Patjequote:
Haha sowiesoquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hahaha jij hebt echt een olifanten geheugen heh?!
Wagt moest ik ook alweer tekenen?
Een wasmachine of zo ?
Ik ben de enige die juist langer slaapt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik slaap juist korter als mn vriend er is![]()
Goeiemorgen
Ja maar ik heb ook een 1 persoons bed en als hij dan op zn rug ligt, dan lig ik bijna tegen de muur aanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ben de enige die juist langer slaapt.
En een goedemorgen merel![]()
![]()
Hij staat nog in mijn fobo hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Patje![]()
![]()
[..]
Haha sowieso![]()
Euh, geen idee, iets leuks![]()
Ik had die hele mooie tekening voor je gemaakt
SVquote:
Ik heb ook eens een paint voor jou gemaaktquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hij staat nog in mijn fobo hoor!
Maar ik maak nog wel een keer een tekening van jou
Hmm ik en mijn vriendin beide een 2 persoons bed thuis.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja maar ik heb ook een 1 persoons bed en als hij dan op zn rug ligt, dan lig ik bijna tegen de muur aanNiet echt ideaal.
En toffe muziek
Patjequote:
Zojuist eentje gerequestquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ga je nog bazuhnummehs aanvragen?
Dat is idd niet ideaal.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja maar ik heb ook een 1 persoons bed en als hij dan op zn rug ligt, dan lig ik bijna tegen de muur aanNiet echt ideaal.
En toffe muziek
ik had dat ook toen ik nog een 2 persoonsbed had staan. Echt heel weird, heb je een hele bed ga je op het randje liggenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ik en mijn vriendin beide een 2 persoons bed thuis.
Maar ik ga echt altijd op het randje liggen, ook wanneer ik alleen slaap.
Geen idee waarom
bazennummer om de dag mee te beginnen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Spaghettivreter
Bericht:
Even wakker worden met een bazennummer
Onze bakker heeft geen lekkere.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waarom zijn saucijzenbroodjes van de supermarkt (die je nog moet afbakken) altijd veel minder lekker dan die van de bakker ?
Die megaultrasuper-saucijzen van BakkertBart zijn wel goedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Onze bakker heeft geen lekkere.Die smaken raar en zijn kei-vet. Die van de Hema zijn lekker.
Die zijn lekker iddquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die megaultrasuper-saucijzen van BakkertBart zijn wel goed
Spammenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wtf moet en kan je doen met die Apple stickers trouwens?!
True. Maar BB zit hier niet in de buurt. Onze bakker heeft lekkere kaas/ham/tomaat broodjes.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die megaultrasuper-saucijzen van BakkertBart zijn wel goed
Saucijzenbroodjes ook ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:30 schreef djkoelkast het volgende:
Ik bak zelf, ik ga vrijwel alleen naar de bakker voor gist.
het is nog vroeg, maar volgende keer als je je verveelt in bed en je vriendin slaapt nog moet je de stickers op dr tieten plakkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb er maar 2, maar geen idee waar ik ze op moet plakken
Ditquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:32 schreef Viro het volgende:
[..]
het is nog vroeg, maar volgende keer als je je verveelt in bed en je vriendin slaapt nog moet je de stickers op dr tieten plakken
Die slaapt hier alleen in het weekend, morgen kan dus welquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:32 schreef Viro het volgende:
[..]
het is nog vroeg, maar volgende keer als je je verveelt in bed en je vriendin slaapt nog moet je de stickers op dr tieten plakken
Heeft ze wel een beetje tetten of is het niet de moeite. Zonde van de stickers als meteen d'r tetten weg zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die slaapt hier alleen in het weekend, morgen kan dus wel
Wat een eckte eckte man ben jij.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:31 schreef djkoelkast het volgende:
Niet helemaal waar, ik heb ze wel eens gebakken voor Popje, maar dat is toch anders dan die verlepte fabriekszooi van de bakkers.
Ik heb een vleesmolen besteld, ik kan binnenkort mijn eigen gehakt, hamburgers en worsten makenquote:
Ze heeft beste tetten jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heeft ze wel een beetje tetten of is het niet de moeite. Zonde van de stickers als meteen d'r tetten weg zijn.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb een vleesmolen besteld, ik kan binnenkort mijn eigen gehakt, hamburgers en worsten maken
Ze hebben Wagyuquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zaterdag uit eten bij: http://www.hendrickje-stoffels.nl/gfx/menu-feb2011.pdf
Zondag uit eten bij: http://www.restaurantsoya.nl/menukaart.php
Ziet er goed uit of wat?
Bij het 1e of 2e restaurant ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze hebben Wagyu![]()
Dat moet je proberen, dat is echt de koning onder de rundvlees soorten
Baasch.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb een vleesmolen besteld, ik kan binnenkort mijn eigen gehakt, hamburgers en worsten maken
Het zou over je gezegd wordenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ze heeft beste tetten ja![]()
Zijn toch wel d'r 2 pluspunten hoor.
2e, met die sushi enzo. Staat onder Tepan Yaki.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Bij het 1e of 2e restaurant ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |