Nee ze hadden een rekenmachine van Lou Lap gekocht.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:15 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hebben ze Gert-Jan laten tellen??
tot morgen ..... slaap lekkerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:17 schreef bollokus het volgende:
heren/ dames van het geen leven
bis heute, später in der mittag!
![]()
![]()
Ik vind haar echt bloedirritant.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:17 schreef eurofiel het volgende:
[..]
sinds dag 1. en laura is bij lange na niet zo irritant als die andere meiden die ik noemde. alleen is laura wel heel erg saai. dat dan weer wel.
ik heb geen idee, en als ik onder de jongeren val vraag ik me serieus af hoe oud jij bentquote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee ze hadden een rekenmachine van Lou Lap gekocht.![]()
Ah... de jongeren onder ons weten natuurlijk niet wie Lou Lap is
Da's al lang geleden...ik neem aan dat je deze snuiter bedoelde...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:15 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hebben ze Gert-Jan laten tellen??
Dan had ze een slakkespoor door het huis getrokken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:16 schreef Day het volgende:
Ik vraag me af hoe jo had gereageerd als ze aan flip gekoppeld was, of ze dan ook zo'n drama had gemaakt.
Ik ben het met je eens, maar dat wist je wss alquote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind haar echt bloedirritant.
Enige om wie ik kan lachen is Aafke eigenlijk.
heb er ook al zin in jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:18 schreef Day het volgende:
Nou, verheug me op morgen. Als gerard weer fris en fruitig Jo tot waanzin gaat drijven.
'Heb ik dat gezegd??"zegt ze dan, "Ik bedoelde eigenlijk dat ik praat in mijn slaap"quote:
daar ga ik van dromen nu, kalinichtaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:18 schreef Day het volgende:
Nou, verheug me op morgen. Als gerard weer fris en fruitig Jo tot waanzin gaat drijven.
Laatquote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind haar echt bloedirritant.
Enige om wie ik kan lachen is Aafke eigenlijk.
Mo is van het kinderstemmetjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:19 schreef eurofiel het volgende:
[..]
lachen om aafke?? ja, als ze straalbezopen is misschien. normaal kan ik haar echt niet aanhoren, met dat kinderstemmetje waarmee ze praat.
Dat moet juist geraden worden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:19 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik heb geen idee, en als ik onder de jongeren val vraag ik me serieus af hoe oud jij bent
Weltrustenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:19 schreef knagsje het volgende:
[..]
daar ga ik van dromen nu, kalinichta![]()
![]()
Vooral als Aafke gaat gillen omdat haar sigaretten pleite zijn. Karim heeft al aan Gerard gezegd dat ie hem moet vertrouwen ook al breekt de pleuris uit. Joanna was daar niet bij, was even 5 minuten los!quote:
Ja, als ze bezopen is ja.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:19 schreef eurofiel het volgende:
[..]
lachen om aafke?? ja, als ze straalbezopen is misschien. normaal kan ik haar echt niet aanhoren, met dat kinderstemmetje waarmee ze praat.
Ik ben wel benieuwd of ze dan ook 10x per dag naar de KvdW moet. Zal je "toevallig" zo zien dat ze dan bijna er niet heen hoeft en de eerste de beste dag dat ze weer los zijn, dat dan het allemaal weer van voor af aan gaat beginnen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:18 schreef Day het volgende:
Aafje soms ook, als ze zacht gaat praten. Maar die van eMootje vind ik erger.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:19 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Mo is van het kinderstemmetje
mag ik al drukken of is de kamer nog gesloten?quote:
Ik zie dat dus lekker gewoon andersom.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:21 schreef eurofiel het volgende:
[..]
monique?Nee, absoluut niet. aafke praat echt als een 8 jarige. verschrikkelijk gewoon.
Ik heb het niet gezien!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:22 schreef eurofiel het volgende:
[..]
hebben we haar niet al een paar keer zien slaapwandelen? Of gaan we nu aannemen dat dat allemaal nep was?
Eens!! Aafke haar stem is een beetje verkleurd door het roken en zuipenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:22 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Ik zie dat dus lekker gewoon andersom.
Ik heb haar zien wandelen ja. Punt. Maar als we elke nachtelijke wandeling slaapwandelen gaan noemen..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:22 schreef eurofiel het volgende:
[..]
hebben we haar niet al een paar keer zien slaapwandelen? Of gaan we nu aannemen dat dat allemaal nep was?
zie daarvoor Wiskundige retards op de NET5-redactie?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:14 schreef eurofiel het volgende:
[..]
de her berekening van de percentages na de veiligstelling van philip klopte ook niet. Als ze de juiste percentages hadden genomen, was Guida waarschijnlijk niet exit gegaan.
Of Philip: "Ik wist wel dat je een mannetje was geweest..."quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:23 schreef bull1966 het volgende:
als gerard jo gek wil krijgen moet ie ineens rechtop in bed gaan zitten en roepen " joane blijf van m'n piemol af"
niets is wat het lijkt...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:22 schreef eurofiel het volgende:
[..]
tuurlijk ieder zijn mening. Dat moeten we gewoon accepterenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:23 schreef eurofiel het volgende:
[..]
heerlijk dat dat kan op een forum hč
Komt de brandende vraag: maar sliep ze toen ook??quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb haar zien wandelen ja. Punt. Maar als we elke nachtelijke wandeling slaapwandelen gaan noemen..
Lol Nog mooier is als Gerard net doet alsof hij in zijn slaap praat over zijn geheim. Past wel bij hem.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:23 schreef bull1966 het volgende:
als gerard jo gek wil krijgen moet ie ineens rechtop in bed gaan zitten en roepen " joane blijf van m'n piemol af"
Jij maakt daar wel hele ingewikkelde berekeningen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:24 schreef Gamey het volgende:
[..]
zie daarvoor Wiskundige retards op de NET5-redactie?
Ik ben geen ervaringsdeskundige of medicus, maar bij mijn weten heeft een slaapwandelaar een missie. Zij loopt de kamer in en gaat weer naar bed. Ik denk dat ze gewoon slaapdronken is.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Komt de brandende vraag: maar sliep ze toen ook??
als ze echt willen weten wat er mis is gegaan is dat wel de beste keuze of vergis ik me nuquote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:25 schreef eurofiel het volgende:
[..]
je wilt mensen wel erg graag naar dat topic hebben hč
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Vanaf vandaag is Joanna's geheim dat ze aan een miljonair is vastgebonden, maar dat weet ze zelf nog niet!
maar wel een die echt kloptquote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij maakt daar wel hele ingewikkelde berekeningen.
Problem solved!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Vanaf vandaag is Joanna's geheim dat ze aan een miljonair is vastgebonden, maar dat weet ze zelf nog niet!
ja heb zelf gezien, ze liep met de ogen dicht naar de douche, ging op een krukkie zitten paar minuten te murmelen en in ene schrok ze wakker en keek heel raar rond!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Komt de brandende vraag: maar sliep ze toen ook??
Omdat het voor tv is.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:29 schreef schurk65 het volgende:
[..]
ja heb zelf gezien, ze liep met de ogen dicht naar de douche, ging op een krukkie zitten paar minuten te murmelen en in ene schrok ze wakker en keek heel raar rond!
Iedereen sliep in het huis, waarom zou ze dat dan met opzet hebben gedaan??
Het is net een dieseltje, het gaat al ietsje harder.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:25 schreef Coos het volgende:
Oe...Geer begint een beetje te snurken.![]()
Harder Geer harder![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |