morgen pics van je blauwe oog postenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die slaapt hier alleen in het weekend, morgen kan dus wel
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zaterdag uit eten bij: http://www.hendrickje-stoffels.nl/gfx/menu-feb2011.pdf
Zondag uit eten bij: http://www.restaurantsoya.nl/menukaart.php
Ziet er goed uit of wat?
Ik snap al die ophef over dat vlees nooit, het is wel lekker hoor, maar nou ook weer niet zo heel bijzonder. En als het eruit zoals op dat plaatje, zou ik het niet nemen, want dat hoort gewoon als 1 stuk vlees geserveerd te worden met zo min mogelijk ermee gedaan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:38 schreef djkoelkast het volgende:
Nummer 48 is het SSB.
Het is een speciaal ras koeien, dat vlees is zo mals
Ja ik heb even gekeken, heb die als eens gehadquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:38 schreef djkoelkast het volgende:
Nummer 48 is het SSB.
Het is een speciaal ras koeien, dat vlees is zo mals
Aah als je het niet lust flikker je het weg en bestel je weer wat andersquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap al die ophef over dat vlees nooit, het is wel lekker hoor, maar nou ook weer niet zo heel bijzonder. En als het eruit zoals op dat plaatje, zou ik het niet nemen, want dat hoort gewoon als 1 stuk vlees geserveerd te worden met zo min mogelijk ermee gedaan.
Dan heb jij nooit goeie Wagyu opquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap al die ophef over dat vlees nooit, het is wel lekker hoor, maar nou ook weer niet zo heel bijzonder. En als het eruit zoals op dat plaatje, zou ik het niet nemen, want dat hoort gewoon als 1 stuk vlees geserveerd te worden met zo min mogelijk ermee gedaan.
Ja, dat snap ik wel, je kan het daar ook gewoon nemen. Maar dat vlees is behoorlijk duur en dan gaan mensen het verzieken met allemaal rotzooi.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Aah als je het niet lust flikker je het weg en bestel je weer wat anders
Zit toch allemaal bij de prijs inbegrepen
Wagyuburgersquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel, je kan het daar ook gewoon nemen. Maar dat vlees is behoorlijk duur en dan gaan mensen het verzieken met allemaal rotzooi.
Vaker doen dusquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:46 schreef Patje1987 het volgende:
Trouwens koelkast, vishop was wel een groot succes
Je hebt de zeeuwse rap al gedraaidquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:46 schreef Patje1987 het volgende:
Trouwens koelkast, vishop was wel een groot succes
Kan je zelf een beetje Darten ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vaker doen dus![]()
En dan niet op donderdagavond als ik darts kijk![]()
Al komt er de komende paar dagen zelfs weer live darts vanuit Nederland op tvEgmond aan Zee notabene, da's hier donders vlakbij. Maar ik heb geen kaarten
Wie nietquote:
Ik zal het anders formuleren:quote:
Maar jij bent jijquote:
Iedereen kan dat schatquote:
Dan kan ik nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal het anders formuleren:
Wie wil mij dinsdag komen helpen met laminaat leggen?
Totaaaaaaaal niet. Maar ik heb wel een goed dartbord in de keuken en goede pijlenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kan je zelf een beetje Darten ?
Een maat van me heeft meegedaan met het Nederlands kampioenschap
dit dus.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Easy, tenzij je rondingen heb liggen, dat is echt klote.
Mooi!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:50 schreef Myraela het volgende:
Hoewel, met dan die kleine plankjes kan ik het wel, maar wij hadden van die lange speciaal hout ofzo, die werden gewoon door meneertjes gelegd.
Ik kan het wel aardigquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Totaaaaaaaal niet. Maar ik heb wel een goed dartbord in de keuken en goede pijlen
Dat is een KUTklusquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heet parketquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:50 schreef Myraela het volgende:
Hoewel, met dan die kleine plankjes kan ik het wel, maar wij hadden van die lange speciaal hout ofzo, die werden gewoon door meneertjes gelegd.
Zijn ze gratis?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zal ik de meneertjes sturen? Ik heb namelijk geen geld.
Boeien!!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is een KUTklus![]()
Ik word er altijd strontchagrijnig van
Moet dinsdag helaas werken, en denk sowieso niet dat je er vrolijk van geworden was als ik je laminaat gelegd had.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je dat niet?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet dinsdag helaas werken, en denk sowieso niet dat je er vrolijk van geworden was als ik je laminaat gelegd had.
Geen idee eigenlijk, nog nooit geprobeerd.quote:
Wat heb jij dan ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als 'ie beter is. Volgende week ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |