgen!
En gelijk welterusten, mijn nacht is lang genoeg geweest.
Ahhh lekker wakker worden tochquote:Op vrijdag 18 maart 2011 07:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik was vergeten de tv op sleeptimer te zetten.
Ik werd wakker van Grenade![]()
Ja, heb nu wel lekker geslapen ja!quote:
NEEEEEEEEEEEEquote:
Ja wel lekker iets te kort, werd even wakker van een zekere koelkastquote:Op vrijdag 18 maart 2011 07:51 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja, heb nu wel lekker geslapen ja!![]()
Jij ook?
Wat een koelkast toch..........quote:Op vrijdag 18 maart 2011 07:53 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja wel lekker iets te kort, werd even wakker van een zekere koelkast
Ik zeg doen. Hebben we tot 17.00 live dj's.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik wil graag van 12:00 tot 13:00
Eventueel een uur uitloop
Goedemorgenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik zeg doen. Hebben we tot 17.00 live dj's.
En een goedemorgen allemaal
Heb ik wat weer wat gedaan en zelf gemist? Vanwaar dequote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Volgens mij heb ik voorhoofd holte ontsteking
Heb nu al de 3e dag griep, maar het gaat daarna vanzelf over toch ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Heb ik wat weer wat gedaan en zelf gemist? Vanwaar desmiley?
Voorhoofd holte onsteking is niet fijn, heb het een paar jaar geleden gehad.
Je kan het beste een bezoek brengen aan je huisarts. Als het erger word zit je een week of 3 thuis. Dat is helemaal geen pretje.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb nu al de 3e dag griep, maar het gaat daarna vanzelf over toch ?
Radio onz mensen zijn altijd
Ik wist dat ie ging komen. Tering wat grappig is die "That's what she said". Nog nooit zo hard gelachen.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die neukpartij liep wat uit gister he, sorry daarvoor
Elke keer als ik dat lees denk ik 2 dingen:quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik wist dat ie ging komen. Tering wat grappig is die "That's what she said". Nog nooit zo hard gelachen.
Beide, je bent dom en het is niet grappig.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Elke keer als ik dat lees denk ik 2 dingen:
Ben ik nou zo dom dat ik de grap niet snap ?
Of
Is het gewoon niet grappig en ligt het dus niet aan mij ?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat we alles openbaar gingen maken
Volgens mij 10 MB, weet het niet zeker.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat is het maximale aantal MB wat je met een @live.nl adres kan mailen ?
Ik dacht ook 10 MB jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Volgens mij 10 MB, weet het niet zeker.
Hmm 40 mb zie ik netquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Volgens mij 10 MB, weet het niet zeker.
Bij mij is het omgedraaid.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:44 schreef Viro het volgende:
Merk dat ik een stuk korter slaap als mijn vriendin er niet is. Als zij er is blijf ik wat langer liggen en val ik weer in slaap. Iemand die dit ook heeft of ben ik de enige hier?
zag het een tijdje terug ook staan maar ik kan nog steeds geen bestanden versturen die groter zijn dan 10 MB. Wel slecht van MS.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm 40 mb zie ik net!
Maar ik krijg wel een foutmelding, dus het zal dan toch wel 10mb zijn
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Bij mij is het omgedraaid.
Ik slaap korter als mijn vriendin er is.
Dan ga ik me vervelen en ga ik dus maar aan haar tetten zitten.
Daardoor wordt zij ook wakker en dus boos op mij
Als ik alleen slaap, slaap ik makkelijk 12 uur
Ik slaap juist korter als mn vriend er isquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:44 schreef Viro het volgende:
Merk dat ik een stuk korter slaap als mijn vriendin er niet is. Als zij er is blijf ik wat langer liggen en val ik weer in slaap. Iemand die dit ook heeft of ben ik de enige hier?
Wut jij hebt een vriend ?!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik slaap juist korter als mn vriend er is![]()
Goeiemorgen
Pas een jaar en 2 maanden hoor, dus je hoeft je geen zorgen te makenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wut jij hebt een vriend ?!
Wat ben ik dan voor je?!
Merelquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Hahaha jij hebt echt een olifanten geheugen hehquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Pas een jaar en 2 maanden hoor, dus je hoeft je geen zorgen te maken
Jij bent de jongen van wie ik nog een tekening te goed heb
Patjequote:
Haha sowiesoquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hahaha jij hebt echt een olifanten geheugen heh?!
Wagt moest ik ook alweer tekenen?
Een wasmachine of zo ?
Ik ben de enige die juist langer slaapt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Ja maar ik heb ook een 1 persoons bed en als hij dan op zn rug ligt, dan lig ik bijna tegen de muur aanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ben de enige die juist langer slaapt.
En een goedemorgen merel![]()
![]()
Hij staat nog in mijn fobo hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Patje![]()
![]()
[..]
Haha sowieso![]()
Euh, geen idee, iets leuks![]()
Ik had die hele mooie tekening voor je gemaakt
SVquote:
Ik heb ook eens een paint voor jou gemaaktquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hij staat nog in mijn fobo hoor!
Maar ik maak nog wel een keer een tekening van jou
Hmm ik en mijn vriendin beide een 2 persoons bed thuis.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja maar ik heb ook een 1 persoons bed en als hij dan op zn rug ligt, dan lig ik bijna tegen de muur aanNiet echt ideaal.
En toffe muziek
Patjequote:
Zojuist eentje gerequestquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ga je nog bazuhnummehs aanvragen?
Dat is idd niet ideaal.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja maar ik heb ook een 1 persoons bed en als hij dan op zn rug ligt, dan lig ik bijna tegen de muur aanNiet echt ideaal.
En toffe muziek
ik had dat ook toen ik nog een 2 persoonsbed had staan. Echt heel weird, heb je een hele bed ga je op het randje liggenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ik en mijn vriendin beide een 2 persoons bed thuis.
Maar ik ga echt altijd op het randje liggen, ook wanneer ik alleen slaap.
Geen idee waarom
bazennummer om de dag mee te beginnen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Spaghettivreter
Bericht:
Even wakker worden met een bazennummer
Onze bakker heeft geen lekkere.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waarom zijn saucijzenbroodjes van de supermarkt (die je nog moet afbakken) altijd veel minder lekker dan die van de bakker ?
Die megaultrasuper-saucijzen van BakkertBart zijn wel goedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Onze bakker heeft geen lekkere.Die smaken raar en zijn kei-vet. Die van de Hema zijn lekker.
Die zijn lekker iddquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die megaultrasuper-saucijzen van BakkertBart zijn wel goed
Spammenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wtf moet en kan je doen met die Apple stickers trouwens?!
True. Maar BB zit hier niet in de buurt. Onze bakker heeft lekkere kaas/ham/tomaat broodjes.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die megaultrasuper-saucijzen van BakkertBart zijn wel goed
Saucijzenbroodjes ook ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:30 schreef djkoelkast het volgende:
Ik bak zelf, ik ga vrijwel alleen naar de bakker voor gist.
het is nog vroeg, maar volgende keer als je je verveelt in bed en je vriendin slaapt nog moet je de stickers op dr tieten plakkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb er maar 2, maar geen idee waar ik ze op moet plakken
Ditquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:32 schreef Viro het volgende:
[..]
het is nog vroeg, maar volgende keer als je je verveelt in bed en je vriendin slaapt nog moet je de stickers op dr tieten plakken
Die slaapt hier alleen in het weekend, morgen kan dus welquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:32 schreef Viro het volgende:
[..]
het is nog vroeg, maar volgende keer als je je verveelt in bed en je vriendin slaapt nog moet je de stickers op dr tieten plakken
Heeft ze wel een beetje tetten of is het niet de moeite. Zonde van de stickers als meteen d'r tetten weg zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die slaapt hier alleen in het weekend, morgen kan dus wel
Wat een eckte eckte man ben jij.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:31 schreef djkoelkast het volgende:
Niet helemaal waar, ik heb ze wel eens gebakken voor Popje, maar dat is toch anders dan die verlepte fabriekszooi van de bakkers.
Ik heb een vleesmolen besteld, ik kan binnenkort mijn eigen gehakt, hamburgers en worsten makenquote:
Ze heeft beste tetten jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heeft ze wel een beetje tetten of is het niet de moeite. Zonde van de stickers als meteen d'r tetten weg zijn.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb een vleesmolen besteld, ik kan binnenkort mijn eigen gehakt, hamburgers en worsten maken
Ze hebben Wagyuquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zaterdag uit eten bij: http://www.hendrickje-stoffels.nl/gfx/menu-feb2011.pdf
Zondag uit eten bij: http://www.restaurantsoya.nl/menukaart.php
Ziet er goed uit of wat?
Bij het 1e of 2e restaurant ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze hebben Wagyu![]()
Dat moet je proberen, dat is echt de koning onder de rundvlees soorten
Baasch.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb een vleesmolen besteld, ik kan binnenkort mijn eigen gehakt, hamburgers en worsten maken
Het zou over je gezegd wordenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ze heeft beste tetten ja![]()
Zijn toch wel d'r 2 pluspunten hoor.
2e, met die sushi enzo. Staat onder Tepan Yaki.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Bij het 1e of 2e restaurant ?
morgen pics van je blauwe oog postenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die slaapt hier alleen in het weekend, morgen kan dus wel
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zaterdag uit eten bij: http://www.hendrickje-stoffels.nl/gfx/menu-feb2011.pdf
Zondag uit eten bij: http://www.restaurantsoya.nl/menukaart.php
Ziet er goed uit of wat?
Ik snap al die ophef over dat vlees nooit, het is wel lekker hoor, maar nou ook weer niet zo heel bijzonder. En als het eruit zoals op dat plaatje, zou ik het niet nemen, want dat hoort gewoon als 1 stuk vlees geserveerd te worden met zo min mogelijk ermee gedaan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:38 schreef djkoelkast het volgende:
Nummer 48 is het SSB.
Het is een speciaal ras koeien, dat vlees is zo mals
Ja ik heb even gekeken, heb die als eens gehadquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:38 schreef djkoelkast het volgende:
Nummer 48 is het SSB.
Het is een speciaal ras koeien, dat vlees is zo mals
Aah als je het niet lust flikker je het weg en bestel je weer wat andersquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap al die ophef over dat vlees nooit, het is wel lekker hoor, maar nou ook weer niet zo heel bijzonder. En als het eruit zoals op dat plaatje, zou ik het niet nemen, want dat hoort gewoon als 1 stuk vlees geserveerd te worden met zo min mogelijk ermee gedaan.
Dan heb jij nooit goeie Wagyu opquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap al die ophef over dat vlees nooit, het is wel lekker hoor, maar nou ook weer niet zo heel bijzonder. En als het eruit zoals op dat plaatje, zou ik het niet nemen, want dat hoort gewoon als 1 stuk vlees geserveerd te worden met zo min mogelijk ermee gedaan.
Ja, dat snap ik wel, je kan het daar ook gewoon nemen. Maar dat vlees is behoorlijk duur en dan gaan mensen het verzieken met allemaal rotzooi.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Aah als je het niet lust flikker je het weg en bestel je weer wat anders
Zit toch allemaal bij de prijs inbegrepen
Wagyuburgersquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel, je kan het daar ook gewoon nemen. Maar dat vlees is behoorlijk duur en dan gaan mensen het verzieken met allemaal rotzooi.
Vaker doen dusquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:46 schreef Patje1987 het volgende:
Trouwens koelkast, vishop was wel een groot succes
Je hebt de zeeuwse rap al gedraaidquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:46 schreef Patje1987 het volgende:
Trouwens koelkast, vishop was wel een groot succes
Kan je zelf een beetje Darten ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vaker doen dus![]()
En dan niet op donderdagavond als ik darts kijk![]()
Al komt er de komende paar dagen zelfs weer live darts vanuit Nederland op tvEgmond aan Zee notabene, da's hier donders vlakbij. Maar ik heb geen kaarten
Wie nietquote:
Ik zal het anders formuleren:quote:
Maar jij bent jijquote:
Iedereen kan dat schatquote:
Dan kan ik nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal het anders formuleren:
Wie wil mij dinsdag komen helpen met laminaat leggen?
Totaaaaaaaal niet. Maar ik heb wel een goed dartbord in de keuken en goede pijlenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kan je zelf een beetje Darten ?
Een maat van me heeft meegedaan met het Nederlands kampioenschap
dit dus.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Easy, tenzij je rondingen heb liggen, dat is echt klote.
Mooi!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:50 schreef Myraela het volgende:
Hoewel, met dan die kleine plankjes kan ik het wel, maar wij hadden van die lange speciaal hout ofzo, die werden gewoon door meneertjes gelegd.
Ik kan het wel aardigquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Totaaaaaaaal niet. Maar ik heb wel een goed dartbord in de keuken en goede pijlen
Dat is een KUTklusquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heet parketquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:50 schreef Myraela het volgende:
Hoewel, met dan die kleine plankjes kan ik het wel, maar wij hadden van die lange speciaal hout ofzo, die werden gewoon door meneertjes gelegd.
Zijn ze gratis?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zal ik de meneertjes sturen? Ik heb namelijk geen geld.
Boeien!!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is een KUTklus![]()
Ik word er altijd strontchagrijnig van
Moet dinsdag helaas werken, en denk sowieso niet dat je er vrolijk van geworden was als ik je laminaat gelegd had.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je dat niet?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet dinsdag helaas werken, en denk sowieso niet dat je er vrolijk van geworden was als ik je laminaat gelegd had.
Geen idee eigenlijk, nog nooit geprobeerd.quote:
Wat heb jij dan ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als 'ie beter is. Volgende week ofzo.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm het lijkt net alsof ik jou ken! (fobo)
Haha, nee een dj die koelkast heetquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ben jij een dj in een koelkast?
En dat soort dingen zouden mij dus ook kunnen gebeuren.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:03 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb dus laminaat in de slaapkamer gelegd
Toen 25% lag dacht ik: dit klopt niet hoor
Dus ik alles omdraaien (maar dat ging niet dus alles moest los)
Tot ik er achter kwam dat ik het wel goed deed en dus weer alles terug kon doen.
Was heel gezellig
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Of ik herken je ergens van, of je lijkt op een bekende Nederlandse
Had een griepje, maar ben nog hoesterig, snotterig en ben slecht bij stem, vandaar een weekje niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat heb jij dan ?
Ik ben ook ziekig
Wil je mij op het roosten van 12:00 tot 14:00 zetten ?
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht:
Voor SSB natuurlijk, voor wie anders. Vermaak je ons nog even met leuke verhalen vandaag?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
is dit een slechte versiertruc?
MN NINJA EDIT, WAT DOE JE?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat huillach je me uit ey?!
Uit welke regio kom je?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
is dit een slechte versiertruc?
Hmm ik heb weinig meegemaakt eigenlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Had een griepje, maar ben nog hoesterig, snotterig en ben slecht bij stem, vandaar een weekje niet.
Ik plan je in, en:
[..]
Haha nee het is geen slechte versiertruckquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
MN NINJA EDIT, WAT DOE JE?
Brabant, kut
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:09 schreef djkoelkast het volgende:
Hebben jullie de nieuwe jingles al gehoord? Ik doe ze hierna 1 voor 1
Nu word ik bangquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Haha nee het is geen slechte versiertruckje komt me écht bekend voor.
Ik ga nog even naar je fobo staren in de hoop op een 'oja-momentje'
Hij heeft een vriendin waar apple-stickers op haar tetten passen zonder dat haar tetten weg zijn, dus wees niet bangquote:
Brabantquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
MN NINJA EDIT, WAT DOE JE?
Brabant, kut
http://onz-radio.nl/quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is er echt een fok radio?
linkje?
* SpaceInvaders is een noobb
Het is geen Fokradio, het is ONZ Radio.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is er echt een fok radio?
linkje?
* SpaceInvaders is een noobb
Nope, dat is de verkeerdequote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Request
Parse error: syntax error, unexpected '<' in C:\inetpub\wwwroot\plugins\content\DirectPHP.php(52) : eval()'d code on line 1
Dan moet je hem even refreshen, of nog een keer op pauze / play drukken...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Welkom bij onzin radioooo
hij hapertt
Niet via de site luisteren. Gewoon mijn linkje gebruikenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Welkom bij onzin radioooo
hij hapertt
Ja nu je het zegt, die snor...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nu weet ik het
Spaceinvaders lijkt op Ellen ten Damme![]()
Wie vindt dat nog meer ?
met welk programma moet ik hem dan openenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet via de site luisteren. Gewoon mijn linkje gebruiken
Als je wil, kan je mij dan nog een keer helpen ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet via de site luisteren. Gewoon mijn linkje gebruiken
Met wat je wil, de meeste hier gebruiken winamp of vlc. Het kan evt ook in windows media player of itunes.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
met welk programma moet ik hem dan openen![]()
Ik voel me echt dom nu
IK HEB NIET ZO'N PAARDENMONDquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nu weet ik het
Spaceinvaders lijkt op Ellen ten Damme![]()
Wie vindt dat nog meer ?
Nja een mix tussen Ellen ten Damme en Daphne van Bunskoek (of hoe ze ook heet, die van Boulevard)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt, die snor...
Nee man, gek. Ellen ten Damme. Gad ver Damme! Die ziet er 40 jaar ouder uit.
niet die bunskoekquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja een mix tussen Ellen ten Damme en Daphne van Bunskoek (of hoe ze ook heet, die van Boulevard)
Jij hebt echt poep in je ogenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja een mix tussen Ellen ten Damme en Daphne van Bunskoek (of hoe ze ook heet, die van Boulevard)
zij is zo fucking domquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bunskoek is zo'n beetje de enige 30+-er die ik zou schenken![]()
Ok, en Cameron Diaz
CathyMay15, die zou ik pas schenkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bunskoek is zo'n beetje de enige 30+-er die ik zou schenken![]()
Ok, en Cameron Diaz
Dan heb je punten gescoord bij mijn vriendinquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
zij is zo fucking dom
die stem![]()
Ik lijk op angelina jolie![]()
ArnieAlbertsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wie is deze piraat ?!
Monogoly zeker weer?
Nee, dank jequote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
CathyMay15, die zou ik pas schenken![]()
Wie zou deze chick schenken ?!
Er staan wel bijna 40.000 nummers in hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
JA HALLO
jullie hebben niet eens die atzen
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er staan wel bijna 40.000 nummers in hoor.
Wat is Die Atzen dan weer.
JAquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Is dat de Duitse PartySquad ofzo?!
Klinkt wel grappig en fout jaquote:
Ja, welke?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Klinkt wel grappig en fout ja
Kan je die andere tracks van Skrillex er trouwens ook op zetten?
robdriessen, hij dj't ook bij ons en hij is echt goedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wie is het die bagger en schijtmuziek zegt?
Hij zegt bagger zo leuk
Rock N' Roll (Will Take You To The Mountain) 4:44quote:
Je komt net binnen. Anders vraag je zelf even goede muziek aan, het kanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:29 schreef poqpoq het volgende:
nou ik hou het voor gezien, wat een kk muziek zeg
hoe dan, want via site kan niet?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je komt net binnen. Anders vraag je zelf even goede muziek aan, het kan
DMquote:
Ja, anders wordt 't te vol, even wachten dusquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Request limit reached. You can only request 2 songs every 16 minutes
Ghehequote:
Gewoon doenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:32 schreef NBT het volgende:
ik zou nog iets geils over mono inspreken maar ik durf niet zo goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |