Totaaaaaaaal niet. Maar ik heb wel een goed dartbord in de keuken en goede pijlenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kan je zelf een beetje Darten ?
Een maat van me heeft meegedaan met het Nederlands kampioenschap
dit dus.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Easy, tenzij je rondingen heb liggen, dat is echt klote.
Mooi!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:50 schreef Myraela het volgende:
Hoewel, met dan die kleine plankjes kan ik het wel, maar wij hadden van die lange speciaal hout ofzo, die werden gewoon door meneertjes gelegd.
Ik kan het wel aardigquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Totaaaaaaaal niet. Maar ik heb wel een goed dartbord in de keuken en goede pijlen
Dat is een KUTklusquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal het anders formuleren:
Wie wil mij dinsdag komen helpen met laminaat leggen?
Dat heet parketquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:50 schreef Myraela het volgende:
Hoewel, met dan die kleine plankjes kan ik het wel, maar wij hadden van die lange speciaal hout ofzo, die werden gewoon door meneertjes gelegd.
Zijn ze gratis?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zal ik de meneertjes sturen? Ik heb namelijk geen geld.
Boeien!!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is een KUTklus![]()
Ik word er altijd strontchagrijnig van
Moet dinsdag helaas werken, en denk sowieso niet dat je er vrolijk van geworden was als ik je laminaat gelegd had.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal het anders formuleren:
Wie wil mij dinsdag komen helpen met laminaat leggen?
Kan je dat niet?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet dinsdag helaas werken, en denk sowieso niet dat je er vrolijk van geworden was als ik je laminaat gelegd had.
Geen idee eigenlijk, nog nooit geprobeerd.quote:
Wat heb jij dan ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als 'ie beter is. Volgende week ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |