quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm het lijkt net alsof ik jou ken! (fobo)
Haha, nee een dj die koelkast heetquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ben jij een dj in een koelkast?
En dat soort dingen zouden mij dus ook kunnen gebeuren.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:03 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb dus laminaat in de slaapkamer gelegd
Toen 25% lag dacht ik: dit klopt niet hoor
Dus ik alles omdraaien (maar dat ging niet dus alles moest los)
Tot ik er achter kwam dat ik het wel goed deed en dus weer alles terug kon doen.
Was heel gezellig
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Of ik herken je ergens van, of je lijkt op een bekende Nederlandse
Had een griepje, maar ben nog hoesterig, snotterig en ben slecht bij stem, vandaar een weekje niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat heb jij dan ?
Ik ben ook ziekig
Wil je mij op het roosten van 12:00 tot 14:00 zetten ?
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht:
Voor SSB natuurlijk, voor wie anders. Vermaak je ons nog even met leuke verhalen vandaag?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
is dit een slechte versiertruc?
MN NINJA EDIT, WAT DOE JE?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat huillach je me uit ey?!
Uit welke regio kom je?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
is dit een slechte versiertruc?
Hmm ik heb weinig meegemaakt eigenlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Had een griepje, maar ben nog hoesterig, snotterig en ben slecht bij stem, vandaar een weekje niet.
Ik plan je in, en:
[..]
Haha nee het is geen slechte versiertruckquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
MN NINJA EDIT, WAT DOE JE?
Brabant, kut
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:09 schreef djkoelkast het volgende:
Hebben jullie de nieuwe jingles al gehoord? Ik doe ze hierna 1 voor 1
Nu word ik bangquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Haha nee het is geen slechte versiertruckje komt me écht bekend voor.
Ik ga nog even naar je fobo staren in de hoop op een 'oja-momentje'
Hij heeft een vriendin waar apple-stickers op haar tetten passen zonder dat haar tetten weg zijn, dus wees niet bangquote:
Brabantquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
MN NINJA EDIT, WAT DOE JE?
Brabant, kut
http://onz-radio.nl/quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is er echt een fok radio?
linkje?
* SpaceInvaders is een noobb
Het is geen Fokradio, het is ONZ Radio.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is er echt een fok radio?
linkje?
* SpaceInvaders is een noobb
Nope, dat is de verkeerdequote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Request
Parse error: syntax error, unexpected '<' in C:\inetpub\wwwroot\plugins\content\DirectPHP.php(52) : eval()'d code on line 1
Dan moet je hem even refreshen, of nog een keer op pauze / play drukken...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Welkom bij onzin radioooo
hij hapertt
Niet via de site luisteren. Gewoon mijn linkje gebruikenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Welkom bij onzin radioooo
hij hapertt
Ja nu je het zegt, die snor...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nu weet ik het
Spaceinvaders lijkt op Ellen ten Damme![]()
Wie vindt dat nog meer ?
met welk programma moet ik hem dan openenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet via de site luisteren. Gewoon mijn linkje gebruiken
Als je wil, kan je mij dan nog een keer helpen ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet via de site luisteren. Gewoon mijn linkje gebruiken
Met wat je wil, de meeste hier gebruiken winamp of vlc. Het kan evt ook in windows media player of itunes.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
met welk programma moet ik hem dan openen![]()
Ik voel me echt dom nu
IK HEB NIET ZO'N PAARDENMONDquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nu weet ik het
Spaceinvaders lijkt op Ellen ten Damme![]()
Wie vindt dat nog meer ?
Nja een mix tussen Ellen ten Damme en Daphne van Bunskoek (of hoe ze ook heet, die van Boulevard)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt, die snor...
Nee man, gek. Ellen ten Damme. Gad ver Damme! Die ziet er 40 jaar ouder uit.
niet die bunskoekquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja een mix tussen Ellen ten Damme en Daphne van Bunskoek (of hoe ze ook heet, die van Boulevard)
Jij hebt echt poep in je ogenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja een mix tussen Ellen ten Damme en Daphne van Bunskoek (of hoe ze ook heet, die van Boulevard)
zij is zo fucking domquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bunskoek is zo'n beetje de enige 30+-er die ik zou schenken![]()
Ok, en Cameron Diaz
CathyMay15, die zou ik pas schenkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bunskoek is zo'n beetje de enige 30+-er die ik zou schenken![]()
Ok, en Cameron Diaz
Dan heb je punten gescoord bij mijn vriendinquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
zij is zo fucking dom
die stem![]()
Ik lijk op angelina jolie![]()
ArnieAlbertsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wie is deze piraat ?!
Monogoly zeker weer?
Nee, dank jequote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
CathyMay15, die zou ik pas schenken![]()
Wie zou deze chick schenken ?!
Er staan wel bijna 40.000 nummers in hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
JA HALLO
jullie hebben niet eens die atzen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |